Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny på Amino men med webshop siden 2006 - glæder mig.......

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Tommerup
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Danish Outdoor ApS Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kender I www.danishoutdoor.dk ? Nå ikke - men skal vi ikke bare vende det til noget positivt - det viser jo bare, at der stadig er et stort udviklingspotentiale - med så lille en kendskabsgrad !

Sammen med en anden gut har jeg denne special-butik indenfor friluftsudstyr. Han er bager og jeg er ingeniør - det lugter jo ikke så meget af e-handel men det går slet ikke så ringe

Vi har en ret ny Joomla (Redweb) webshop, 400 m2 showroom i Tommerup, hvor vi også hvert sommerhalvår holder kursus for omkring 200 deltagere.

Vores koncept er skruet ganske godt sammen og via udvidelser i sortiment, udvikling af egne produkter, masser af PR-arbejde, et lidt for højt Adwords budget, en del messer og et stigende antal stamkunder, er det lykkedes os at stige støt og roligt i omsætning gennem årene. Her i september passerede vi allerede sidste års omsætning, men vi pukler også for sagen. 

Lønnen har ikke nået nivauet fra dengang vi var lønslaver, men om ikke andet så kan vi sammen med mange af jer e-handlere være stolte af vores bidrag til at holde gang i hjulene hos PostdanmarkGoogle, emballage-leverandører osv.

Et helt aktuelt forsøg er at jeg har halveret vores adwords-udgifterne og jeg har samtidig indset at der bare skal bruges timer på SEO i det kommende år.

Jer Aminoer med helikopter-blik må meget gerne kan komme med jeres umiddelbare tanker omkring tiltag / forbedringer, som kan give os flere besøgende /højere konvertering eller udvikle vores forretnings-koncept - alle input velkomne. Og selvfølgelig når og hvis jeg kan bidrage konstruktivt - skal jeg nok melde mig på banen.

....glæder mig til at deltage her på Amino...