Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en klovn? Er der penge i at være en klovn?

Side 3 ud af 12 (111 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

klovn arbejder i dagtimerne, klovn har ingen udstyr med undtaget evt balloner, det er kun 1 mand!

L

Jamen du sidder bare i en flot stol og snakker med 2 personer og siger de skal lave nye øvelser til næste session? Hvorfor skal du have 550,-/t for det? jeg kan sku gøre det for 120, og jeg er ret god med mennesker ville jeg selv mene... ;)

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 21:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

3500 hundrede for en halv time det må da være en god klovne spøg. : )

Han er detsværre pensioneret men i Ringsted hed klovnen Ole og han var postbud ved siden af og tog 400 kr for en time inklusiv ballonner, slikposer til børnene og klovne næser til alle børn. 

3500 kr får jo ikke engang de bedste klovne man kan se i feks wallmans selvfølgelig er de også sikret mange timer men alligevel. Er godt klar over der er transport men det skal vel ikke være til flybrandstof.

Klovne er meget lokale man skal tit kende nogen der kender nogen og så få et navn. Jeg kan slet ikke se hvorfor man skal have en prof klovn til så høj en pris til en børne fødselsdag.

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

godt så der er en ud over mig der synes at 3500 kr/30 min er for meget... tak for det..!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

godt så der er en ud over mig der synes at 3500 kr/30 min er for meget... tak for det..!

Du kan jo få Onkel Jørgen til at gøre det for en kasse øl ;)?

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Big Smile

Det kan jeg da godt hjælpe dig med Smile

Hvor i landet skal du bruge ballonklovnen/klovnen ?

Prisen på 3500 kr. for 30 minutter er lidt dyrt, normalt ligger den på ca. 1500 kr. + kørsel

Men jeg kan altså godt hjælpe dig, og så får alle børn også en stor Disney folie ballon med hjem hver.

Hilsen Ronnie www.ballonbutikken.dk ronnie@ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

parterapeuten:

He

det kan du da ikke mene!Kostume køber du nok en gang hver 5. år??ok sminke til ansigtet koster men det er ikke meget, transport, revisor osv??Det mener du vel ikke??

Hvem i al verden tager 3500 kr for 30 min? Med mindre man har en stilling som er direktør...



Jeg tager 35.000 kr. + moms og transport for et foredrag som varer ml. 30 - 90 min og jeg er ikke direktør :-)
3.500 kr. + moms lyder sgu meget rimeligt i mine ører, men du kan da sikkert finde nogen der vil gøre det billigere hvis de betragter det som en hobby.

De bedste hilsner

Martin

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg ser desværre ikke tv, så jeg evd ikke hvem Jørgen er men er det ikke ham der står på chips pakken?det ser ud til at du kender onkel jørgen;)

Lina

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med et alternativ eller et familiemedlem/ven af familien der stilte sig til rådighed?

Jeg skal også bruge en Mercedes når jeg skal afsted imorgen, men cyklen går lige an for nu :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

parterapeuten:

hej

jeg ser desværre ikke tv, så jeg evd ikke hvem Jørgen er men er det ikke ham der står på chips pakken?det ser ud til at du kender onkel jørgen;)

Lina

u failed to see my point :P

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hvor er det dog en himmelråbende latterlig nedladende holdning overfor professionelle kunstnere.

"Jeg vil gerne have Aqua til at komme og spille til min søns næste klassefest - hvorfor skal det koste ½ mio? Der må da være nogen, der kan synge om dukker meget billigere"

Ja - men det er ikke Aqua.

Og hvis du finde en dygtig og professionel klovn, der gider lade sig underbetale - ja så har du fundet præcis det, du leder efter: En klovn!

Hans

Side 3 ud af 12 (111 indlæg)