Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en klovn? Er der penge i at være en klovn?

Side 9 ud af 12 (111 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

det er ikke fordi at jeg ikke respekterer andre, men undskyld mig hvorfor en klovn tjenner mere i timen end en læge??

Nøj! Du har bare ikke særlig mange brikker at rykke rundt med hva? Jeg har selv optrådt, både med satire / standup / musik / live-rollespil og meget andet ... og fælles for dem alle er at hvis du performer i en timer så har du et sted mellem 5 og 10 timer som er direkte relateret til din optræden. DERUDOVER kommer så træning, revisor, markedsføring og alt det gylle ... 

Jeg skal gerne komme og optræde med min guitar og en gang samfundsatire for dine unger, jeg tager 500kr i timen + kørsel, jeg skal så tilgengæld også nok love dig og komme _helt_ uforberedt, jeg skal nok garantere for at JEG som minimum finder det morsomt :-D

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
parterapeuten:
.... eller en hjælpende hånd ......style="clear:both;">


Endnu en Carl Mar ting?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har øvet mig en del at stå på hovedet på de store runde bolde og stå på hænder  , kan da godt sætte en bold mellem bene kaste den op i lufte det kan ikke mange andre i mit fitness centre , jeg kan da godt tage en klovne næse på og kan da godt kun tage 3499 kr så har du også fået amino.dk rabat for normalt er der transport tillæg oveni og jeg kan godt optræde en time

skal gerne beholde tøjet på og da og kan da godt optræde en time dog er godt booket en dele dage som mandestripper dog træner jeg en del på der kommer mere humor i mit shows og da man ikke altid kan  lave strip show kan jeg lave noget andet som komiker optræder

Ved de optræder knokler løs , jeg fandt ud skulle kunne noget unikt , hverdag prøver jeg at blive bedre til stå på hænder , dog kan jeg kun gå en meter men øver mig ,jeg falder flere gange når jeg har gået en meter ,jeg giver ej op jeg vil kunne blive bedre

i starten faldt jeg flere gange ned ad bolden nu kan stå ovenpå den

En klovn der koster lidt knokler løs og atter knokler løs de fleste kan noget unikt puste baloner op lave tøj dyr af dem , flere af dem kan stå hænder eller kaste op med bolde i luften nogle 10 af gange,

du kan sikkert finde en der ingenting kan men  kan tage klovne næse på og sige sjove vitser men så kunne enhver jo gøre det , en kunster øver sig hele ugen og året på det unikke shows og tit mere end et normalt fuldtidsjob koster af tid kustumerne skal være i orden mv. Og skal være mere end bare en klovne næse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 20:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

haha alle jeres kommentarer underhodler mig så meget at jeg er ved ta blive afhænget af amino!

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 21:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne prøve at gøre det enkelt med én sætning:

En kunstner kan godt tjene mere i timen end en håndværker, men en håndværker kan godt tjene mere end den samme kunstner om måneden.

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 21:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Og så fik jeg lige lyst til at vise denne video.

Hvis der skulle være nogle, der gerne vil kaste sig ud i klovnebranchen, så er der her en god måde at få ekstra indkomst i krisetider :-)

Hej med dig :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

parterapeuten:

haha alle jeres kommentarer underhodler mig så meget at jeg er ved ta blive afhænget af amino!



Lina, der er stor gruppe mennesker der prøver at hjælpe dig til at forstå noget du enten ikke ønsker at forstå, eller simpelthen ikke kan forstå.
At håne dem med den bemærkning, gør at jeg er super tæt på at smide dig ud.
Du har gentagne gange spildt mange menneskers tid, så det er fint at du er afhængig, men det kan jeg godt love dig for at mange ikke er af dig.

Så opfør dig ordentligt og lad være med at spilde folks tid, ellers må du finde et andet sted at støje!

Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 22:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er kun 1 eneste ting, som kan bringe mit pis i kog! Og det er, når nogle folk mener at de er mere værd end andre ... blot fordi de har en fancy fin stillingsbetegnelse på visitkortet!

Undskyld mig, trådstarter ... men de udtalelser og den holdning, du lægger for dagen, er sg så nedladende og modbydelig, at jeg sidder og bliver helt dårlig indeni. Hvordan et menneske kan have sådan et forskruet menneskesyn er mig fuldstændig ubegribeligt! Opfør dig ordentligt - der er mange i tråden, som faktisk har prøvet at hjælpe dig med forskellige råd!

Susan

Og til jer andre: Ja ... selvom man arbejder med regnskab, kan man godt bande Wink

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Til generel orientering:

Jeg er tidligere i denne tråd kommet til at hævde, at titlen psykoterapeut er en beskyttet titel. Det er desværre forkert.
Den beskyttede titel er for folk som er medlem af Dansk Psykoterapeutforening, og titlen er Psykoterapeut MPF.

Til almindelig kedsomhed:

Trådstarter har sendt mig en mail, hvor hun truer mig med at stævne mig for noget, hun kalder "personligheds krænkelse". Jeg skal inden 24 timer offentligt sige undskyld for ét eller andet, som jeg ikke helt kan tyde ud fra hendes besked.

Jeg har derfor gennemlæst mine udtalelser i denne tråd grundigt, og det eneste, jeg ikke står ved er ovenstående fejlinformation, som jeg beklager.

Jeg har derfor intet at undskylde, hverken nu eller i løbet af det næste døgn.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nu heller ikke betale 3500 kroner for en KLOVN en halve times tid.. Saa skulle HUN da i hvert fald være en af de frække men saa er det nok ikke saa godt til en boernefoedselsdag ;-)

Skulle jeg ud at have en KLOVN engang ville jeg nok være lidt overrasket hvis prisen laa paa kun 500 kr. Han gider nok ikke at sætte dagen af til at være klovn i en halv time til 500 kroner. Han skal jo ligesom fra A til B, sminke sig, sminken af og alt det der og saa er der jo nemt gaaet 3 timer for at optræde en halv time.

Side 9 ud af 12 (111 indlæg)