Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne optaget men passivt?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bang Petersen:

Husk hvis du sætter dig på ventelisten, så lad være med at kontakte ham :o)

 

Hej igen

Jeg kan jo godt gætte mig til at den nuværende ejer naturligvis vil forny sit krav, på domænet ved enhver kontakt omkring et køb, det er jo sund logik.

Eneste ulempe er der går ret lang tid, før jeg evt. kan overtage det, hvis der nu står 17 foran mig på ventelisten. Så må løsningen jo være et direkte køb.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Cuculiza:

Super råd:

 

"Du har gode chancer for at få domænet hvis det ikke bliver aktivt brugt. Hvis dit firma navn er lexmark og domænet du ønsker at få fat på hedder lexmark.dk så skal du bare varemærke registere dit firmanavn og herefter ansøge om domænet. Så har du rigtig gode chancer for at få overdraget domænet."

Njaaee, ikke så god råd alligevel. "Reverse domain hijacking" som er det du beskriver her, er ildeset og kan være den afgørende årsag til at man taber sagen.

Kommer snart...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Buch:
Eneste ulempe er der går ret lang tid, før jeg evt. kan overtage det, hvis der nu står 17 foran mig på ventelisten. Så må løsningen jo være et direkte køb.

Så vidt jeg husker, får du at vide, hvilket nummer du er på listen når du bestiller - og er du ikke nr. 1 så kan det vist være lige meget :-)

MVH

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bang Petersen:
Så vidt jeg husker, får du at vide, hvilket nummer du er på listen når du bestiller - og er du ikke nr. 1 så kan det vist være lige meget :-)

Sandt :)

Og er man ikke nummer 1 på listen, så skal man vidst skynde sig at gribe knoglen og høre hvor billigt man kan slippe..

Btw, jeg har før hørt om domæner solgt til 75K.. Måske tag screenshots af at det ikke er aktivt, bare for en sikkerhedsskyld.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Må give Jannik ret, jeg har hørt om bud på 200.000 der blev afvist, vel og mærke på domæner som dog var "aktive" dvs. man havde brugt standard gratis template og placeret 2 linjer tekst.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Horsens
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen - MaxiWeb:
jeg har før hørt om domæner solgt til 75K

kan du sige $14 mill... ;-)

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Nygaard Pedersen:

Jannik Hansen - MaxiWeb:
jeg har før hørt om domæner solgt til 75K

kan du sige $14 mill... ;-)

Tror jeg nu næppe danske domæner bliver handlet til? :)

Fra Horsens
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen - MaxiWeb:
Tror jeg nu næppe danske domæner bliver handlet til? :)

Det er nok særdeles tvivlsomt - det vildeste jeg har prøvet ift. dk domænekøb er ca 20000 DKR - men mon ikke sex.dk alligevel ville kunne indbringe en pæn sjat? ;-)

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Hansen - MaxiWeb:
Tror jeg nu næppe danske domæner bliver handlet til? :)

Rekorden skulle Thy Data Center vist liggende inde med for deres salg af TDC.dk - beløbet er aldrig blevet offentliggjort, men det var vist ikke nogen dårlig handel ...

Priser på 25k+ er ikke uhørte.

MVH

Thomas

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til Thy Data Center, kan man så også sige at de rent faktisk havde et fair grundlag for at have domænet, derfor synes jeg egentlig også det er helt okay at de får en god pris for det domæne

Når det kommer til personer og virksomheder der udelukkende køber domæner for at vente på en potentiel køber dukker op og vil give kassen for det, så synes jeg det er tamt lavet. Men kan vi nok hurtigt blive enige om. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)