Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

domaindirect.dk - GAAaaab!

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er interessant at se at visse folk fra hosting branchen her på amino stejler sig op over emnet og forsøger at forsvare sig - hvilket jeg kan forstå -  men jeg synes hellere i skulle lægge op til samme strategi som McSolutions og scalere jeres løsninger til jeres kunder behov og ikke omvendt. At i scalerer jeres kunders løsning efter jeres virksomhedsbehov. - De gør nemlig de fleste i den danske hosting branche og det synes jeg er en meget dårlig trend.
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders, tak for det det havde jeg ikke engang set...

De forbeholder sig at lukke dit abbonement uden at man har krænket forretningsbetingelserne...


Hmmm - det var dog interessant........!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe ... Tak for de venlige ord "Whatever" ... vil gerne lige understrege at "Whatever" ingen relation har til mit firma, bare så vi ikke bliver beskyldt for at skamrose os selv :)

Og som svar til dig "Whatever" er jeg fuldstændig enig, generelt har hele markedet for online-services mere eller mindre den holdning af kunderne må tilpasse sig .... og det er faktisk så slemt at nogen kunder har vendet sig så meget til at tilpasse sig at de er ude af stand til at tage selvstændige valg, flg. er en autentisk samtale jeg havde igår på tlf:

"
Kunde: Kan i klare noget webhosting af en side? Jeg er blevet smidt ud fra b-one fordi jeg brugte for meget trafik, min side hedder ''xxx.xx''

Mig: Helt sikkert hvad har du brug for og hvad indeholder siden?

Kunde: Det ved jeg ikke hvor meget plads har jeres mellemste løsning og hvad koster den?

Mig: Vi har kun en løsning som vi bygger videre på, og harddiskplads er ikke en afgørende faktor for vores produkter, derfor skal jeg vide hvilken type site du vil have hostet samt hvad du generelt skal bruge for at jeg kan give dig et prisoverslag der holder.

Kunde: øhhh...500 megabyte?
"

Sådan fortsatte samtalen et kvarterstid og det viste sig at hans side blev brugt til distributions af fotografier han selv havde taget i høj opløsning og han derfor havde overskredet b-one''s trafik grænse og jeg fik ham til at forstå at harddisk plads som sådan er gratis...det som koster er trafikken, vi fik os en snak om diverse teknologier og han var glad over rent faktisk at få en forklaring på tingene istedet for den sædvanlige "Sådan er det, lev med det".

Hans nye hosting blev faktisk ikke engang særlig meget dyere end den han havde ved b-one, så da det kom til stykket var han faktisk vældig tilfreds :)

Givet ja, det tager lidt længere tid for hver kunde når vi skal igennem den samtale men tilgengæld har jeg ret loyale kunder.

Nå...jeg vil i svømmehal :)
''
Hygge



Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-04-2007 11:58:22
Forfatter: whatever
Anders, tak for det det havde jeg ikke engang set...
De forbeholder sig at lukke dit abbonement uden at man har krænket forretningsbetingelserne...
Hmmm - det var dog interessant........!



Det er ihvertfald en meget underlig vej at gå vil jeg mene, så kan kunden gå og være konstant nervøs for om siden pludselig er væk.. Hvis den så pludselig er væk kan det jo så både være en serverfejl eller fordi siden er slettet af udbyderen.
Det er et slemt skråplan efter min mening.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis I virkelig gerne vil diskutere urimelige vilkår for hosting synes jeg bestemt ikke dette er et særlig godt eksempel. Der findes meget værre eksempler :)

GoDaddy lukker f.eks. sites hvis der kommer klager (berettiget eller ej) om enhver form for spam - og så kræver de $199 for at genåbne
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-04-2007 11:51:58 Forfatter: whatever Det er interessant at se at visse folk fra hosting branchen her på amino stejler sig op over emnet og forsøger at forsvare sig - hvilket jeg kan forstå -  men jeg synes hellere i skulle lægge op til samme strategi som McSolutions og scalere jeres løsninger til jeres kunder behov og ikke omvendt. At i scalerer jeres kunders løsning efter jeres virksomhedsbehov. - De gør nemlig de fleste i den danske hosting branche og det synes jeg er en meget dårlig trend.


Jeg forsvarer ganske vist de citerede betingelser, men udelukkende ud fra en "sund fornuft"-tilgang: Betingelserne er en del af produktet, og ønsker du ikke dette produkt, så lad være med at købe det.

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, ikke??? - Det er ihvert fald ikke en god måde for hosting branchen som helhed og endnu værre de de folks kæmper imod strømmen og behndelr sine kunder med respekt og værdighed.


People should not be afraid of their goverments - goverments should be afraid of their people ( Filmen V)

Citatet synes jeg er ret rammenede for situationen som males op i denne tråd (gælder egentligt også for alle brancher) - for hvad gør du hvis alle dine kunder skrider og giver dig fingeren?


Jeg tror det er på  tide for et holdningsskift i branchen som helhed hvor man begynder behandle kunden udfra det rigtigte perspektiv - kundens perspektiv!
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-04-2007 12:21:08
Forfatter: Mikkel deMib
Hvis I virkelig gerne vil diskutere urimelige vilkår for hosting synes jeg bestemt ikke dette er et særlig godt eksempel. Der findes meget værre eksempler :)

GoDaddy lukker f.eks. sites hvis der kommer klager (berettiget eller ej) om enhver form for spam - og så kræver de $199 for at genåbne
Dato: 06-04-2007 12:21:08
Forfatter: Mikkel deMib
Hvis I virkelig gerne vil diskutere urimelige vilkår for hosting synes jeg bestemt ikke dette er et særlig godt eksempel. Der findes meget værre eksempler :)

GoDaddy lukker f.eks. sites hvis der kommer klager (berettiget eller ej) om enhver form for spam - og så kræver de $199 for at genåbne


Yup Mikkel - det har du ret i og der findes endnu værre eksempel - selvfølgelig. Men de gør jo ikke de mindre eksempel mindre dårligt...

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :



Sådan fortsatte samtalen et kvarterstid og det viste sig at hans side blev brugt til distributions af fotografier han selv havde taget i høj opløsning og han derfor havde overskredet b-one''s trafik grænse og jeg fik ham til at forstå at harddisk plads som sådan er gratis...det som koster er trafikken, vi fik os en snak om diverse teknologier og han var glad over rent faktisk at få en forklaring på tingene istedet for den sædvanlige ''Sådan er det, lev med det''.

Hans nye hosting blev faktisk ikke engang særlig meget dyere end den han havde ved b-one, så da det kom til stykket var han faktisk vældig tilfreds :)

Givet ja, det tager lidt længere tid for hver kunde når vi skal igennem den samtale men tilgengæld har jeg ret loyale kunder.



Hej Mikkel

De 15 til 30 minutter på den gode service er helt sikkert  givet godt ud. Os der ikke har forstand på dit arbejde er meget glade når vi ikke bliver oversolgt. Du har scoret kunden, du har fået en loyal ambasadør for din forretning og en løbende indtjening.

Pris kan alle konkurrer på, service er meget mere besværligt da man skal mene det og bruge tiden på det.

Jeg har selv skifte fra b-one til en lille lokael som kan hjælpe mig med de spørgsmål jeg har uden jeg skal vente 24 timer på e-mail som jeg måske ikke forstå.

Så klart en opfordring til den høje service. (også selv om det koster lidt mere)

Thomas Bonde








Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-04-2007 12:27:20
Forfatter: lundsfryd
Jeg forsvarer ganske vist de citerede betingelser, men udelukkende ud fra en ''sund fornuft''-tilgang: Betingelserne er en del af produktet, og ønsker du ikke dette produkt, så lad være med at købe det.



Problemet med mange kunder er at de blot siger "ja ja, ok" til betingelserne uden at nærlæse dem, hvis de da overhovedet ser dem, andet end for at acceptere dem.

Problemerne opstår så når de møder en begrænsning i aftalen, som skitseret ovenfor i denne tråd, og så føler sig snydt.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)