Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

findes steder hvor man kan møde andre der vil være iværksætter

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg bor i kbh, og vil måske gerne starte som iværksætter. Jeg vil gerne møde andre der også har tænker om at starte som iværksætter, og som måske søger en at starte noget op sammen med. Jeg vil derfor spørge her om der findes et sted hvor man kan møde andre måske kommende iværksættere ? ...skal helst ikke koste noget der hvor man mødes som det feks gør på la officina...
Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amino.dk er et godt bud!

/JG

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja , men glemte vist at skrive at det skal være et fysisk sted, hvor man kan drøfte ideer og tale sammen :)
Nogen der kender et sted ?
Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Virkelig ingen der kender et sted, et miljø for kommende og allerede opstartede iværksættere, hvor man kvit og frit kan.droppe ind og snakke om iværksætteri, og måske finde samarbejdspartner ? Ellers var det da en idé at aftale et sted hvor interesserede kunne mødes :)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har tidligere været tråde om netop dette emne, men jeg tror ikke, at ideen hitter og vinder gehør. Der er netværksmøder her og der, og i marts var der iværksættermesse i Køge. Her kan man møde andre.

Alternativt skal du foreslå en dato og et sted fx en café i København, og så kan de, der er interesseret, tilmelde sig.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle en ivärksätter side og snakke om sine ideer,  det kan medföre at en anden tager ens ide.

Det jeg tror på er et kontorsfällesskab hvor man kan kompletere hinanden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Hvorfor skulle en ivärksätter side og snakke om sine ideer,  det kan medföre at en anden tager ens ide.

Det jeg tror på er et kontorsfällesskab hvor man kan kompletere hinanden.

Vi er enige om, at der ikke er megen idé i at afsløre sine geniale ideer.

Men der er meget andet at kunne tale om: Skatte-forhold, det at komme igang, gode ideer til løsning af administrative problemer eller sågar tekniske. Meget af det kan diskuteres i et forum som dette, men det er alligevel noget andet at mødes face to face.

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael_N:

Hvorfor skulle en ivärksätter side og snakke om sine ideer,  det kan medföre at en anden tager ens ide.


Det jeg tror på er et kontorsfällesskab hvor man kan kompletere hinanden.

det er jo for at finde samarbejdspartner , og for at se på hvilke ideer der er brugbare...det der med andre snupper ens idé..den risiko er der altid ..også efter du er startet..tror på at det at mødes og diskutere ideer og andre iværksætterforhold er en rigtig god ting..også hvis man søger en samarbejdspartner som jeg gør...
Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Og du behøver jo ikke fortælle mere om din idé end du har lyst til :)
Side 1 ud af 4 (35 indlæg)