Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis mig dit arbejde! (affiliate hjemmeside)

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Jeg har Twilight

Den er dog nede på grund af Surftown Skype-Angry

Ej de arbejder på højtryk og jeg håber virkelig at de får det ordnet snart. 

Ikke fordi det hjælper så meget på din situation nu, men vil bare lige fortælle at jeg også har surftown (dog ikke det billigste webhotel) og min blog har ikke været nede i løbet af den periode som surftown har været nede.

Ved som sagt det ikke hjælper nu og det er også nemt at være bagklog, men det giver da nogle overvejelser omkring om man ikke skulle betale lidt mere for sit webhotel (ved dog ikke om du har det billigste webhotel?)

Håber snart din hjemmeside er oppe igen!

Mvh

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil!

Jeg forstår blodet på tanden.. Men alle de snakke om affiliate herinde har jeg selv gået med tanken.

---

Det er ikke mit site, men et jeg blev hyret til at lave for lidt tid siden. Og direkte "affiliate" er det heller ikke, men en reklamebetalt og brugerdrevet service.

commonbloggers.com

Idéen er at det er stedet man som blogejer deler sit nyeste indlæg og er det tilpas godt bliver det offentligt på siden.

Lidt tech facts til nørderne: Wordpress (havde i vel gættet), upload-widgetten er hjemmestrikket og kaster data direkte i indlægsstrømmen som pending. Der er lavet et lille plugin til at styrer diverse bannerpladser og hyppigheder etc.

Hvis jeg selv skulle sige det (uden at klappe mig selv på skulderen - jantelov!) blevet et ret godt system/site.

Den næste tid er der lidt kosmetiske ting der skal rettes ting og tilføjes som vi snakker om nu. Tidligere var der et rating system på hver post også - det er netop fjernet for at skabe lidt ro. Måske skal der pilles lidt mere ved grafisk udtryk hen af vejen.

Kunden (commonbloggers) er godt i gang med at hype sitet og arbejder hårdt på at få det op at køre 112%.

---

Held og lykke med dit projekt - hvad du end finder på.

Smile Kim

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft stor succes med Internetpriser® 

Fremgangsmåden er simpel, lav et troværdigt og funktionelt produkt og smid alt overskud på udvikling, så kommer brugerne af sig selv.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

MOAA:

Jeg har haft stor succes med Internetpriser® 

Fremgangsmåden er simpel, lav et troværdigt og funktionelt produkt og smid alt overskud på udvikling, så kommer brugerne af sig selv.

Flot side du har dig der!

Den må du have lagt mange kræfter i!?

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Lykkeskov:

MOAA:

Jeg har haft stor succes med Internetpriser® 

Fremgangsmåden er simpel, lav et troværdigt og funktionelt produkt og smid alt overskud på udvikling, så kommer brugerne af sig selv.

Flot side du har dig der!

Den må du have lagt mange kræfter i!?

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Hej Emil,

tak for det! Ja du kan tro al min tid går med dette projekt, bare vent til Internetpriser v.1.2 :-) jeg har så mange fantastiske ting undervejs til efteråret som alt overskuddet har sørget for. 

Jeg kan heldigvis se på antallet af besøg og køb at det er noget folk kan lide, samt de takke mails man modtager i ny og næ :-)

Det fedeste er sgu at få et fedt brand bygget op med gode produkter der gavner en masse.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 4 ud af 4 (36 indlæg)