Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening - Opstart af indie tøjmærke "T-shirt"

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa folkens,

Så jeg har det sidste stykke tid gået med denne idé om at starte tøjmærke"rettere sagt, start af t-shirt mærke, til at starte med".
Det i sig selv lyder som en kliché, men jeg er klar på at arbejde hårdt for at få navnet ud.

Jeg designer selv tingene, så ingen omkostninger der og får det derefter printed i England.
Så altså prisen bliver 100 t-shirts for 4000,- kr "inkl fragt" havde så derefter regnet med at sælge dem for 70,- kr. 

Man ville kunne købe over en ap på facebook men også i selve webbutikken.

Så havde tænkt mig at lave det her tema som kommer til at kører hele vejen igennem alle produkter, hvis nogle kender "Charlie Cupcakes" så havde jeg tænkt noget i den stil, self. ikke kopiere noget af hans.

Måden jeg vil promovere på er ved - Self facebook - Youtube videoer "mærket kører udelukkende på engelsk så folk fra andre lande ville også kunne købe dem". og ud over det ville jeg jo igennem venner og bekendte brande, plus sætte Plakater op hvornår at det hele starter.

Så altså jeg vil hører DIN mening om du synes at det lyder som noget der ville kunne lykkedes at starte et indie label baseret på sociale medier og mund til mund promo?

Mvh. Freddy.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Freddy:
mund til mund promo?

Altså, mund til mund promotion imellem bekendte er i hvert fald en umådelig god reklamevej.

Ydermere, synes jeg at det lyder som én virkelig fin markedsføring.

Kunne du lige skrive en besked til mig på mash.schifter@gmail.com eller tilføje mig på skype @ grk_sup 

- har lige noget jeg vil spørge dig om :-)

Fra Tåstrup
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Freddy

Det lyder som en god ide du har, og at der er tænkt lidt mere over markedtingsdelen, giver mig lidt mere tiltro til din ide.

Men du skal passe på at du ikke kommer til at ligne ''Charlie Cupcakes'' for meget, men finder din egen stil, som er kende mærket for dit mærke.

Håber for dig, at du kommer til at få succes med dit projekt, så held og lykke her fra.

Mvh

Carsten

Ps. Du må gerne sende mig nogle link til shoppen eller nogle Apps så jeg kan se dine produkter.

Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Tak for dit svar, og ja som sagt ville folk jo slet ikke se noget interessant i noget der er set før :) 

Fra Tåstrup
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Freddy

Det er jo lige det som det handler om, at sætte sit eget personlige præg på slut produket ;-)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil hellere give lidt mere, og så få en lækker kvalitets t-shirt.. fx er adidas nye t-shirts i pisse lækker kvalitet :)

Mvh Tobias.

Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du have ret i kvaliteten er okay på de her jeg har kontakt med.
Men kan ikke slå adidas især fordi de er kæmpe store og har mange fabrikker, modsat mig selv :)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej selvfølgelig kan du ikke slås med adidas.. det var bare for at fortælle at de har en super lækker kvalitet.. og at det er noget som tiltaler mig :)

Mvh Tobias.

Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Det kan jeg sagtens forstå på det punkt er jeg også virkelig kritisk, de t-shirts jeg bestiller kan man vælge hvordan de skal være, og jeg ville helt klart gå med den som de kalder soft :) 

Fra kbh
Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal sætte din pris en del højere. Med dine egne tal ser din forretning ud til at give underskud. Der kommer sandsynligvis også andre udgifter end den direkte  udgift til indkøb af t-shirts, f.eks hosting af website, betalingsløsning til webshop og ikke mindst fragt når du sender varer ud til dem som køber.

Hvis jeg var dig havde jeg sat mig ned og lavet et simpelt budget over de indtægter og specielt de udgifter du kommer til at få i løbet af det første år. Når det er lavet vil du have en god indikation om hvorvidt din nuværende pris er den rette.

Ballonbukser, drengebukser, pigebukser og voksenbukser fra La/Møf. Find os på www.lamoef.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)