Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 6 ud af 33 (329 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mortenjj:

Ved ikke helt hvordan vi kom ind på det. Men ville vise folk her i tråden et andet MLM, som i modsætning til Dubli, er et reelt firma med nogen fantastiske produkter, produkter der virkelig kan gøre en forskel og en mulighed for at være med fra start, inden det store opsving ;) 

 Mener ikke jeg skaber mistillid, mener produkt serien har noget til enhver, og mener bonus plan er den  bedste jeg har set.

 

Det er ikke god tone i MLM kredse at svine hinandens firmaer til. 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Morten!

Nå!
- ja - ja så held og lykke med det!
Finder blot ikke det er god stil at tale dårligt om andre virksomheder uden der er en væsentlig grund dertil!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Så er det en misfoståelse, det er jo bare min mening om Dubli. Syns nu heller ikke jeg "sviner" Dubli til ?`

Skriver jo blot at vi har nogen super gode produkter som virkelig kan gøre en forskel for folk i modsætning til dubli. Har Dubli det da ? så er det mig der tager fejl og det er jeg ked af så.

 klart dårlig stil at "svine" andre MLM firmaer til og det mener jeg heller ikke jeg gør.

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville blot påpege at din kærlighed til egen MLM ikke er passende, når der diskuteres om et andet emne.

Derfor min kommentar.

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

det kan du så have ret i :D

Opretter et nyt emne med inspiration til MLM´er så kan andre jo også fortælle om deres firmaer.

 

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mortenjj:

det kan du så have ret i :D

Opretter et nyt emne med inspiration til MLM´er så kan andre jo også fortælle om deres firmaer.

 

 

Super Wink

Med hensyn til dubli:

Jeg har desværre ikke haft de bedste erfaringer. Men det har været indenfor deres tekniske snilde.

Havde oprettet en shop i januar til en god pris. Da dubli opgraderede sig selv, gik der noget galt  i forhold til min shop. Pludselig skyldte jeg 6000 euro og andet bøvl.

Min fejl var så at jeg i god tro slettede min shop og ville oprette en ny, der jo kunne det hele.
Det skulle jeg ikke have gjort, dog vil jeg sige at supporten hele vejen var iorden. Søde og hjælpsomme.

Med møje og besvær fik jeg en ny shop til gammel pris (Flot), men den virkede ikke optimalt. kunderne kunne ikke sende mails til mig via shoppen pga noget teknisk som jeg ikke har forstand på, men som min mand har. Selv han kunne ikke få det til at virke. (Han er IT-ekspert Big Smile

Nu har jeg valgt at lade shoppen være, selvom jeg synes at ideen er super. Det er da en kanon mulighed at kunne sælge en vare til så mange potentielle kunder, samlet et sted.

Er meget ærgerlig over det, men man skal ikke græde over spildt mælk. Har istedet satset på min egen webshop og håber at det lykkes en dag!

Tanja

 

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ny på siten, blot for at blande mig i dubli debatten... ved ikke om jeg således skriver det rigtige sted.. men vi får se..

 Mht om dubli er pyramidespil... Hvis det var ulovligt mon så ikke hele bundtet bag dubli var blevet arresteret forlængst ???? jeg mener, dubli er jo ikke en lille virksomhed med 2 ansatte som arbejder fra et skummelt baglokale i en mørk sidegade.Dubli er faktisk rimelig stor og jeg er ret overbevist om at de var blevet knaldet forlængst hvis det var illegal forretnig..

 Men lad os så antage at det er pyramidespil og det er ulovligt..

Er der nogle som gider forklare mig hvorfor topfolk fra bla e-bay arbejder for en ulovlig handelsportal, Dubli?? Hvad er fidusen i at springe fra et sindsygt godt betalt legalt job over i en ulovlig virksomhed.. De må vel kende risikoen for at blive knaldet og sendt bag temmer.. er de lykkeriddere eller bare fjolser??? Jeg tænker bare, at hvis jeg tjente millioner i mit nuværende job, så ville det da ikk være særligt tiltrækkende at skifte over i en ulovlig STOR virksomhed, hvor chancen for at blive opdaget må betragtes som temmelig stor, da dubli som sagt ikk er lille og anonym..

Mht om ambassadører udnytter folk ect ect ect.. Hvorfor er det så galt?? de fleste internet sider har i forvejen links til andre portaler, hvor de bliver belønnet efter hvor mange klik de giver.. Det her handler på sin vis om det samme.. her er det bare menig mand som får en reel chance for at tjene nogle kroner.. Er det at udnytte folk at reklamere for noget man selv får et lille udbytte af???

 

Venter spændt på svar

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lars Borup Jensen:

 Det er sjovt! I forbindelse med den her diskussion var jeg inde og se din hjemme side Dimitri og jeg fandt en hjemme side om

Clairvoyance.


Location=http://www.gaygroupfuck.com/

 

Ha - Lars, det skal du måske tænke lidt over... Hvis en clairvoyant sender dig videre til lige præcis dén side, sker der måske noget med din orientering engang i nærmeste fremtid. (Eller også kan han udlede mere end os andre fra et ip-nummer)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa. mr.adviser

 

jeg kunne bestemt godt være intra. i og tage en snak med dig, det lyder spændene!

 

mvh Jeppe

www.easy-extensions.dk  Gratis fragt på ALLE ordre!

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 17. Mar 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe, glem Mr. Advisor - han har ikke noget med det pågældende at gøre mere. Man kan faktisk sige, at han er pist væk...

Side 6 ud af 33 (329 indlæg)