Men helt ærligt tror jeg ikke folk gider at købe noget de ikke ved kvaliteten på til 249,-
Pris og kvalitet hænger som regl sammen ;-)
Det ses alle steder og i alle brancher, f.eks inden for autobranchen hvor en Folkevogn er dyrere end en Fiat eller Chevrolet.
Så jeg vil forslå dig, at du tager et kursus inden for markedting, så du kan få de nødvendige redskaber til at fastlægge din pris samt din reklame kalender.
Det kan godt lyder hårdt og lidt ondt, når det skrives på denne måde, men jeg ved at det er sindsygt vigtigt hvis dit projekt skal lykkes, og du for styr på nogle af de basis færdigheder som høre med til at have en virksomhed.
Okay men hvis nu vi siger at jeg sælger dem for 200,- Der bliver ikke trykt mere end 100 så altså på den måde bliver varen unik da t-shirtsne ville udløbe. Kan dette også være med til at trække prisen op ? :)
Kender ikke kvaliteten på dit produkt, men hvis du lægger indkøbspris+fragt+told/moms+reklame sammen og ganger med 50-100% så skulle du gerne finde din pris, eller også kan du også gange indkøbsprisen med 5 så skulle du også gerne kunne få din pris