Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

findes steder hvor man kan møde andre der vil være iværksætter

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michael_N:

Hvorfor skulle en ivärksätter side og snakke om sine ideer,  det kan medföre at en anden tager ens ide.

Det glæder mig at dig og Poul tilsyneladende er så indelukkede og narrow-minded ... det giver os andre bedre chance når vi overhaler jer med klampen i bund i 6. gear mens i stadig fumler rundt inde i nødsporet i bakgear!

Du får intet ud af den attitude der! intet!

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Iværksætterkurser, erhvervsforeninger og iværksættermesser kan være et godt bud - man kunne jo også lave sin egen lille "studiegruppe" med aminnoer, der bor i nærheden.

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Majbritt Jacobsen:

Iværksætterkurser, erhvervsforeninger og iværksættermesser kan være et godt bud - man kunne jo også lave sin egen lille "studiegruppe" med aminnoer, der bor i nærheden.

ja en lille studiegruppe ville være godt , også med henblik på måske at finde ligesindede at starte noget op sammen med :)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Webmand, jeg læser dit spørgsmål som om der findes et ivæjrksætter-mødested i København. Ligesom der f.eks. allerede findes en bar, hvor politikere mødes. Det kunne også være en café, 'forsamlingshus' eller lignende.

Men jeg tror ikke det findes. Kender nogen et sted, hvor iværjksættere mødes, for hvem kunne ikke finde på at komme forbi en gang i mellem?

Måske webmand skulle omdøbe sig selv til irlmand lave det selv? Det er da en god idé fra amino ;-) 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:
Men jeg tror ikke det findes. Kender nogen et sted, hvor iværjksættere mødes, for hvem kunne ikke finde på at komme forbi en gang i mellem?

Måske webmand skulle omdøbe sig selv til irlmand lave det selv? Det er da en god idé fra amino ;-) 

Jeg tror heller ikke, at der findes et fast mødested. Det er derfor, jeg foreslår webmand at tage et initiativ med en dato, tid og sted. Jeg er helt frisk på at mødes og prøve at oprette noget i Københavnsområdet.

Der er forresten messe, Iværk & Vækst, d. 9. og 10. september i Forum.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Kære Poul

Hvis du er uenig med mig vil jeg anbefale dig at komme med nogle modargumenter, istedet for blot at være en kryster og gemme din skærm og kaste med stjerner.

Jeg kan godt se at du er gammel, men derfor behøver man ikke være gammeldags, og derfor undrer det mig at du i første omgang udtrykker sympati for den holdning at det skaber værdi at holde sine ideer tæt ind til kroppen, dernæst at du forsvarer den holdning.

Det er både gammeldags og dumt, get real!

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var et tidspunkt hvor en aminobruger prøvede at stable noget på benene en fredag om måneden eller lignende, hvordan det gik ved jeg ikke.

Men prøv at søge herinde på siden på noget omkring fredagscafe, iværksætter fredag osv. mon ikke det dukker op - vil skyde på vi er tilbage i 2010.  

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Hvorfor skulle en ivärksätter side og snakke om sine ideer,  det kan medföre at en anden tager ens ide

Ja, hvorfor skulle man det? Det kunne jo også ende med at man fil noget kontruktiv kritik af sine ideer, det går da ikke! ;-)

Man behøves jo ikke at indkalde verdenspressen fordi man har fået en god ide, jeg personligt plejer at drøfte med nogle andre iværksættere, og det har altid givet mig meget. Hvor åben man vil være omkring sit eget projekt afgør man jo altid selv

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen er frisk på at mødes med andre måske kommende iværksættere eller folk der allerede er igang med noget...ved bare ikke lige hvor det er godt at mødes her i kbh ? Er lige flyttet hertil og kender ikk så mange steder endnu...:)
Nogen forslag til mødested ?
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Webmand, jeg læser dit spørgsmål som om der findes et ivæjrksætter-mødested i København. Ligesom der f.eks. allerede findes en bar, hvor politikere mødes. Det kunne også være en café, 'forsamlingshus' eller lignende.

Men jeg tror ikke det findes. Kender nogen et sted, hvor iværjksættere mødes, for hvem kunne ikke finde på at komme forbi en gang i mellem?

Måske webmand skulle omdøbe sig selv til irlmand lave det selv? Det er da en god idé fra amino ;-) 



Jeg ville også stikke hovedet ind sådan et sted...!
Webmand - bygger du ikke lige det?   Wink

Nå, jeg følger i hvert fald tråden...   Smile

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)