Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.DulleShoppen.dk

Side 5 ud af 11 (105 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:
Jeg er 100% positiv :-)

Det er jeg også, men det er ikke altid folk opfatter det sådan Smile

Rart at se at du tager rådene til dig, det drejer sig vel om at bygge en forretning op, og derfor er din synlighed også vigtig på Google, men der er massere der ikke er det og lever i bedste velgående, men i det du er en webshop er det nok en god idé at følge de råd der gives.

Der er stadig mange småfejl i shoppen så som engelske tekster, tekst "På lager" står ikke på linie, flavicon er stadig PrestaShop, sprogbøffer samt men ikke mindst angivesle af man kan betale med dankort. Så vidt jeg ved er det Visa/Dankort der kan anvendes hvorfor det i princippet er misvisende at anvende Dankort logoet da der er en anden sikkerhed forbundet med dette i forhold til Visa delen, mig bekendt, da kunderne i princippet betaler til udlandet selvom de handler i DK.

God vind med shoppen.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Simone:
men jeg tvivler på at andre kan sælge til den pris :-)

Det tog mig ikke lang tid at finde, så jeg ville nok lytte til Fashion Seller hvis jeg var dig ;)

BD Store har det lidt billiger se her

God vind med shoppen...

/allan

Jamen der er jo slangekrøller, og det er dullet Smile

Og så man man bare se filmen Good Hair, så finder man Mr. Extensions fra Indien Smile

Køb ren argan olie her

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg kan se er pakkestørrelsen en anden - så Simones tilbud er klart det billigste.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Majbritt Jacobsen:

Så vidt jeg kan se er pakkestørrelsen en anden - så Simones tilbud er klart det billigste.

Fokuserer man kun på prisen som butik så knækker man nakken. Det gælder om at sørger for at kunderne kommer igen og føler sig hjemme.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu gik foregående indlæg jo ud på, hvorvidt Simone var billigst - fordi hun netop skriver hun er billigst.

Lav pris behøver vel ikke forhindre god service?

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 10:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person
Håret er 60 cm. I længden. Trenser er 110 i alt. Der er fejl i den tekst og jeg har bedt Jesper om at rette det. Der er skam ingen sprog bøffer - jeg er 100%. Dansker ;-) jeg ska nok se om jeg kan få ændret presta logoet. Man kan betale med alle kort på min webshop så der er intet misvisende eller vildledende på min webshop :-) jeg kender skam godt BDstore.dk og uden at fornærme dem da jeg også ved at de har amino, var jeg ikke tilfreds med deres hår :-) man kan jo godt sige sin mening. Jeg ved, hvor meget det giver at satse på prisen, for det er det som folk går efter :-) specielt min målgruppe. Kvaliteten er den bedste i Danmark :-)

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone

Nu ved jeg ikke hvilken version du kører af PrestaShop, men i version 1.4+ findes der mulighed for at kunderne ikke skal lave en konto for at købe hos dig.

Det er helt klart noget du vil miste kunder på i det lange løb.

/Napz

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 10:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Hej,,

Jeg har givet 7.500,- for shoppen og vil lige finde ud af det med login..

Men igen.. Hvis pigerne ønsker extensions, så tror jeg også de er villige til at oprette en konto..

Alle er jo villige til at spare tid næste gang de køber hår hos mig :-)

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 11:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med shoppen!

Husk at få din webmand til at kigge på URLerne, da der ikke er meget SEO venlighed over dem. Det vel også være svært at bruge dem i anden markedsføringsøjemed... :)

...det er nemmere hvis det er med fra starten af.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simone:

Men igen.. Hvis pigerne ønsker extensions, så tror jeg også de er villige til at oprette en konto..

Alle er jo villige til at spare tid næste gang de køber hår hos mig :-)

Nu er jeg ikke pige, så jeg ved ikke om der er andre ting der gør sig gældende der :o)

Men hvis jeg handler i en shop, der kræver at jeg opretter en konto når jeg skal til at betale, forlader jeg den med det samme. Det gør jeg pga. dårlige erfaringer, hvor jeg er hoppet på den vogn. Når jeg så kommer tilbage næste gang, kan jeg ikke huske brugernavnet eller adgangskoden, og sandsynligvis heller ikke hvilken e-mailadresse jeg har brugt. Og så er det lige pludselig blevet skide besværligt at handle.

Det gider jeg ikke at bruge min tid på igen, og derfor er det lettere bare at finde et andet sted der ikke har de krav, med det samme.

Det kan sagtens være at dine kunder er anderledes, og så er det ikke noget problem, Men jeg forstår ikke hvorfor du ikke giver dine kunder muligheden for selv at vælge.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 5 ud af 11 (105 indlæg)