Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Menuindex.dk endelig i luften - feedback ønskes!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din videorespons, Phillip.

Der er lige et par ting, jeg hæfter mig ved, som jeg vil kommentere på:

  • Ideen med åbne restauranter er at give et hurtigt overblik over åbne restauranter på de skæve tidspunkter fx kl. 02 mandag nat. Bortset fra nyeste restauranter og Twitter-feed vil vi eksperimentere med bedre lister/features, når vi får lidt mere indhold på siden.

  • Lige nu er der kun restauranter i Fredensborg, så du får selvfølgelig ikke nogle resultater, når du søger på 8000 :) Meget snart lukker vi op for de første restauranter på Vesterbro, og vi håber på at dække hele bydelen inden jul.

  • Du læser siden som om, at restauranten havde elite-smiley'en, selvom de har elite-smiley'en. Måske er vores opstilling forvirrende?

  • Just-eat.dk håndterer bestilling og i visse tilfælde udbringning for omkring 1600 restauranter i Danmark, hvoraf størstedelen er pizzeriaer i de store byer. Vi fokuserer ikke på bestillings- og betalingsformidling, men derimod på alle de informationer, du finder i menukortet og lidt til kombineret med en komplet eller noget nær komplet geografisk dækning. Du kender det sikkert selv. Du vil egentlig gerne prøve noget nyt, men det er svært at skabe sig et overblik over de lokale pizzeriaer, caféer, restauranter osv. De portaler, der i forvejen findes, har sjældent andet end telefonnr. og åbningstider og er igen stort set kun henvendt de største byer.
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus:

Tak for din videorespons, Phillip.

Der er lige et par ting, jeg hæfter mig ved, som jeg vil kommentere på:

  • Ideen med åbne restauranter er at give et hurtigt overblik over åbne restauranter på de skæve tidspunkter fx kl. 02 mandag nat. Bortset fra nyeste restauranter og Twitter-feed vil vi eksperimentere med bedre lister/features, når vi får lidt mere indhold på siden.

  • Lige nu er der kun restauranter i Fredensborg, så du får selvfølgelig ikke nogle resultater, når du søger på 8000 :) Meget snart lukker vi op for de første restauranter på Vesterbro, og vi håber på at dække hele bydelen inden jul.

  • Du læser siden som om, at restauranten havde elite-smiley'en, selvom de har elite-smiley'en. Måske er vores opstilling forvirrende?

  • Just-eat.dk håndterer bestilling og i visse tilfælde udbringning for omkring 1600 restauranter i Danmark, hvoraf størstedelen er pizzeriaer i de store byer. Vi fokuserer ikke på bestillings- og betalingsformidling, men derimod på alle de informationer, du finder i menukortet og lidt til kombineret med en komplet eller noget nær komplet geografisk dækning. Du kender det sikkert selv. Du vil egentlig gerne prøve noget nyt, men det er svært at skabe sig et overblik over de lokale pizzeriaer, caféer, restauranter osv. De portaler, der i forvejen findes, har sjældent andet end telefonnr. og åbningstider og er igen stort set kun henvendt de største byer.

Hello Magnus,

great!

I hope that you could use my video review for something.

I wish you all the best

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt konceptet, er det bare en samling af menu kort?

Jeg kan ikke se hvad der gør din side brugbar. Du kan sikkert godt få en masse restauranter til at være med, med mindre at du tager en formue for det, men hvad skal jeg som bruger få ud af siden?

Og endnu vigtigere, hvad skal få mig til at huske siden og komme tilbage til den igen?

Er der planer om at der skal komme bord bestilling eller andet på siden?

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

atriumWeb ApS:

Jeg forstår ikke helt konceptet, er det bare en samling af menu kort?

Så har du jo forstået konceptet ;)

atriumWeb ApS:

Jeg kan ikke se hvad der gør din side brugbar. Du kan sikkert godt få en masse restauranter til at være med, med mindre at du tager en formue for det, men hvad skal jeg som bruger få ud af siden?

Og endnu vigtigere, hvad skal få mig til at huske siden og komme tilbage til den igen?

I bund og grund har vi lavet siden, fordi vi selv er møg trætte af, at det skal være så besværligt at finde de nødvendige informationer om spisesteder på internettet. Først og fremmest er der relativt mange restauranter, som slet ikke har en hjemmeside, hvilket er ganske utroligt taget i betragtning af, at vi snart skriver 2012. Af de hjemmesider der så er, er overraskende mange ikke blevet opdateret i flere år, mangler information eller også er de umulige at finde rundt på (eller krydret med baggrundsmusik og flash-animationer). Tilbage er der så den sidste tredjedel, som har en god og funktionel hjemmeside. På Menuindex.dk samler vi alle spisesteder. Lige nu opretter vi kun restauranter på Vesterbro, og vi hopper ikke videre, før vi har alle spisesteder på Menuindex.dk.

Menuindex.dk er brugbar når:

- Du mangler informationer såsom månedens ret, åbningstider, telefonnr. eller blot vil sidde og cruise et menukort på et spisested, som du allerede kender til, og sandsynligvis har købt mad fra før.

- Du er på udkig efter nye spisesteder. Enten fordi du overhovedet ikke er lokalkendt, eller blot fordi du jo aldrig rigtig fik prøvet "den nye henne i sidegaden". Vores filosofi er, at en restaurants menukort siger ganske meget om restauranten, og efter

Kort sagt samler vi alle relevante oplysninger på én side. Jeg kan ikke udelukke, at vi vil åbne op for anmeldelser senere hen, men så bliver det på en anden måde end hidtil set på danske sider.

atriumWeb ApS:

Er der planer om at der skal komme bord bestilling eller andet på siden?

Vi har masser af planer, men er begrænset af antallet af programmeringstimer. Det næste vi skal have styr på er udbringningsinformationer, som forhåbentligt kommer inden november er omme. Overordnet set fokuserer vi på at få oprettet en masse spisesteder og at forbedre hele forløbet, fra man kommer ind på forsiden, til man finder en restaurant. Dvs. gøre det nemmere at finde en restaurant, selvom man måske ikke helt ved, hvad man leder efter. Det inkluderer at få fintunet bl.a. prisniveau, så det i større grad afspejler den pågældende restaurants priser.

Bordbestilling er ikke noget, vi har planer om at lave lige nu, da vi så skal konkurrere med nogle store og rigtig dygtige virksomheder, der ikke lavet andet.

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en enkel ting.

I mangler target _blank på jeres link til de enkle spisesteder.

God dag :-)

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

atriumWeb ApS:

Lige en enkel ting.

I mangler target _blank på jeres link til de enkle spisesteder.

God dag :-)

Super. Det kommer med i den næste opdatering, som vi lægger ud i aften.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)