Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FUCK en regning.

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner.

Jeg har virkelig brug for et råd.

Jeg er en af de dumme dumme naive og godtroende erhvervsdrivende, som er hoppet på linmpinden hos dette bondefangerfirma xxxxxx

Jeg blev kontaktet pr telefon om en aftale. Jeg var ophængt og stresset, var på job og sad i bilen.  De sender mig et tilbud om 4 tekster i 8 uger gratis, og jeg skulle bare sende en mail med teksten "annuler" i en bestemt uge, hvis ikke jeg fandt det tilfredsstillende.

Nu er jeg en af den slags, som ikke aner en skid om dette og kan derfor af gode grunde ikke gennemskue dette tilbud.

Jeg siger ja ( til min store fortrydelse) og glemmer at sige nej efter de 8 uger. Jeg kan jo godt se at jeg er på nettet når jeg googler mig selv. Aner ikke noget om copy paste, eller hvad der bliver skrevet rundt omkring.

Når man googler firmaet kommer der en masse om dem selv, og man skal lede længe efter kritik. Har lært at google :-)

Jeg tilbyder firmaet en afdragsordning som de siger nej til. Jeg bliver mere og mere irriteret og de er virkelig stædige. De vil have 25000 eller et eller andet beløb hver måned jeg ikke kan huske.

Jeg snakkede kort med min advokat om dette og han sagde at der havde verseret sager om at man ikke måtte hænge folk op på noget, hvor de passivt skal sige fra. NU er det sådan med min advokat at han er temmelig sprød, også i prisen.

Sidste sag betaler jeg stadig af på........en forretning jeg skulle overtage, men blev taget ved næsen. Han trak det vigtigeste dokument flere uger og bonnede mig så for ti timer af 2500..... :-(

Så mit spørgsmål er egentlig om nogle kender til sager der er end hos advokat og om nogle HAR fået hjælp. HAR der været en advokat i gang som jeg så kan arbejde videre med. Kender i en???

OG....må de godt nægte at sige ja til en afdragsordning, bonne mig for yderligere renter og derefter advokat salær/incasso gebyr oven i??

Jeg er så træt af at blive taget ved næsen. Det har i år kostet mig 50.000 og jeg er kun en lille selvstændig kunstner, som forsøger at klare dagen og vejen ved at undervise og sprede glæde.

Syntes derudover at det er for ringe, at reglerne er så lempelige, at de er så mange i dette land der kan leve af at fuppe andre. Velfærdssamfund :-( Vi lever i et samfund hvor den kreative kan franarre den uviddende oseaner af penge :-(

Hilsen den frustrerede, som har farvet sig intelligent nu :-(

Mille-Maj

 

[Indlæg modereret: Firmanavn fjernet af moderator i henhold til Aminos regler om ikke at hænge navngivne firmaer eller personer ud.]

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Odense
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Rettet
Fra Odense
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg føler 112 % med dig.... Har selv følt mig enormt bondefanget af M... og hans svinske metoder!!
Men heldigvis findes der en mand som kan sætte ham på plads!!;-) og han har lukket flere af hans virksomheder gennem tiden...
Men du ringer bare 4040-7800, så får du hjælpen til at komme videre med sagen!!
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

FEDT :-) Hvem ringer jeg til?

 

super fedt tak skal du ha :-)

/Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mille-Maj:
Jeg blev kontaktet pr telefon om en aftale. Jeg var ophængt og stresset, var på job og sad i bilen.  De sender mig et tilbud om 4 tekster i 8 uger gratis, og jeg skulle bare sende en mail med teksten "annuler" i en bestemt uge, hvis ikke jeg fandt det tilfredsstillende.

Hvorfor i det hele tager indgå en aftale, hvis du var ophængt, stresset, var på job og sad i bilen. Tag ved lære til næste gang. Enten bed sælgeren ringe igen på et mere egnet tidspunkt eller fremsend et skriftligt tilbud (specielt når du ikke kan gennemskue tilbudet)....

/Henrik

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej

1. Har du skrevet under på noget?

2. Har du modtaget noget på skrift så som et tilbud.

3. Har du betalt nogle penge?

4. Har du modtaget en vare?

Hvis ikke de her punkter er i orden så meddel sælger at du ikke mener at have modtaget nogen vare og at du derfor ikke agter at betale.

Så afvent situationen og så modtager du nogle rykkere. ryger den i retten så tag den derfra.

Preben 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det er træls der findes sådanne firmaer der driver deres forretning på den måde føj

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

YesHej !

 

SadJeg kan jo læse imellem linierne hvem det drejer sig om. Jeg går udfra mine antagelser er rigtige, selvom moderator har været inde og redigere/slette i dit indlæg.

Firmaet har også truet mig med "bål og brand" Altsammen uden resultater.

Jonas længere oppe i tråden giver sit telefonnummer. Jeg har før haft dialog med ham om firmaet.

Du er også velkommen til at ringe til mig på Tlf. 29 26 36 96 (bedst kl. 10-12).

NoDet er et fupfirma, som også læser med herinde. De har før prøvet og forsvare sig på Amino.

Men er du stædig og vedholdende klarer du denne sag, også uden brug af dyre og værdiløse advokater, for dem er der også mange af derude. Så pas på og på dig selv.Wink

Held og lykke.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra ca. 3 år siden eller sådan noget, blev jeg kontaktet af et lignende firma, der solgte bannervisninger på en portal.

De tilbød at lave et "gratis" banner og lade mig som kunde afprøve deres service i 8 uger gratis, jeg skulle bare selv afmelde, hvis det ikke havde interesse efter 8 uger.

Det glemte jeg også.


Derefter modtager jeg en faktura for 52 ugers eksponering på deres portal af noget i retningen kr. 298 pr uge.

Altså også noget i retningen af 20 kilo.

Jeg fandt via et forum frem til mange ligestillede og vi var over 50 der gik sammen om en sag mod firmaet.

Jeg endte med at betale godt 2.300 til en advokat og firmaet lukkede efter en tur i et forbruger program.

Firmaet var fra odense og kørte deres scam i hele norden.

De hed på daværende tidspunkt xxxxxxxxx eller sådan noget.

Så mit råd til dig er naturligvis:

Find en masse andre på nettet, der er blevet snydt, få en advokat til at føre jeres sag fælles.

[Firmanavn fjernet af moderator i henhold til Aminos regler om ikke at hænge navngivne firmaer eller personer ud]

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

I bagklogskabens lys, kan jeg kun beklage min egen tåbelighed nu :-)

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)