Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv millionær på DF´s skræmmekampagner

Side 2 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Jacob:

Entrepreneur - Jan:
DERFOR får I nu en gratis idé

Som er lavet ;)

Har du et link?

 

 

Der findes flere ældremobiler med den funktion, bl.a. denne Panasonic mobiltelefon

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Der findes flere ældremobiler med den funktion, bl.a. denne Panasonic mobiltelefon

Jamen det er alarm opkald, jeg vil have der sendes sms beskeder fra en enhed der ikke er en mobiltelefon, eller måske de opkald er beskeder?

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Man ved jo vold avler vold vis de spayer en hovedet får de spark i hovedet så det var en god ide så at give dem et selv forsvare kursus de kunne også gå til karate .

Nu bliver de mere voldelige så burde de få et vagtværn og nu får dem der overfalder folk skydevåben og det bliver amerikanske tilstande enhver ved vis den ene øger gør den anden det også , jeg må erkende det er et yderste ufornuftig forslag det er en  volds spiral og de ældre er her det svage led 

lad fornuften råde her og lad vores  stemme sige væk fra dette forslag og det kan vi ikke sige hårdt nok

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Nicolaj Thomasen:
Der findes flere ældremobiler med den funktion, bl.a. denne Panasonic mobiltelefon

Jamen det er alarm opkald, jeg vil have der sendes sms beskeder fra en enhed der ikke er en mobiltelefon, eller måske de opkald er beskeder?

 

Nej lige den der er opkald, men flere af Doro mobilerne har funktionen som SMS i stedet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kom lige i tanke om denne episode, og at Pia ifølge min hovedregning bliver 65 til februar.

Nu forstår jeg bedre, hvorfor hun kommer med dette forslag om at alle ældre over 65 bare skal have det udleveret, og ikke skal risikere bøde for at have det på sig :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Man ved jo vold avler vold vis de spayer en hovedet får de spark i hovedet så det var en god ide så at give dem et selv forsvare kursus de kunne også gå til karate .

Nu bliver de mere voldelige så burde de få et vagtværn og nu får dem der overfalder folk skydevåben og det bliver amerikanske tilstande enhver ved vis den ene øger gør den anden det også , jeg må erkende det er et yderste ufornuftig forslag det er en  volds spiral og de ældre er her det svage led 

lad fornuften råde her og lad vores  stemme sige væk fra dette forslag og det kan vi ikke sige hårdt nok

Gad godt se en Fru. Jensen på 85 gå i tiger style og gå amok på indbryderen.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Kom lige i tanke om denne episode, og at Pia ifølge min hovedregning bliver 65 til februar.

Nu forstår jeg bedre, hvorfor hun kommer med dette forslag om at alle ældre over 65 bare skal have det udleveret, og ikke skal risikere bøde for at have det på sig :o)

Nu sider de jo en del der inden og flere ældre i dag er tykke eller i dårlig form man kunne også tilbyde motion til ældre for vis okay form kan de løbe væk fra overfalds manden og en der ser sund ud og går hurtigt er ikke den der bliver overfaldet .

Nu har der jo også været en del snak om man skal blive længere tid på arbejdes markedet flere bliver jo ældre en flere sunde ældre mennesker vil gøre vi ikke mangler arbejdes kraft , desuden spares en del på hospitaler nu skal de ikke opereres fordi de er fede nu kan de arbejde til de bliver  75 år eller mere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

For det først en super ide DF kommer med og kan ikke kaldes en skræmmekampagne. Før de gamle får tumlet sådan en frem trykket på knappen og venter på at nogen kommer så har røveren taget det hele.

Din ide er lige så dum som DF's kampagne. Og din ide findes allerede. 

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Mikael christiansen:

Man ved jo vold avler vold vis de spayer en hovedet får de spark i hovedet så det var en god ide så at give dem et selv forsvare kursus de kunne også gå til karate .

Nu bliver de mere voldelige så burde de få et vagtværn og nu får dem der overfalder folk skydevåben og det bliver amerikanske tilstande enhver ved vis den ene øger gør den anden det også , jeg må erkende det er et yderste ufornuftig forslag det er en  volds spiral og de ældre er her det svage led 

lad fornuften råde her og lad vores  stemme sige væk fra dette forslag og det kan vi ikke sige hårdt nok

Gad godt se en Fru. Jensen på 85 gå i tiger style og gå amok på indbryderen.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Side 2 ud af 9 (82 indlæg)