Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine billeder vises ikke? Wordpress

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg prøvet da det er en fejl jeg har lavet før, men det var heller ikke problemet desværre...

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

har du eventuelt "display errors" aktiveret paa dit webhotel?

Jeg har haft ligenende problem, da vi deaktivered "display errors" kom billederne frem

Mvh

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, det er et godt spørgsmål, kunne være jeg skulle prøve at tage fat i udbyder og se om problemet skulle ligge der!

God Fredag :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved min udbyder (Internet123) kan du selv ændre det i kontrol panellet på serveren, nu ved jeg ikke hvem du bruger, men måske skulle du tjekke kontrol panellet

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der sidder og kniv skarp wordpress fyr der mener han kan ordne problemet så vil jeg meget gerne høre fra dig!...

Det er endnu ikke lykkedes mig at få rettet fejlen, så kom frisk med et "bud" på opgaven :)

-Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bruger et Preimium Theme, hvorfor kontakter du ikke supporten som de har?

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du proevet at Disable alle Plugins? Det kunne jo vaere at et af dem var skyld i problemet?

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at være kommet frem til at det nok er scriptet den er gal med for kan sagtens uploade billeder direkte ind i indlæget, men så snart jeg vil lave thumbnails så går det galt...

Har været igang med at prøve at deaktivere plugins osv, men det har ikke gjort nogen forskel.

Thomas

 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Holst Frederiksen:

Er ved at være kommet frem til at det nok er scriptet den er gal med for kan sagtens uploade billeder direkte ind i indlæget, men så snart jeg vil lave thumbnails så går det galt...

Har været igang med at prøve at deaktivere plugins osv, men det har ikke gjort nogen forskel.

Thomas

 

Du skal nok følge denne guide når du bruger Custom fields til thumbnails: http://justintadlock.com/archives/2007/10/27/wordpress-custom-fields-adding-images-to-posts

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, forstår det bare ikke... For det har aldrig været et problem før at oprette thumbnails. I over en mdr. har en vis alle billeder fint, ligemeget om det var en thumbnail eller billeder direkte i indlæg. Så vil mene at jeg har styr på hvornår de skal oprettes.

Men kikker det lige igennem alligevel, kan jo være der er gået noget galt :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)