Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.DulleShoppen.dk

Side 1 ud af 11 (105 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 11:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SÅ er www.DulleShoppen.dk endelig åben :-)

Jeg kan nu fremvise min super flotte webshop, som Jesper Schlebaum har hjulpet mig med.

Han har lavet det flotte design, betalingsløsning og hjulpet mig med alt fra A-Z.

Uden ham, var jeg aldrig startet op, så hvis I ønsker en flot webshop og hvis I også, som jeg, var lidt nervøs for at starte op, eller ikke har kendskab til start af webshop, så kan I kontakte Jesper Schlebaum på jesper@schlebaum.dk

webshoppen sælger jeg extensions til Danmarks bedste kvalitet og billigste priser :-)

Håber I synes om den :-)

Mvh

Simone

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Fra  Jensen og Jensen Marketing ApS Skrevet kl. 11:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tillykke med den og held lykke.

Jensen og Jensen Marketing - fokus på AdWords optimering.

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 11:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flot & simpel side.

Held og lykke med salget!

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :-)

Ja, den er simpel og brugervenlig. Det synes jeg er meget vigtigt når man har en webshop :-)

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pæn, nydelig og ikke mindst overskuelig. Tillykke med denYes

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Tillykke med shoppen, som allerede skrevet en nem og overskuelig shop, og rent grafisk en fin shop.. Der er nok flere ting du skal have set på inden du "vælter" DK med extensions... Mængden af søgeord du bruger er f.eks. meget begrænset, - det kan jo godt være at der bliver søgt på andet en lige netop extensions når folk vil have længere hår.

Du har/får alvorlige DC problemer, - bla. svarer dit site både med og uden www

Dit checkout skal du nok også have set på, - personligt stejler jeg totalt hvis eller når jeg skal oprette mig som kunde for at handle

Og så mangler du tekst! - "content is king" - du mangler indhold på siderne, bla. din forside er "et stort billede", - og disse er ikke engang givet titler, - dvs. at bla. google har ikke en chance for at se hvad der er på billederne, - og kan ikke indexerer dig for hvad du er.. altså f.eks. forsiden er bare "dulleshoppen.dk", for det er din titel på forsiden... men hvad handler dulleshoppen med!?!?!

Det skal du have fortalt både brugere og google.

Men held og lykke med sitet, grafisk er du godt på vej, men teknisk og indholdsmæssigt har du lidt/mange opgaver inden ordrene begynder at trille ind...

vh/ Ulrik

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 10 person

Hmm.. Det handler om at være brugervenlig og ikke klatte med en masse tekster, fordi man er liderlig efter at markedsføre sig.. Jeg vil markedsføre mig elegant i stedet for at være en ud af mange klodsede elefanter på Google der vil ryge i toppen af Google hele tiden.

Jeg skal nok skaffe kunder via Facebook - du behøver ikke bekymre sig om ordrene, de er allerede begyndt at komme :-)

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simone:
Jeg vil markedsføre mig elegant

 

Nu behøver det ene jo ikke udelukke det andet, Jeg synes faktisk det var et godt og konstruktivt indlæg med gode råd fra Ulrik.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

det er der så delte meninger om ;-)

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Behøver vildt på forsiden en lille fordel vedr. google , men du kan udmærket lave en blog på siden og igennem dem have dem tilmeldt masser af social medier med dens rss twitter facebook det kan være svært at være social over alt og udsende nyheder og du skriver super flot , jeg vil anbefal du får en blog på siden og du opnår stadigvæk det enkel design på siden .

Bloggen skal ligge på eget domæne f.eks sådan her http://www.dulleshoppen.dk/blog 

Tror udmærket den nuværende designer kan opsætte et blog modul på denne side om det bare er at klikke eller der skal webmaster over kan jeg ikke vide , da jeg ikke kander dette cms sytem.

social kan også være videoer mv.

bevare det overskueligheden og google gøres ved at lave en interne struktur på siden , dette kan en blog klare på egen siden , links hver gang imellem bloggen ved et kerne ord nævnes , der skabes en naturlig interne struktur på siden.

Titler og tags på billeder også en fordel , derved findes billeder i google i billedet søgning 

Tillykke med den overskuelig webshop Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 11 (105 indlæg)