Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affaldsafgift

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 30. Oct 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg oprettede i slutningen af 2010 en enkeltmandsvirksomhed. Der har ikke været nogen aktivitet i virksomheden og jeg frameldte mig 1-2 måneder efter, da jeg ikke skulle bruge virksomheden til noget alligevel.

I dag - d. 16. september 2011 - har jeg modtaget en regning på 3700 kr., som skal betales pga. affaldsafgifterne tilknyttet virksomheder.

Kan det være rigtigt at jeg skal betale regningen, når jeg ingen aktivitet har haft i virksomheden? Og tilmed har lukket virksomheden så snart jeg fandt ud af, at den ikke skulle bruges.

På forhånd tak 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til dem, de er nogle gange til at snakke med. I hvertfald skal du ikke betale det hele, da det dækker et helt år.

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig skal du betale affaldsafgiften

Det er sket ikke affaldet eller Mijøet det drejer sig om men fast indtægt til kommunen

Det samme sker i sommerhuskommuner hvor man bliver pålagt at betale 2000kr om året for afhentning af 2 sække skrald, hvis man tilfældigvis har haft fest eller lignende så der står to sække eller der er noget der rager op over den stiplede linie så lader de det bare stå.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

NB-Import:

Selvfølgelig skal du betale affaldsafgiften

Det er sket ikke affaldet eller Mijøet det drejer sig om men fast indtægt til kommunen

Det passer altså ikke! Jeg havde et CVR nummer i et par måneder, som jeg lukket. Efter lang tid fik jeg en regning, jeg ringet derop og fik den krediteret da jeg havde lukket CVR nummeret, og derfor selvfølgelig ikke skal betale.

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du havde en omsætning på under 50.000 kr det år de kræver afgift for, så kan du slippe :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)