Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan man også kan tjene 10.000 kr, om dagen!

Side 9 ud af 9 (89 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok klare den , giv dig fuldt selv om , der er modgang som iværksættere sæt dig en høj passion i at videre formidle en masse , viden være altid positive og glad lige vel hvad , og i modgang motivere en til give den ekstra energi for man vil bevise man har ret 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent pyramide-SKOD.

Undskyld. Men det hører ikke hjemme på en seriøs side som Amino.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg synes bare han skal lave det han er bedste til , der er ikke mange der kan gøre det hver dag dette her , så det var ikke noget , jeg ville anbefale , vis det går godt for ham , så lad det gå godt for ham , vi er jo iværksættere  og laver det man er bedste til 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

ppehrson:

Rent pyramide-SKOD.

Undskyld. Men det hører ikke hjemme på en seriøs side som Amino.

 

WHAT ? Hvordan får du lige dette til pyramide spil ? Som jeg forstår grundtanken er der på ingen måde en i NÆRHDEN af pyramide spil :)

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Betfairtrading.dk:

Synes det er spændende at følge jeres posts og historier herinde, så tænkte jeg lige ville dele min også. Mit trading på betfair har nået nye højder siden min udvikling af et nyt excel ark som har været en rigtig god støtte i tradingen!

Gårsdagens gevinst lød på 10.650 skattefrie kroner rundt regnet. Det er selvfølgelig klart at når man når de højder er der noget der hedder Premium Charge fra Betfair som går ind og tager en procentdel af det du har tjent. 

Procentdelen afhænger meget af hvor meget du har tjent i fortiden og den bliver "kun" taget en gang om ugen. 

Her er linket:

http://www.betfairtrading.dk/?id=blog&news=8345

Synes selv der er mange spændende blog indslag som man kan læse med i og jeg forsøger at få opdateret dagligt. 

På siden findes også et forum hvor man kan følge andre traderes erfaringer samt finde lidt tips og tricks.

Til de interesserede kan jeg kontaktes herinde, over skype, facebook og mail.

Mvh Mike Jensen, Betfairtrading.dk

Sorry men hvis du virkelig tjener så mange penge på at spille/trade, hvorfor bruger du så din tid på at sælge idéen videre til andre?

Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har i ca 4 mdr forsøgt mig med arbitrage og synes det er lidt 3 skridt frem og to tilbage.
Metoden er, at spotte fodboldkampe med rimeligt gode hjemmebanefavoritter.
Før kampen sælger jeg uafgjort til et vist beløb. Efter den første scoring (forhåbenlig favoritterne) stiger odds og så kan jeg købe uafgjort til et udregnet beløb efter 5 % i kommission til Betfair. Dermed er udfaldet ligegyldigt, da det "modregner hinanden. Der sker jo så det uundgåelige, at en kamp ender 0-0. Dermed er hele det indskudte beløb x odds sat over styr, og man må starte forfra.
Er der nogen, der har en bedre strategi til online-betting ?
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du taler om er ikke arbitrage. Med arbitrage skal det forstås, at man ikke på nogen sandsynlig måde kan tabe penge. D.v.s. hvis man f.eks. finder en kamp hvor man hos Danske Spil kan oddse på at Barcelona ikke vinder, og hos Betfair kan odds på at Barcelona vinder, til sådanne odds, at man selv medregnet de 5 % Betfair tager i kommission af gevinster, ikke kan tabe penge.

Blot for at undgå misforståelser, for i dit tilfælde er det, hvis ikke meget, så nogenlunde sandsynligt at man kan tabe penge. Formlen for arbitrage er 

A = 1 / odds-for-hjemmehold + 1 / odds-for-uafgjort + 1 / odds-for-udehold

Hvis A er over 0 og under 1, er det muligt at tjene penge med garanti.

Din metode er sådan set fin nok, men rent matematisk er den mod dig. Derfor kræver det at man har en god fornemmelse med fodboldkampe, for at få overskud på det i det lange løb. Med andre ord, man skal være god til at spille på odds.

Prøv evt. at stille dit odds op i en sætning. I dit tilfælde, spiller du jo sådan set bare på, at første scoring bliver foretaget af favoritterne (eller et nogenlunde ligeværdigt hold). Og husk at indsatsen jo ikke er lig de penge du sælger odds til, den svarer til odds*beløb. Så det kan koste dig dyrt, hvis du taber - ofte 5-6 gange den potentielle gevinst.

Nå, jeg er ikke ekspert. Ville bare lige sikre mig at man ikke misforstår udtrykket "Arbitrage", da det dækker over nogle interessante aspekter specielt indenfor økonomi og finans. :) Fortsæt god debat. Smile

Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for dit svar Rune. Jeg mente, at det du beskriver er det man kalder for surebet.
Jeg får langsomt men sikkert min kapital bygget op, synes jeg. Stadig tre skridt frem og to tilbage. Men-bedre end ingenting.
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rune. Jeg mente, at det du beskriver er det man kalder for "surebet". Men tak for svar
Side 9 ud af 9 (89 indlæg)