Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny på Amino men med webshop siden 2006 - glæder mig.......

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Tommerup
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Danish Outdoor ApS Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Jeg har set lidt på nogen af dine tidligere indlæg om SEO og det virker som om du har en fantastisk vedholdenhed omkring SEO der nu har givet dig rigtig gode resultater !!!!

Tak for de konkrete tips vedr. flere interne links, brugs af overskrifter....Yes

 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre også siger ønsker vi dig velkommen på Amino :)

Ang. din side så synes jeg under "Søg Produkt" at "Søg" i selve feltet er placeret forkert :)

Held og lykke.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Povl:

Jeg mener blot at flere undersøgelser har vist at der kigges og klikkes meget mere på de organiske søgeresultater.

Flere jeg har talt med siger at de aldrig klikker på adwords da det er reklamer og de tror stadig at reklamer er vildledende markedsføringnettet.

Det er ganske almindelige kunder jeg har talt med :)

Og omvendt er der mange der kun klikker på Adwords når de er i 'købe-mode' som jo er det der er relevant i.f.m. trådstarters indlæg.

Mange klikker kun på Adwords fordi de almindelige søgeresultater ofte indeholder for meget dårlig kvalitet.

Jeg mener at SEO ekspert Mikkel deMib skrev et sted at ca. 1/3 del af brugerne foretrak at klikke på Adwords fremfor de organiske søgeresultater. Det betyder naturligvis at ca. 2/3 foretrækker det omvendte. Men det viser netop at det aldrig bør være enten/eller men altid både/og.

Mvh. Ken

 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Fra Tommerup
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Danish Outdoor ApS Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello Phillip

I´m back and I have watched your feed back video. It´s a nice way to give feedback and I really appreciate it. You have some good points - photo of us, the owners, better product photos etc. I guess our News letter subscription could work better too - we have only about 1 % of the visitors who subscribe.

Thanks

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob,

Velkommen til. Jeg driver selv en webshop, og jeg vil vise dig nogle af de ting, som har øget salget (og gns ordre). Du kan se den her http://danmark.shopwithsocks.com

Fragt
Med fragten er der eksperimenteret lidt: 
- Har haft fast fragt 35 kr.
- Gratis fragt.
- Nu differencieret fragt. Vægten på sokkerne er tastet ind, og fragten beregnes udfra vægten + alle de omkostninger der er. Køber kunden for mere end 300 kr (i Danmark) giver jeg fragten.

Det har øget gennemsnits orderen markant, men jeg taber helder ikke de kunder som kun vil have et par farvede sokker (og ikke gider give 35 kr i fragt for et produkt til 26 kr). Gratis fragt giver en meget lille fortjeneste.

Tydligt signal at varene er på lager, og vi sender hver dag
Jeg læste en test herinde, at det var noget kunderne lagde aller mest vægt på. 
  .

Jeg har en kæmpe counter, der sender et rigtig godt signal at vi sender hver dag.

Trustpilot
Jeg har kun min Trustpilot boks placeret strategiske steder. F.eks under betingelser. Jeg formoder at dem som læser betingelserne, måske gerne vil vide noget mere om de andre kunder jeg har. Det er mine tanker om det i hvert fald :-).

 .

Navigering
Alt skal kunne gøres med musen og med så få klik som muligt. Hvis en bruger vil ligge 16 par sokker i kurven kræver det kun et klik. Jeg har forsøgt med flere forskellige læg i kurv funktioner og modeller, og er kommet frem til denne model. 

Kunden kan se hvad der er på lager, og vælge hvor mange par der skal smides i kurven (boksen kommer frem ved onmouseover). På den måde undgår jeg også udsolgte vare, og for kunden er der fuld gennemskuelighed i hvad der er på lageret.

De små detaljer
Jeg har ingen kategori sider. Til gengæld har jeg et stort søgefelt, hvor der godt være mange hundred produkter. 
- Kurven er fixet placeret uanset hvor langt ned du scroller.
- Kurven "fader" ind når der bliver klikket på køb knappen, så kunden kan se der er sket en "action".
- Når der bliver lagt et par sokker i kurven, ryger brugeren ikke tilbage til toppen ved reload (meget vigtig detalje).

Checkout
Jeg hader mega checkouts. Som webshop ejer har jeg brug for en adresse (til sokker), en e-mail (til faktura), og nogle kreditkort oplysninger (til penge). No more! Det indsamler jeg på en "side", og som du kan se er checkoutboksen placeret "oven på den side man nu er på".

Afslutning

Det var lidt løse skud fra hoften. Jeg har taget udgangspunkt i min egen shop, og som du kan se har jeg gjort en masse tanker om hvordan, og hvorledes shopping oplevelsen skal være. Det kan godt betale sig at sætte sig ned med en kuglepen, og så ellers brainstorme og tænke det hele igennem :-).

 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob
Velkommen til Amino Smile
I kan også tilmelde jer iværksættermagasinet Start Op.
Det er ganske GRATIS.

Held og lykke herinde

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt koncept - jeg vil helt sikkert få nogle idéer til ønskelisten ;)

Først når jeg kommer ind på siden ser jeg logo og navn - det fungerer rigtig fint, og jeg behøver ikke mere kvalitet ved logoet da det gerne skal signalerer, at jeg stadig er på en webshop (som er billig - håber jeg)..
Så ser jeg tlf. nummereret - det ligner meget et mobilnr.. Og det kan jeg faktisk ikke helt finde ud af om jeg syntes er godt - eller skidt. Det signalerer nemlig at jeg får direkte fat i en persons direkte ringende lomme - men det signalerer også at jeg ikke har fat i et firma med mange ansatte der sidder klar til, at svarer på alle mine henvendelser.
Hmm.. måske en risiko for at der er optaget - men også en chance får at jeg får fat i præcis ham der er ekspert indenfor valg af fx. frugtpresser ;)..

Mit forslag til dette kunne være - at sætte et mere overordnet nr. på fx. et 70-nr. eller reginalt-nr. som starter med 86 eller 64 eller hvad det nu gør hos jer.
Så kunne I under hvert produkt henvise til den produktspecialist man kunne kontakt for flere detaljer på netop dette produkt. Goecker gør det på den måde - og det giver tillid og en fornemelse af at de har styr på det - http://webshop.goecker.dk/product/LEI18400 ...
Modellen ville også fungerer hos jer - specielt hvis der er forskel på hvem der er specialist - for forskellige produktgrupper. Jeg vil gerne kunne sætte ansigt på specialisten (hvem jeg handler med).

I har meget orange på siden - og det går jeg ud fra er en ild farve.. Det går lige - men jeg syntes faktisk der er lidt for meget af samme farve på siden. Måske baggrundsfarven kunne være en anden? Alternativt en lys grå eller bare hvid..

Har I overvejet en facebook-boks som henviser til en facebook-side med nyheder, tilbud og gode råd (ugens tip)..

Fra Tommerup
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Danish Outdoor ApS Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Kan tydeligt se at du har tænkt ud af boksen i f.h.t. til enkelhed og flowet i din shop og at du har haft modet til at føre dine anderledes idéer om usability ud i livet - udfra en kort gennemgang virker det ret overbevisende.

Jeg havde ikke tænkt på, at der ikke behøves produkt-beskrivelse for at sælge sokker i en netbutik, men man savner det jo ikke og SEO-mæssigt ser det jo heller ikke ud til at du mangler produktbeskrivelserne. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber i hvert fald det kan give dig nogle ideer til, hvilke tiltag du kan lave for at forbedre din shop. Både med hensyn til brugerne, men også til hvordan du kan få folk til at købe mere.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)