okay og det er her ved vestsjælland tæt ved kalundborg og hva med landzonetilladelse er der flere andsøninger eller er der kun den til komunen |
og mads kan jeg ik lige få din email så kan vi skrives ved der
okay og det er her ved vestsjælland tæt ved kalundborg og hva med landzonetilladelse er der flere andsøninger eller er der kun den til komunen |
og mads kan jeg ik lige få din email så kan vi skrives ved der |
mads (a) fiskemagasinet.dk
|
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Jeg skulle ikke søge flere steder :-) |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
okay mads så det er kun den til komunen og det du sikker på der ik flere ting jeg skal søge eller noget med landzonetilladelse eller andet?? |
Jeg skulle ikke søge andre steder, og jeg har tidligere drevet et P&T-vand - og har nu et site med fiskesøer. Så jeg har ikke sluppet det helt... |
okay du hører mere fra mig når jeg har fået tingene på plads og er det beder og leje en grus grav eller lignende eller er det bedreat få nogen til og grave et hol i jorden hva synes du jeg skal begynde med og du høre mere fra mig når du har svaret men det bliver over email håber det iorden |
ok mange tak du hører nærmer fra mig men hva synes du der bedst og begynde med og få nogen til og grave et hol i jorden eller leje et sted hva synes du jeg skal begynde med og du høre mere fra mig efter du har svaret men det bliver over emal håber det ok |
ok mange tak du hører nærmer fra mig men hva synes du der bedst og begynde med og få nogen til og grave et hol i jorden eller leje et sted hva synes du jeg skal begynde med og du høre mere fra mig efter du har svaret men det bliver over emil håber det ok |
Hvis du har et sted, hvor du kan gravet et hul i jorden, så er det ikke så tosset. For så er det ikke en naturlig sø, og så er den ikke beskyttet efter paragraf 3, og det betyder at du kan gøre nærmest hvad som helst, uden at få tilladelse. |