Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er bedst - CMS?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan sige at CMS er en god idé i de fleste tilfælde.

Min løsning er uden CMS, til gengæld opdateres siden for kunden, uden beregning. Det vil faktisk sige, at du ikke selv behøver at sætte dig ind, i noget som helst teknisk ;)
Hos mig får du det hele i én løsning med hosting, mail, domæne og hjemmeside.

Håber du efterhånden har fået et overblik over hvad CMS er og hvad du har brug for.

Mvh Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Anne

jeg har lige købt et webhotel med en gratis installation af joomla! cms system som er ret nemt at navigere rundt i. Med lidt tålmodighed kan du lave din egen hjemmeside, muligvis helt uden hjælp, og brugermanualen kan downloades ganske gratis. Det kan gøres for under 1000 kr, men kig selv på i123.dk. Jeg har startet med at betale 315 kr for det hele inkl. et års abonnement. Hvis jeg så har brug for at opdatere til mere plads etc kan det nemt og hurtigt gøres. Der er også masser af gratis resourcer på nettet om Joomla! som er opensource ligesom typo3 og wordpress.. det skal lige siges at jeg også er nybegynder til at lave hjemmesider, men det kan sagtens lade sig gøre at lave en selv hvis man har lidt ekstra tid.

held og lykke

mvh


Joakim Rex

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Anne

jeg har lige købt et webhotel med en gratis installation af joomla! cms system som er ret nemt at navigere rundt i. Med lidt tålmodighed kan du lave din egen hjemmeside, muligvis helt uden hjælp, og brugermanualen kan downloades ganske gratis. Det kan gøres for under 1000 kr, men kig selv på i123.dk. Jeg har startet med at betale 315 kr for det hele inkl. et års abonnement. Hvis jeg så har brug for at opdatere til mere plads etc kan det nemt og hurtigt gøres. Der er også masser af gratis resourcer på nettet om Joomla! som er opensource ligesom typo3 og wordpress.. det skal lige siges at jeg også er nybegynder til at lave hjemmesider, men det kan sagtens lade sig gøre at lave en selv hvis man har lidt ekstra tid.

held og lykke

mvh


Joakim Rex

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-04-2007 07:51:46
Forfatter: Joakim Rex
hej Anne

jeg har lige købt et webhotel med en gratis installation af joomla! cms system som er ret nemt at navigere rundt i. Med lidt tålmodighed kan du lave din egen hjemmeside, muligvis helt uden hjælp, og brugermanualen kan downloades ganske gratis. Det kan gøres for under 1000 kr, men kig selv på i123.dk. Jeg har startet med at betale 315 kr for det hele inkl. et års abonnement. Hvis jeg så har brug for at opdatere til mere plads etc kan det nemt og hurtigt gøres. Der er også masser af gratis resourcer på nettet om Joomla! som er opensource ligesom typo3 og wordpress.. det skal lige siges at jeg også er nybegynder til at lave hjemmesider, men det kan sagtens lade sig gøre at lave en selv hvis man har lidt ekstra tid.

held og lykke

mvh


Joakim Rex





Joakim......

Helt ærligt.... 123.dk hjemme side er fuldstænding ubrugeligt/utænkeligt til erhvervsøjemed - det er simpelthen uproffisionelt for virksomheder og er kun lavet for private som er 100% "neewbees" på websites. At bruge det til virksomedswebsite er utænkeligt og hvis du gjorde det vill du ikke få nogen kunder - folk vil grine af dig og tænke at du må være jordensstørste idiot.

//whatever


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
hej whatever


funktionerne som Anne skal bruge er da tilgængelige med en "nybegynder" website, og om man får kunder handler vel om SEO og brugbart indhold, eller er jeg helt forkert på den?

kan du ikke argumentere lidt for dine konklussioner?

mvh


Joakim Rex

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Det behøver ikke at være dyrt at få lavet en hjemmeside med CMS, men det du ikke må glemme er, at det er ligeså vigtigt at din hjemmeside er flot og sigende og passer til dig og dine produkter/services fordi så kan du lade hjemmesiden gøre din online marketing for dig. Hos NyHjemmeside kan du til en fornuftig pris få: Flot designet hjemmeside med webshop, CMS og søgemaskineoptimering, se mere på deres hjemmeside: www.nyhjemmeside.info

 

 

 

Fra Qaqortoq
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer

Rigtigt mange tak for Jeres gode svar og forklaringer.

Jeg har fået en masse fine tilbud på en webløsning og bruger lige et par dage på at kigge dem igennem og vender så tilbage til den virksomhed jeg vælger at benytte.

 

En særlig tak til Markus, som gav mig et godt overblik over ting som er gode at tænke igennem inden jeg vælger en løsning.

 

Venlig hilsen

Anne M

www.taratsit.gl/
Fra Glostrup
Tilmeldt 8. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Er vist kun blevet nævnt i forbifarten, så jeg vil lige anbefale en open source løsning og hyre en til at tilpasse det til behovet.

 

Det kan gøres rimelig billigt, man får en masse muligheder for ingen penge, og så binder man sig ikke til en enkelt leverandør (hvis man ellers vælger rigtigt).

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-04-2007 12:18:40 Forfatter: whatever
Dato: 05-04-2007 07:51:46
Forfatter: Joakim Rex

Helt ærligt.... 123.dk hjemme side er fuldstænding ubrugeligt/utænkeligt til erhvervsøjemed - det er simpelthen uproffisionelt for virksomheder og er kun lavet for private som er 100% ''neewbees'' på websites. At bruge det til virksomedswebsite er utænkeligt og hvis du gjorde det vill du ikke få nogen kunder - folk vil grine af dig og tænke at du må være jordensstørste idiot.

//whatever


Blander du ikke i123.dk og 123hjemmeside.dk sammen? Jeg mener, Joakim henviser til i123.dk med joomla, som vist ikke kan kaldes for fuldstændig uprofessionelt, da det kan laves til præcis hvad dine evner rækker til. 123hjemmeside.dk er dog noget helt andet og passer lidt bedre på din beskrivelse.

/Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-04-2007 02:04:16 Forfatter: www.voxmediagroup.net
Hej,

Det behøver ikke at være dyrt at få lavet en hjemmeside med CMS, men det du ikke må glemme er, at det er ligeså vigtigt at din hjemmeside er flot og sigende og passer til dig og dine produkter/services fordi så kan du lade hjemmesiden gøre din online marketing for dig. Hos NyHjemmeside kan du til en fornuftig pris få: Flot designet hjemmeside med webshop, CMS og søgemaskineoptimering, se mere på deres hjemmeside: www.nyhjemmeside.info





 

Du glemmer at sige at du selv står bag nyhjemmeside.

 

Husk at spille med åbne kort ;)

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)