Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT har ringet og sagt ...

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikjaer:

Sikke noget pis at fyre af ! Og så beskylder du tilmed os for at kværulere ... Derudover så følger du ikke en skid med herinde hvis ikke du selv kan se hvor mange steder jeg har hjulpet. 

Din opførsel kan ikke tolereres, jeg har sendt en klage over din opførsel ... det kan simpelthen ikke passe at lavintelligente (det betyder dum) og ubegavede (det betyder også dum) mennesker som dig skal få lå lov at kør den her slags chikane ... så det skal enten stoppes, nu! Eller også er jeg 100% færdig med at hjælpe til herinde.

Du er så dum at jeg får ondt i blindtarmen over det ... gå over i et hjørne og rådn op! 

Jeg er uddannet i virksomhedsoprettelser og har været til eksamen i alt hvad der er om dette emne.... 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kære venner

Så tager vi lige en slapper.
At Camilla formulerer sig forkert i forhold til de 80.000 kr., behøver ikke at få nogen til at eksplodere.
Jeg lukker debatten hvis det fortsætter og bruger så lidt af min tid på at slette tåbelige kommentarer.
Og lad mig slå en ting fast, det er IKKE ok at bruge stjerner til at straffe andre. Det er til indlæg der ikke er hjælpsommer eller af ringe karakter.
Jeg får lavet en funktion nu, så man mister retten til at give stjerner hvis man bruger dem som straf.
Og jeg holder øje fra nu af.

Og lad os så kommer videre med at hjælpe hinanden.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla Grønberg:
Hva med at koncentrere jer lidt mere om hvad indlægget faktisk handlede om. Og så skriv i de indlæg hvor der rent faktisk bliver spurgt om hjælp til ApS selskaber.


Når man ser bort fra de tåbelige indlæg med trusler og alt muligt andet i denne debat, så er det faktisk meget relevant at rette dig, når det du skriver kan misforstås så let. Vi kan ikke have at nye iværksættere tror at det koster 80.000 kr. at oprette et ApS, når det er tæt på gratis.

Så det er ok at dit indlæg bliver kritiseret og at der bliver brugt tid på det, men tonen i kritikken er IKKE ok og derfor sletter jeg en masse indlæg i denne debat.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg var også med på den en del af vejen, indlægget var skrevet med mente på de 750 euro. Ikke for at forklare hvordan man stifter et firma. Kan godt se ordet "koster" måske ikke var det helt rette. Dog syntes jeg det blev for meget på et tidspunkt. Især med alle de privat beskeder jeg modtog og 1 stjerner. Fremover ignorere jeg bare folk der kun er ude på at skabe uro og ballade.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 4 person

Faktum er, at Camillas svar var ukorrekt....hvilket ikke kan bortforklares på nogen måde.

At tråden så udarter er en helt anden sag.

 

MvH

Peter

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter - Revisor:
At tråden så udarter er en helt anden sag.

Ja det var helt unødvendigt....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Camilla Grønberg:

Jeg var også med på den en del af vejen, indlægget var skrevet med mente på de 750 euro. Ikke for at forklare hvordan man stifter et firma. Kan godt se ordet "koster" måske ikke var det helt rette. Dog syntes jeg det blev for meget på et tidspunkt. Især med alle de privat beskeder jeg modtog og 1 stjerner. Fremover ignorere jeg bare folk der kun er ude på at skabe uro og ballade.



Jeg tror du har misforstået systemet med stjerner.
At dit indlæg om de 80.000 får mange 1 stjerner er godt, for det viser folk at det er forkert det der står og husk at det læses i flere år.

Dertil er Mikkel ikke kun ude efter at skabe ballade, han er en af Amino's bedste og mest hjælpsomme debattører.
Han har bare en kort lunte og det er noget jeg prøver at hjælpe ham af med.
Jeg håber det lykkes for ham, for han er faktisk en super god person at kende.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Plat og panlegis.....

Panlegis:

Panlegis har kontor på Malta og i Norge. De fleste ansatte sidder på Malta idet skatten er lavere end i Skandinavien. Vores Hjemmeside hedder www.panlegis.com.

Hvis en sælger har givet udtryk for at komme fra SKAT ville det komme meget bag på mig. Det er muligvis verdens dårligste salgsargument, og 9 ud af 10 ved at SKAT ikke har noget som helst at gøre med stiftelse og ændring af firmaer.

Vi sælger offshore selskaber og engelske limited selskaber, samt svenske AB, norske AS og tyske Gmbh. Man kan stifte et engelsk aktieselskab med en dansk filial for 750 euro. Det giver de samme rettigheder og fordele som i et A/S eller ApS men man slipper for kravet om kapitalindskud plus at aktionærlån er lovlige. Al drift vil foregå fra den danske filial som er et enkeltmandsfirma (ejet af det engelske aktieselskab)

Panlegis har stiftet over 20.000 selskaber i Skandinavien de sidste 5 år, og det er helt almindeligt at vores klienter betaler ved at oplyse deres kortoplysninger i telefonen eller betaler online. Det er dog lovkrav at klienten skal give tilladelse til at der må trækkes penge på kortet. Derudover skal klienten også oplyse os CPR nummer. Selvom vi har base på Malta betyder det ikke at vi er fritaget for dansk lovgivning. Dvs. hvis vi foretager noget ulovligt får vi nøjagtig de samme problemer som hvis vi havde base i DK.

Du har ikke noget at være bekymret for Morten, og hvis der er yderligere kan du altid ringe til os.

Mange danske virksomheder kan i fremtiden vente telefon opkald fra Panlegis(eller skat som de åbenbart er begyndt at kalde sig)  Idet panlegis på facebook og andre steder har søgt "supersælgerer" til det danske marked.

Det er i mine øjne dybt useriøst at sælge virksomhedsløsninger som annoncehajer sælger telefonbogsannoncer..

Der kan være, og der er, for rigtig mange enkeltmandsfirmaer og danske selskaber fordele i at bruge udenlandske selskaber, men dette kræver rådgivning og seriøsitet.

At forsøge at sælge et produkt til kunden uden at kunden ved hvad han køber, ved hjælp af pistolsalgs metoder og løgn er jo netop det modsatte af hvad en økonomisk rådgiver burde lave.

Går man og overvejer omlægning til den ene eller anden selskabsform så vælg en seriøs rådgiver der har tid og lyst til at svare på spørgsmål og bliv ved at stille spørgsmål indtil man har forstået hvordan tingende fungerer.

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Pris og pis  (eller kald det kærlighed)

Martin Thorborg:
Vi kan ikke have at nye iværksættere tror at det koster 80.000 kr. at oprette et ApS, når det er tæt på gratis.

At oprette et ApS koster afhængig af forholdende:

Gebyr til Erhvervs og selskabsforstyrelsen kr. 670.-   eller 2 150.- hvis man indsender på papir.

Hvis man bruger en proffesionel selskabsstifter tager denne yderliger 2 000 til 5 000.-

Hvis man ikke har selskabskapitalen på 80 000 i penge, men i aktiver (ting og sager) skal disse vurderes denne vurderingsberetning koster ca. kr. 5 000 til 10 000

AngelParadise

 

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)