Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fake?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

ejj jeg har lige bestilt en canada goose jakke, og har ikke fået den endnu!! og de har trukket pengene fra min konto, hva faen ska jeg gør hvis jeg overhovedet ikke får jakken?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

sara89:

ejj jeg har lige bestilt en canada goose jakke, og har ikke fået den endnu!! og de har trukket pengene fra min konto, hva faen ska jeg gør hvis jeg overhovedet ikke får jakken?

 
En ting er sikkert, og det er, at du IKKE får en Canada Goose jakke... Du får måske en jakke, som har samme design mm som en Goose, men det er og bliver aldrig en ægte Canada Goose jakke!

Og får du intet, så laver du bare en chargeback i din bank... Så får du pengene igen, men den kan du kun lave, hvis der ingen pakke dukker op...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak! men tror du jeg kan sende pakken tilbage, og få pengene retur, hvis jeg fks, har åbnet den?

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :

sara89:

tusind tak! men tror du jeg kan sende pakken tilbage, og få pengene retur, hvis jeg fks, har åbnet den?

Jeg tvivler på, at det er chancen værd... Du risikere bare, at miste både jakken og pengene... At sende noget retur til Kina, og især til den type firmaer, det er virkelig noget af en chance at tage...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SAra89

du skal kontakte dit kreditkortselskab, og hører om deres måde at behandle den form for sager, vi har lige gjort det i dag, hvorved at vi har fundet ud af at det er et firma fra Kina, da skal skrive til dem om at anulerrer handlen og gemme den mail som du skal bruge som bevis, du skal vendte omkring 14 dage på at de svarre, for det kan lade sig gøre at trække pengene tilbage.

mvh.

portvin

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan man ikke fjerne sådan en side fra Google ? Det kan da ikke være rigtig at den skal ligge et på ordet billige jakker

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Thomas Reberholt:
Kan man ikke fjerne sådan en side fra Google ? Det kan da ikke være rigtig at den skal ligge et på ordet billige jakker

Det skal bevises, at det ikke er ægte mærker og det har vist også været vendt et par gange herinde, at vi ikke må henvise til nogen og anklage nogen. Som det også er blevet skrevet, så kan beviser forfalskes osv....

Jeg kan kun være enig med jer og jeg vil lige understrege, at jeg bare referere til de regler der er på amino om den slags og jeg går da også ud fra at reglerne er gældende for virksomheder og personer, der ikke er medlemmer her hos amino.

Mange hilsner

Heidi

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi:

Det skal bevises, at det ikke er ægte mærker og det har vist også været vendt et par gange herinde, at vi ikke må henvise til nogen og anklage nogen. Som det også er blevet skrevet, så kan beviser forfalskes osv....

Jeg kan kun være enig med jer og jeg vil lige understrege, at jeg bare referere til de regler der er på amino om den slags og jeg går da også ud fra at reglerne er gældende for virksomheder og personer, der ikke er medlemmer her hos amino.

Canada Goose jakkerne på den side er fake...

Her er dit bevis sort på hvidt http://www.canada-goose.com/counterfeiting/

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Også er siden også ulovlig. Der mangler adresse og CVR. Hvis du laver en whois på siden, kan du også se at der er flere af samme slags hjemmesider:

Personen har dog lavet en dum bøf. Skrevet sin mail som "comment" i HTML koden.

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Fashion-Seller:
Her er dit bevis sort på hvidt http://www.canada-goose.com/counterfeiting/

Jeg skrev, at jeg er enig med jer, men at vi i forbindelse med en anden tråd fik at vide, at vi herinde ikke må gøre os til dommer overfor, hvad der er falsk, hvem der svindler osv og den besked var også henvendt til mig.

Det jeg så mener er, at det må vel også gælde for virksomheder udenfor amino.

Mange hilsner

Heidi

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)