Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fake?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi:

Hej,

Fashion-Seller:
Her er dit bevis sort på hvidt http://www.canada-goose.com/counterfeiting/

Jeg skrev, at jeg er enig med jer, men at vi i forbindelse med en anden tråd fik at vide, at vi herinde ikke må gøre os til dommer overfor, hvad der er falsk, hvem der svindler osv og den besked var også henvendt til mig.

Det jeg så mener er, at det må vel også gælde for virksomheder udenfor amino.

Mange hilsner

Heidi

Du kan ikke sammenligne de to situationer, Heidi. Hvis du scroller ned på Canada Goose's egen hjemmeside, så står billigejakker.com nævnt som en af de sider, der sælger falske Canada Goose jakker. Og hvem ved det bedre end dem.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi:

Jeg skrev, at jeg er enig med jer, men at vi i forbindelse med en anden tråd fik at vide, at vi herinde ikke må gøre os til dommer overfor, hvad der er falsk, hvem der svindler osv og den besked var også henvendt til mig.

Det jeg så mener er, at det må vel også gælde for virksomheder udenfor amino.

Forskellen på de sager, som du omtaler, og den side der, er at det er åbenlyst, at siden sælger kopivarer!

Og det er vel fair nok, at folk advares mod sådanne sider i Asien! Desuden skriver Canada Goose tydeligt på deres egen side, at denne webshop sælger kopier af deres kendte jakker. Det må vel være et bevis, som er svært at modsige selv for Amino ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)