Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT har ringet og sagt ...

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikjaer:

Sikke noget pis at fyre af ! Og så beskylder du tilmed os for at kværulere ... Derudover så følger du ikke en skid med herinde hvis ikke du selv kan se hvor mange steder jeg har hjulpet. 

Din opførsel kan ikke tolereres, jeg har sendt en klage over din opførsel ... det kan simpelthen ikke passe at lavintelligente (det betyder dum) og ubegavede (det betyder også dum) mennesker som dig skal få lå lov at kør den her slags chikane ... så det skal enten stoppes, nu! Eller også er jeg 100% færdig med at hjælpe til herinde.

Du er så dum at jeg får ondt i blindtarmen over det ... gå over i et hjørne og rådn op! 

Jeg er uddannet i virksomhedsoprettelser og har været til eksamen i alt hvad der er om dette emne.... 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kære venner

Så tager vi lige en slapper.
At Camilla formulerer sig forkert i forhold til de 80.000 kr., behøver ikke at få nogen til at eksplodere.
Jeg lukker debatten hvis det fortsætter og bruger så lidt af min tid på at slette tåbelige kommentarer.
Og lad mig slå en ting fast, det er IKKE ok at bruge stjerner til at straffe andre. Det er til indlæg der ikke er hjælpsommer eller af ringe karakter.
Jeg får lavet en funktion nu, så man mister retten til at give stjerner hvis man bruger dem som straf.
Og jeg holder øje fra nu af.

Og lad os så kommer videre med at hjælpe hinanden.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:26