Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskellen på webintegrator og multimediedesigner?

Side 12 ud af 12 (112 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NTJ

Normalt bliver tråde ikke låst, fordi en eller flere føler de er uddebatterede.

Jeg tror lidt ideen, er at alle skal havde mulighed for at komme til orde, hvis de mener de kan bidrage konstruktivt. Og det synes jeg sådan set er et rigtigt godt princip.

Tråde bliver typisk låst, fordi man er i tvivl om noget af det der er skrevet potentielt er injurierende.

Fra København NV
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt det er en gammel debat den her.

Men men men, har selv taget webintegrator for en 4 års tid siden, nej den var ikke noget at råbe hurra for, men vi havde et godt hold dengang OG er stort OG er at du selv sidder meget af tiden og laver programmer, så du er selv herre over om du vil blive dygtig eller om du bare vil bestå, hvis du ikke gør noget ud af det og punker dig selv, så NEJ, så kan du nok ikke ligefrem få et job indenfor branchen bagefter.

Men igen Du behøver heller ingen uddannelse for at få et arbejde indenfor webudvikling, da firmaerne udemærket godt ved at det er opensource og der er folk der sidder og nørder den derhjemme.

Har i min lange ledighedsperiode haft en del samtaler, og INGEN af dem har spurgt efter papirer.

Nok derfor det er svært indenfor webudvikling, fordi der er så mange om buddene.

Ang. opbygning af CMS system, nej det vil man ikke gøre den dag i dag, da Drupal og Joomla nok er blandt dem, man vil bruge i opensource og lige er til at gå til.

Men det var beregnet til hvis du lavede små sites selvstændigt til folk, at du lavede et lille CMS system, hvor de bare kunne redigere, slette og oprette.

Men ikke noget jeg vil bruge den dag i dag, da jeg selv udvikler i Drupal.

 

Side 12 ud af 12 (112 indlæg)