Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 8 ud af 33 (329 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus:
Dubli er gået ind i USA! Når jeg siger gået ind i USA, mener jeg virkelig gået ind i USA!

Nu er hoved parten af alle mlm selskaber fra US så jeg kan nu ikke lige se det unikke omkring det, men lad det nu ligge. Men kan du ikke fortælle hvad fordelen er for Fru Larsen i Kbh at der bliver lave TV reklamer i USA. 

Giver det hende provition eller hvordan?

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus:
Jeg tror du skal have styr på dine facts... Dubli er gået ind i USA! Når jeg siger gået ind i USA, mener jeg virkelig gået ind i USA! De begynder snart at lancere reklamer på nogle af de største tv-stationer! 
- Men at i ikke vil investere i dette geniale koncept er vel op til jer! Men kom endelig tilbage om 2-3 år, hvor at dette er overalt!

Nøjagtig det samme blev sagt for fem år siden - spændende om det denne gang er sandt, eller om et nyt kuld bare skal lokkes til at lægge en masse penge, for at få lov til at sælge noget.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Espergærde
Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Fra  Seest Unibyg Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg arbejder ikke med Dubli, men har fulgt dem i mange år, og ser nu topfolk fra erhvervslivet, komme ind i ledelsen nu.

Så det bliver helt sikkert et interresant firma at følge.

Mange mennesker i Danmark har desvære stadigvæk en misforstået opfattelse af MLM/NM, mange tror at det er Pyramide spil, hvilket jo er ulovligt.

Tim Sales er en kapacitet indenfor MLM og har i mange år undervist og udbredt forståelsen af denne branche.

Han har også en genial forklaring på forskellen mellem MLM/NM og pyramide spil, som du kan se ved at klikke på nedenstående link.

God fornøjelse

Med venlig hilsen

Jesper Seest Mogensen 

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Seest100.. Jeg er sikker på Lasse blev rigtig glad for dit svar, her 5 år efter han skrev sit indlæg..
Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det her er jo en genial tråd, specielt når det første indlæg er skrevet i 2007, lol....

Jeg er selv lige blevet "tilbudt" at købe retten til at markedsføre deres "medejer markedsføringspakke". Den koster kun €5000 hvilket jo et et fund, ved et sådan køb kan jeg så få lov til at sælge denne pakke til andre blåøjede kommende medejer tosser, når de så sælger disse pakker videre til andre blåøjede kommende medejer tosser, kommer jeg til at tjene kassen. WTF, tror sku kontant eller operation x skal have et opkald. 

Havde allerede mistanken om at det var skam da telefonen ringede og jeg ikke havde snakket med personen i 4 år, hvorefter han tilbyder mig en "andel" i et kommende foretningseventyr :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

get-staked.com:

Det her er jo en genial tråd, specielt når det første indlæg er skrevet i 2007, lol....

Jeg er selv lige blevet "tilbudt" at købe retten til at markedsføre deres "medejer markedsføringspakke". Den koster kun €5000 hvilket jo et et fund, ved et sådan køb kan jeg så få lov til at sælge denne pakke til andre blåøjede kommende medejer tosser, når de så sælger disse pakker videre til andre blåøjede kommende medejer tosser, kommer jeg til at tjene kassen. WTF, tror sku kontant eller operation x skal have et opkald. 

Havde allerede mistanken om at det var skam da telefonen ringede og jeg ikke havde snakket med personen i 4 år, hvorefter han tilbyder mig en "andel" i et kommende foretningseventyr :)

5000€....det er første gang jeg høre et så stort tal...er du sikker på at du har hørt ordentlig efter?

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Haha må da indrømme at jeg ikke var 100% på og nu hvor jeg tænker efter var det vist 4995 men så kom jeg også helt i top fra start...YesSkype-PukeWink

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

om jeg begriber hvorfor jeg gider sidde her klokken02.00 en torsdag nat og IGEN skulle rette på folks indsigter...eller manglen på samme.

Du har jo ikke hørt efter, eller du har fået noget viden som er en del hen i hegnet..

altså, hvis det skal virke (pakken som du fejlagtig beskriver som markedsføringspakken) så kræver det min. 6 timer (lige nu, bliver ændret senere) arbejde foran computewren på deres egen hjemmeside og omsætte indeholdet af pakken. det er ikke markedsføring, det er trafikskabene.

det er 6 timer om dagen 20 dage om måneden. gør det, og der kan tjenes en slat penge.

grunden til, at den koster så meget er fordi den er møntet på bestemte målgrupper, og da du åbenbart ikke hører med til nogen af disse, er min anbefaling helt klart at du skal lade være...og istedet focusere på den billige løsning.

Men du har ikke mindst overfor dig selv, en forpligtigelse til at sætte dig ind i ting før du er kvalificeret til at give kende. det gælder alle i hele verden.

så hvorfor udtale sig om noget man ikke har forstand på?

at diskutere en ting med nogen som ikke vil/kan/gider/har lyst til sætte sig ind i tingene og fatte pointen med det hele. er spild af tid.

godnat derude.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Er dybt uenig i dine antagelser.

At du kan vurdere at jeg er uvidende og ikke har sat mig ind i tingende på mine 12 linier må jeg give dig et klap på skulderen for, godt set?? eller??

En hver idiot kan jo se at det er ren luft. Hvis deres produkt er så godt at du skal betale 5000 euro for at få lov til at reklamere for det har du ret i at det ikke er noget for mig, hvad får du for de 5000 euro? Nogle credits du kan sælge videre eller bruge på auktioner. Ikke engang aktieandele?

Jeg har sat mig ind i konceptet og det er ikke det jeg kritiserer. Jeg kan godt se fordelen i nogle af dubli's serviceydelser. Det er måden hvorpå de vil have dig til at købe disse markedsføringspakker, det er her det skranter. Og jo det kan da være at det er en god foretning at være med i et pyramidespil, hvis du er med fra start, bare lidt synd at de startede i 2006....


Held og lykke med det 

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg fortsatte nu heller ikke den gang jeg kom med det er mange år siden men tror da at det går 

godt jeg får jævnlig mails derfra men bruger det ikke

jeg har stadig aktier så håber at det kommer på børsen og at aktierne skyder i

været

hvis det er rigtigt at prisen bliver det der skrives så får jeg da et pænt overskud ;)) 

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Side 8 ud af 33 (329 indlæg)