Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besværligt eller nemt at åbne put & Take sø?

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det kun ørreder der er interessante i P&T? Da jeg boede i Thailand havde de nogle søer hvor man kunne fange enorme malle lignende fisk og enkelte sydamerikanske fisk. Tilsyneladende blev det set ned på af de seriøse fiskere for det var lidt for nemt (meget nemt!) at fange de her Mekong catfish, men ikke desto mindre meget populært og lønsomt. Mon ikke en catfish på 30 kg kunne få lidt flere folk ud til put and take søerne? Læs mere om Bungsamran i Thailand her: http://www.fishthailand.co.uk/bungsamran_lake.html

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Er det kun ørreder der er interessante i P&T?

Ikke for mig :-) Da jeg havde P&T, der satte jeg også både karper og stør ud. Og det er der flere, der efterfølgende har gjort. Det har jeg lavet to tv-programmer om, som bliver sendt i uge 13 og 15 på dk4. De programmer er optaget i Poppelsøen i Ballerup.

Maller (catfish) er noget vanskelige at have med at gøre i Danmark. Det er gerne den europæiske ferskvandsmalle man kan skaffe, og når den bliver en hvis størrelse, så hamrer den altså føde i sig. Også større fisk. Det vil sige at man skal have et vand bare med maller og så "fødefisk", for ellers vil mallerne tage for sig af retterne af de fisk, som der ellers bliver fisket efter...

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har sendt dig en mail madsBig Smile og vis du kender nongen der ud lejer eller sælger en grund som jeg kan bruge som SØ så må du lige sige til eller noget grusgrav eller lignende og helst tæt ved kalundborg og holbæk/ AsnæsSmile

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

og vis du har noget eller finder noget så bare send mig en mail for den tjekker jeg meget.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har modtaget din mail, og jeg skal nok sige til :-) Jeg kommer lige i tanke om, at jeg måske kender en med en P&T-sø omkring 10-15 km fra Nykøbing Sjælland. Er det interessant?

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jo det er interessant er den til salg eller?? og hva hedder den?Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får en mail :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste har ørreder i, men der er nogle som er begyndt med karper, stør osv. Der er blandt andet poppelsøen som Mads nævner og Blue Rock som har stør. Blue Rock har endda russiske stør optil 40kg, maller og forskellige karpe arter. 

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

det vil være perfekt vis jeg kan leje søen alså i sær vis den allerede har lystfisker sø status for så skal jeg ik søge tilladelse af Naturbeskyttelseslovens som jeg har fundet ud af jeg skal søge vis søen ik har status som lystfisker sø og de sku være rat svære og få fat i.Smile?? og jeg venter spændt på din mail håber jeg kan forpagte/leje søen

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :


?

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)