Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborgs "Iværksætter til jeg dør" gratis på nettet nu!

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fandt den hos Gad i Frb. Centret.
Købte den dog ikke, efter at have bladret lidt i den og stort set ikke set andet end reklamer, valgte jeg B.S. bogen som stod på tilbud lige ved siden af ;-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-04-2007 22:27:26 Forfatter: Chr. Hoffmeyer
Fandt den hos Gad i Frb. Centret.
Købte den dog ikke, efter at have bladret lidt i den og stort set ikke set andet end reklamer, valgte jeg B.S. bogen som stod på tilbud lige ved siden af ;-)



Ja 12 reklamer ud af mere end 200 sider, det er lige voldsomt nok ;-)
Men BS bogen er nu også god.

Dbh Martin
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
B.S. bogen er også kanon..... jeg elsker sådanne bøger ;)
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe, ja 12 reklamer er ikke vanvittigt meget, skal nok bare vende mig til reklamer i bøger.
Tager dem en af gangen
Fra Odense
Tilmeldt 1. Mar 07
Indlæg ialt: 13
Fra  MereMobil.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-04-2007 22:27:26
Forfatter: Chr. Hoffmeyer
Fandt den hos Gad i Frb. Centret.
Købte den dog ikke, efter at have bladret lidt i den og stort set ikke set andet end reklamer, valgte jeg B.S. bogen som stod på tilbud lige ved siden af ;-)



Du skal købe bogen pga. indholdet. Når man gør det, er reklamerne på ingen måde generende.
Det glæder mig i øvrigt og se, hvordan man på alternativ vis, kan få en bog medfinansieret.





Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin og Anders --> Det er en fed bog I har kreeret.
Det er lige sådan en som kan give det sidste skub til at prøve at starte virksomhed selv. Jeg står selv lige i et vadested arbejdsmæssigt og bogen, og din historie, Martin, har bestemt givet mig et los i røven.
Det er helt sikkert at jeg skal starte virksomhed selv....

Super arbejde og god påske fra en kommende (fuldtids) selvstændig :-)

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
 Har købt bogen og læst lidt over halvdelen. Prøver at holde lidt igen med at læse for meget af gangen, da bogen sætter utroligt mange tanker igang, og det er sundt lige at filosofere lidt, inden man går videre til næste emne.

 

Kanon bog Martin - tak for den !

 

Skønt at læse sig ind i et univers, hvor der står om mange af de tanker og problemstillinger jeg selv har været igennem, og så en hulens masse inspirerende ideer og fif. Vi mangler bøger af netop den slags !

 

Og reklamerne - tjae man kan læse dem eller lade være - de er jo i princippet ligegyldige for indholdet af bogen.

 


Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres søde indlæg, dem er Anders og jeg rigtig glade for.
Det er langt fra alle boghandlere der har bogen og jeg vil blive rigtig glad hvis i spørger i jeres lokale boghandel, det kan får dem til at få viden om bogen. Vi har med vilje ikke udgivet den bog et traditionelt forlag, da vi har alt for meget vi gerne vil prøve af, som et normale forlag aldrig vil gå med til. Derfor er der mange boghandlere der ikke får viden om bogen, så spørg dem endelig.

Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 er det bare mig, eller er bogen ikke længere mulig at læse online gratis? Når jeg følger linket får jeg kun en formular til at bestille Børsen samt "Iværksætter til jeg dør" i papirform. Kan ikke se nogen gratis version...

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så vidt jeg ved er det kun epusher der ligger i en light version, som er gratis, men ellers kan iværksætter lånes på nogle bibloteker :)

/ Torben

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)