Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5000 DK domæner til en krone stk

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et spørgsmål

Når de 12 måneder er gået, og man ikke ønsker at forlænge sit medlemsskab.

Hvordan beholder man så sit domæne, kræver det at jeg flytter det, eller kan man bare være passiv?

Hvordan gøres det billigst?

FRANK@

Et abonnement løber i 12 måneder ad gangen. Kunden betaler abonnementet forud. Abonnementet er uopsigeligt i de første 12 måneder. Ved udløb af enhver abonnementsperiode modtager Kunden en meddelelse pr. e-mail om abonnementets udløb vedhæftet en faktura til indbetaling inden 14 dage, hvis Kunden ønsker at forlænge sit abonnement med yderligere 12 måneder.

Hvis Kunden ikke ønsker at forlænge abonnementet, skal Kunden blot forholde sig passivt til denne og øvrige meddelelser fra Surftown.

I tilfælde af udeblivende betaling modtager Kunden en påmindelsesskrivelse med yderligere frist på 14 dage til betaling. Sker der fortsat ikke betaling modtager Kunden en e-mail med meddelelse om suspension af Kundens hostingprodukt. Aktivering af Kundens hostingprodukt kan altid ske ved betaling inden for den meddelte frist. I modsat fald ophører abonnement helt med de deraf følgende virkninger, herunder sletning af Kundens filer på Kundens hostingprodukt, jf. punkt 10.Påbegyndelse af en ny abonnementsperiode herefter indebærer betaling af nyt oprettelsesgebyr samt en bindingsperiode på 12 måneder.


Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv! Jeg har liiiiige købt mit domæne hos Surftown for blot 2 dage siden, men nu må jeg bare arbejde så hårdt, jeg kan, for at få færdigudviklet min nye idé - så har jeg da i hvert fald et domæne til 1 kr., og det tjener man da ind inden man overhovedet når at købe det ;-)

Tusinde tak for linket!

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så husk også hvis man køber flere domæner end der er plads til skal man betale for domæne styring.

Og det annoncere surftown med til 10 kr/md, men det de ikke skriver er at man bliver faktureret for et helt år i stedet for hver måned.

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Opsige dk domæner? Du lader bare værd med at betale regning. 

HUSK at opsige webhotellet også!

Der gik 2 år før jeg slap ud af klørene på Web10

Sure lærepenge...

Ses

Dennis

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Àsgeir Gunnarsson:

Og det annoncere surftown med til 10 kr/md, men det de ikke skriver er at man bliver faktureret for et helt år i stedet for hver måned.

Øh ja? Gider du selv side og taste en regning på 10kr ind hver måned?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Surftowns betingelser

Hvis Kunden ikke ønsker at forlænge abonnementet, skal Kunden blot forholde sig passivt til denne og øvrige meddelelser fra Surftown.

Dvs betaler du ikke for yderligere 12 måneder bliver du opsagt, og ikke afkrævet yderligere. De er faktisk ret fair i deres betingelser. Men det er langt fra standard i branchen :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Àsgeir Gunnarsson:

Og det annoncere surftown med til 10 kr/md, men det de ikke skriver er at man bliver faktureret for et helt år i stedet for hver måned.

Øh ja? Gider du selv side og taste en regning på 10kr ind hver måned?

Nej, men jeg synes ikke man skal annoncere med det. Når det er stik modsat :)
Eller værdifald burde man nævne det med en stjerne.

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er allerede blevet sagt.. Sorry :(

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Simper:

Casper Schneidereit:

Ja, men du kan tilsyneladende tilkøbe så mange domæner du vil til 1kr.

Ja, dog kan man kun havde 10 domæner på deres Advance (deres tilbud). Flere end det og så skal man betale 10 kr/måned per domæne! 

Men alligevel du sparer 440 kroner på 10 domæner.

Hvis man er lidt fræk køber man domæner til 1 kr stk og surftown og bagefter flytter dem til unoeuro det er nemlig gratis at flytte dk domæner til et unoeuro webhotel og man kan have ubegrænsede domæner :)

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men du kan flytte/slette domænerne efterfølgende. Jeg ved ikke om du bliver faktureret for 1 måned eller 1 dag, i det tilfælde.

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)