Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en klovn? Er der penge i at være en klovn?

Side 1 ud af 12 (111 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 18:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej

min datter har fødselsdag den 28/6 og jeg har ledt og ledt efter en klovn eller ballonmand eller lignede, men pt kunne jeg kun finde nogle der tager 3500kr for 30 min+ evt balloner.

Man kan jo sige det er en god timeløn, og en anelse overdrevet pris.

1. Måske det er en ide at starte en klovne "show", hvor man kun tager 500kr i timen som jeg synes ville være en fair pris?

2. Men nu skal jeg jo bruge en klovn til på tirsdag, måske du kender en der vil være en klovn ?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 19:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg syntes egentlig 3500,- lyder som en ganske fair pris for en kunstner. Erfaring og kvalitet koster penge.

Udover de 30 minutter klovnen er på, skal du tillægge tiden der bliver brugt på at øve, kostumer, hjælpemidler, transporttid, revisor, markedsføring m.v.

Så det er lidt snævert at du konkludere at de 3500,- er en grådig timepris. 

Du kan ikke fiinde en dygtig klovn til 500,- i timen. Professionelle kunstnere koster penge, så de kan leve af det.

Jeg kan varmt anbefale http://www.klovnenmio.dk/

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

parterapeuten:
1. Måske det er en ide at starte en klovne "show", hvor man kun tager 500kr i timen som jeg synes ville være en fair pris?

500 kr. for 30 min. arbejde... kan du ikke finde nogen der kan klare det for 50-80 kr? :)

Sorry, kunne ikke dy mig Wink

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

He

det kan du da ikke mene!Kostume køber du nok en gang hver 5. år??ok sminke til ansigtet koster men det er ikke meget, transport, revisor osv??Det mener du vel ikke??

Hvem i al verden tager 3500 kr for 30 min? Med mindre man har en stilling som er direktør...

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth,

 

nu skal du ikke give mig gode ideer vel;)

 

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 19:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender en klovn, men er ikke sikker på, hun tar ud til private arangemanger.

Er du interesseret, kan du kontakte mig og få hendes tlf. nr.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej skriver til dig hulahop

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 19:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan da ikke mene at en artist/kunstner skulle komme ud for 250 kroner, med materialer og helt dressed og så formå at holde smilet oppe ...

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 20:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg synes det er himmelråbende morsomt at du selv tager mere end de 500 i timen - jeg formoder du hverken har udgifter til kostumer eller skal bruge tid på sminkning og transport før du rådgiver ulykkelige ægtefolk.

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 20:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, jeg ser også kun priser fra 550 kr i timen og op til 800 kr i timen på www.vonbale.dk . Hvorfor skal du have mere end en tømrersvend, han får kun 150 kr i timen ? eller en sygeplejerske, de får kun 160 kr i timen. Og du skal ikke en gang købe værktøj, jo måske en blok og en kuglepen, men det er jo kun 1 gang pr mdr.

Side 1 ud af 12 (111 indlæg)