Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan man også kan tjene 10.000 kr, om dagen!

Side 1 ud af 9 (89 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 3 person

Synes det er spændende at følge jeres posts og historier herinde, så tænkte jeg lige ville dele min også. Mit trading på betfair har nået nye højder siden min udvikling af et nyt excel ark som har været en rigtig god støtte i tradingen!

Gårsdagens gevinst lød på 10.650 skattefrie kroner rundt regnet. Det er selvfølgelig klart at når man når de højder er der noget der hedder Premium Charge fra Betfair som går ind og tager en procentdel af det du har tjent. 

Procentdelen afhænger meget af hvor meget du har tjent i fortiden og den bliver "kun" taget en gang om ugen. 

Her er linket:

http://www.betfairtrading.dk/?id=blog&news=8345

Synes selv der er mange spændende blog indslag som man kan læse med i og jeg forsøger at få opdateret dagligt. 

På siden findes også et forum hvor man kan følge andre traderes erfaringer samt finde lidt tips og tricks.

Til de interesserede kan jeg kontaktes herinde, over skype, facebook og mail.

Mvh Mike Jensen, Betfairtrading.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Betfairtrading.dk:
Gårsdagens gevinst lød på 10.650 skattefrie kroner rundt regnet.

Interessant!

Så kunne du måske redegøre for, hvordan der bliver afregnet skat m.v.?

Tonny

Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny, 

Tak for dit svar! Det kan du tro jeg kan, Betfair tager 5% af dine netto gevinster i kommission, dermed betaler du ikke skat af dine gevinster på Betfair som så mange personer render rundt og tror. De 5% varierer selvfølgelig alt efter hvor meget du spiller. Spiller du meget kan de 5% falde, men vinder du meget er der så Premium Charge der tager over og rammer dig lidt den vej rundt desværre. 

For mere info læs her:

http://www.betfair.com/da/help/Help.Introduction/

Mvh Mike.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 12 person

Ludomaner fortæller kun om de penge de vinder, ikke dem de taber.

xxx

Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Pjedsted, 

Tak for dit svar.

Hehe ja sandt nok, bortset fra at dette ikke har noget med gambling at gøre. Det er handel med odds, og har du 51% rigtige handler om dagen så er du i plus når dagen er omme. Hvis du så ligger på 94% rigtige handler, som jeg gør, ja så er du i stort plus når dagen er omme. 

For at give dig et eksempel på hvad det drejer sig om: Du har odds 3 på en hest som du forudser vil stige til odds 3.10. Hvis den gør det tager du gevinsten, hvis den falder til 2.9 tager du tabet. 

Det hele er rent teknisk og dermed fjerner du gætteriet ud af det. Det hele foregår FØR et løb går igang og dermed fjerner du den risiko hvor du sidder og håber på at et udfald sker.

Evt lige google det, så tror jeg du finder ud af at der er rigtig mange mennesker der lever af det :)

Fortsat god dag til dig.

Mvh Mike.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 8 person

Tænk jer nu om, når noget lyder for godt til at være sandt er det som regel tilfældet. DU KAN IKKE TJENE 10.000 om dagen på betair med mindre du har en saldo med money management på 100.000 hvor du maks har et libeality på 5%.

Der er masse af systemer derude derude der lover guld og grønne skove. Det er dem der sælger systerme der sælger pengene.

Kan du dokumenterer at du kan tjene 10.000 om dagen bare i to dage smider jeg det dobbelte oveni.

Mit råd hold jer fra der scam

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Frank, du har fuldstændigt ret! Der findes INTET system der er til salg der giver dig et overskud på 10.000 kr om dagen. Jeg tror heller ikke på disse systemer.

En ting du kunne gøre inden du poster et svar er at slå BETFAIR TRADING op på google, så tror jeg du vil finde ud af nogle ting.

Dette er IKKE til salg, det du skriver i din kommentar er det samme som at skrive til gus hansen at du ikke tror på at han har tjent millioner på poker eller at skrive til folk der sidder og trader aktier at det ikke kan lade sig gøre. 10.000 kr om dagen med Betfair Trading er altså ikke noget at råbe højt hurra for. 

Der sidder folk derude der tjener det dobbelte. Tjek evt min blog hvor jeg har skrevet: Det er iorden at være skeptisk. Der har jeg smidt nogle link ind til folk som dig. 

En sidste ting, jeg skal nok dokumentere det for dig, du skal bare overholde din del af aftalen og smide en kommentar ind her hvor du skriver at du er blevet overbevist når dokumentationen er ovre. Hvis det lyder som en fair aftale så skriv i min indbakke her så går vi igang i dag?

Trading handler om skills, intet andet. Ingen systemer eller get-rich-quick guider. Er du dygtig nok til at forudse priserne er der også penge at hente. 

På et gennemsnitligt hestevæddeløb bliver der omsat for 4 millioner kroner godt og vel. Mange gange for det dobbelte. Der er 25+ løb hver dag. Over sommeren 40+ løb. You do the math.

Men kontakt mig for dokumentation.

Mvh Mike.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg håber ikke der er nogen der hopper på limpinden.

Man burde jo næsten kunne sige sig selv at hvis man kan tjene flere tusinde kroner om dagen på at "trade på betfair", så ville man ikke bruge krudt på:

1. At skaffe affiliate-kunder til betfair

eller

2. At sælge sine systemer.

Her er hvor I adskiller jer fra andre trading-hajer der sælger get-rich-schemes:

1. Bruger efterhånden normal omvendt-psykologi: "Det her er IKKE et get-rich-scheme - det kræver færdigheder !!!" (færdigheder som alle har eller får hvis de køber jeres bog til 150kr) :-)

2. Udstiller firmaejerens fornavn & efternavn for at fremstå autentisk.

Utroligt hvis du tjener så mange penge, og de er skattefrie. Ja, man bliver klogere hver dag.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank Rasmussen:

Tænk jer nu om, når noget lyder for godt til at være sandt er det som regel tilfældet. DU KAN IKKE TJENE 10.000 om dagen på betair med mindre du har en saldo med money management på 100.000 hvor du maks har et libeality på 5%.

Truth spoken. Lige med undtagelse af det med en saldo på 100.000 kr. Det er stadig katastrofale odds for positivt resultat på langt sigt, medregnet de procenter Betfair tager af ens gevinster.

Det er ikke et spørgsmål om hvor meget man har, for det er ganske simpel matematik, at det simpelthen ikke kan lade sig gøre at tjene penge på langt sigt, igennem disse gamblingrelaterede sider. Selv hvis man har en formel der kan sikre en fordel på 51/49, stjæler Betfair denne fordel ved at pålægge et gebyr på mellem 2 og 5 procent af ens gevinster. Så selv med en formel der virker på papiret, vil man stadig tabe - ironisk nok. :-)

Det er ligesom at arbejde mod tyngdekraften - det kræver mere energi, end at arbejde med den. Og tyngdekraften går altså nedad, medmindre jeg har fået noget galt i fysiktimerne.

Så lad dette være en advarsel for alle der ser denne tråd. Hvis der er nogle der stadig tvivler på argumenterne, og tror at der er noget at hente, så kontakt mig endelig. Det findes en matematisk forklaring på alt indenfor dette område, så bare giv mig noget at arbejde med, så skal jeg nok bevise at det er en dårlig idé på langt sigt.

God søndag til jer alle, og spil nu kun for sjov skyld - eller hvis I virkelig er dygtige til at spille på kampe, og har et veludviklet naturtalent for at forudsige hændelser i sport.

De Bedste Hilsner,
Rune Jensen 

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Jensen:
God søndag til jer alle, og spil nu kun for sjov skyld - eller hvis I virkelig er dygtige til at spille på kampe, og har et veludviklet naturtalent for at forudsige hændelser i sport.

Bortset fra, at det er lørdag i dag, så har du så evigt ret. Velformuleret indlægYes

Side 1 ud af 9 (89 indlæg)