Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Menuindex.dk endelig i luften - feedback ønskes!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godaften Aminoer

Så lykkedes det endelig! Efter lang tid er Danmarks nye restaurantportal med fokus på menukortet kommet online. Vi ønsker derfor hudløst ærlig feedback på hele siden - intet er for stort eller for småt. Forbehold: Forsiden er i skrivende stund halvtom, og søgefunktionen har ligeledes ikke den store funktionalitet. Det kommer nok hen ad vejen :) Siden kan findes her:

http://www.menuindex.dk

Husk også at tjekke B2B-delen (restauratørinfo) samt demosiden ud.

På forhånd mange tak!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser godt ud. Det er dejlig simpelt.

Eneste detalje, der sprang mig i øjnene var den sorte boks på forsiden med teksten "Er du restauratør". Den sorte farve synes jeg måske er lige fremhævende nok og en anelse kedelig.

Men det ser godt ud i min mening.

Jeg byder mig dog heller ikke om, at navigationen i toppen forsvinder, når man går ind på en underside. 

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

Eneste detalje, der sprang mig i øjnene var den sorte boks på forsiden med teksten "Er du restauratør". Den sorte farve synes jeg måske er lige fremhævende nok og en anelse kedelig.

Lige en tilføjelse til den boks - hvorfor skal restauratøren klikke der? skriv noget om det! :-)

Har ikke tid nu, men det kan være jeg kommer med feedback senere - nemlig en lækker side!

Mvh

David

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din kritik, Emil. Den sorte boks er ikke tænkt som et permanent element på forsiden, men din kritik er taget til efterretning. Angående navigationen er jeg ikke helt med på, hvad du mener med, at navigationen forsvinder - altså når man går ind på restauratørinfo?

David Bograd:
Lige en tilføjelse til den boks - hvorfor skal restauratøren klikke der? skriv noget om det! :-)

Point taken! Jeg vil kigge på at få lavet en mere fangende tekst.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes siden ser superflot ud, hvordan har du tænkt dig at markedsføre den, så der kommer nogle resturanter på? I starten vil det jo ikke være attraktivt at tilmelde sig da der ikke rigtig er nogle besøgende på grund af der ikke rigtig er nogle resturanter. ?

Hvis du får konceptet ordentlig igang så tror jeg på en god fremtid :)


Held og lykke med projektet:)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus:
Angående navigationen er jeg ikke helt med på, hvad du mener med, at navigationen forsvinder - altså når man går ind på restauratørinfo?

Ja, det var det, jeg mente.

Når jeg besøger en hjemmeside for første gang, så tjekker jeg altid lige de sider ud, der er i den øverste navigation. Bare lige for at danne mig et overblik. Jeg scroller ikke ned på siden, men bare lige kigger hurtigt. Her går jeg i stå, når jeg når restauratørinfo. Det irriterer mig lidt, da det for mig føles unaturligt.

Jeg kan dog godt se det smarte i at man ser tilbudet. Men kunne det ikke stå lige under menupunkterne eller lignende. Det kan dog også være at jeg er den eneste, der benytter navigationen på den måde, men det kan jeg ikke svare på.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Pedersen:
hvordan har du tænkt dig at markedsføre den, så der kommer nogle resturanter på?

Godt spørgsmål. I starten vil vi fokusere indsatsen omkring restauranter og spisesteder, der ikke allerede har en hjemmeside eller har en, som er gået over sidste salgsdato. Det er vores opfattelse - og vi håber at restaurant ejerne deler den - at det er ganske fordelagtigt for dem med en hjemmeside på Menuindex.dk til trods for en begrænset mængde direkte trafik. Derudover vil vi tage ud til mindre byer (typisk 5-15 restauranter pr. by) og forsøge at overtale så mange som muligt til at blive medlem. Vi vil herefter omdele en røvfuld flyers til husstande i byen og omegn, hvor de tilmeldte restauranter også vil blive nævnt. Ud over eksponering på Menuindex.dk vil de altså også få eksponering direkte hjemme hos folk.

Vi er klar over, at det er kritisk for konceptet, at vi opnår en vis dækning af spisesteder inden for et geografisk område. Vi kommer ingen vegne med én restaurant pr. by i hele Danmark.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det lyder jo super, så skulle der jo være mulighed for at det nok skulle fungere, alt opstart tager jo noget tid, har du overvejet om i skal markedsføre jer i sociale medier, fx facebook. Gosocial.dk kunne jo være smarte at bruge, i første omgang kunne i jo reklamere mod resturatørerne og så efterfølgende reklamere så kunderne komme til, nu kender jeg ikke jeres budget.

Desuden så vil det jo være oplagt at tiltrække kunderne via google, med søgeord som "thai resturant københavn" gourme resturant odense" ovs. jeg levere denne type søgeord, men jeg vil ikke anbefale dig at gøre dette endnu.

Men når det bliver relevant så kan du sende mig en pb, eller skrive til mig fra min side hvis det skulle være relevant :)

Held og lykke med projektet :)

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal helt sikkert rode med sociale medier, søgemaskineoptimering med mere, men først skal vi være sikre på, at vores produkt fungerer som det skal :)

Emil:

Magnus:
Angående navigationen er jeg ikke helt med på, hvad du mener med, at navigationen forsvinder - altså når man går ind på restauratørinfo?

Ja, det var det, jeg mente.

Okay. Det kan godt være, at vi ikke har gjort det tydeligt nok, at restauratørinfo er en særskilt del af Menuindex.dk, som ikke er tiltænkt den almindelige bruger. Derfor ændres navigationen i header og footer til noget mere relevant. Jeg kan godt se, at det virker forvirrende, hvis man som en af de første ting får klikket sig ind på restauratørinfo.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig genial hjemmeside..

Jeg fik lige en ide.. Ved ikke om den er helt tosset.. Men hvad, hvis man kunne søge, hvad man fx godt kunne tænke sig at spise.. fx. æggekage.. så dukker Carlslund i Odense op.

Eller fx en anden ret som ligger tættest i ens område.. Man kan jo sige, at vi allerede har lavet dette med pizzariaer.. Men det kunne være fedt at søge på en specifik ret og se hvad der ligger tættest på af restauranter som kan servere retten :-)

 

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)