Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT har ringet og sagt ...

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

SKAT ringede d 27 til mig for at oplyse mig og nogle ting efter jeg har opstartet firma. Manden jeg snakkede med hed david og forklarede mig at jeg med fordel kunne skifte fra enkeltmandsfirma til enkeltmandsselskab og slippe fra 50% beskatning til kun 25%. Samt at jeg ikke længere vil hæfte personligt. Men dette vil koste 750 euro. Han spurgte så efter mit kortnr, men da jeg var i sommerhus og ikke lige havde min pung med mig aftalte vi at han ringer i dag, omkring kl 12.

Jeg har søgt lidt rundt på nettet men kan ikke rigtig finde noget der understøtter det han siger.
Og jeg er sku lidt nervøs for det er en der vil tage røven på mig og stjæle mine penge.

Er det mig der er helt galt på den eller?

Mvh
Morten

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tror det var rigtigt godt, du ikke havde kortet med.

Det er ren plat

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Det lyder som en svindler Smile

Skat spørger aldrig efter kort nr og andre personlige oplysninger ligesom de fake mails der er i omløb.

Det koster 80.000,- at lave et ApS

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

PAS PÅ!

Du er ved at blive taget ved næsen..

Der findes ikke et "enkeltmandsselskab" og SKAT vil aldrig ringe ud for at sælge dig en selskabsform (det er alligevel Erhvervs & Selskabsstyrelsen man opretter selskaber hos..)

Så jeg vil anbefale dig at lægge på når han ringer igen, eller samle oplysninger nok ind til at melde ham for bedrageri.

Vær forøvrigt opmærksom på hvad du siger i telefonen, jeg ville forvente at sådan en fusker optager samtalen, og en mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Camilla Grønberg:
Det koster 80.000,- at lave et ApS

Det koster ikke 80k at lave et ApS. Det beløb er blot aktiver i firmaet og det kan være hvad som helst.

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej alle,
Det jeg undrer mig mest er at jeg intet kan finde på nettet om enkeltmandsselskab og de 750 euro.
Han snakkede også noget om skats trafiklys og at jeg lå i det røde lys fordi jeg har en nyopstartet enkeltmandsvirksomhed. Men nu ringer jeg til erhvers og selskabsstyrrelsen her kl 10 og spørger til det :)

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår er skat lige begyndt og regne i Euro for deres ydelser. Jeg tror virkelig også du skal passe på, men bed da om og få sendt noget mere info om det på din mail eller post. Så sker der nok ikke mere.

Ringede vedkommende fra hemmeligt nummer eller? Sig evt du har travlt når han/hun ringer og bed om et nummer og ringe tilbage på.

Mvh Kristian

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Niels Henriksen:
Det koster ikke 80k at lave et ApS. Det beløb er blot aktiver i firmaet og det kan være hvad som helst.
Det koster da 80.000,- hvis man vil starte et ApS, men ja rigtig at man kan konvertere med aktiver. Nu skrev jeg det i sammenhæng med de 750 euro.

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Han ringede på 69 66 93 95, så det virker jo som noget helt reelt og lovligt når man kan se nummeret :)

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 6 (58 indlæg)