Altså jeg vil da gerne komme med et indput, som en af de såkaldte "ekspertbloggere"... Det er nemt nok, at skrive de første 5-10 indlæg, men så begynder problemerne ofte. Og kigger man generelt på bloggerne, så gælder det faktisk mere eller mindre alle.
|
Fashion-Seller:Desuden bliver nogle af ekspertbloggene herinde mere brugt til personlig branding end vidensdeling...
Ja og det er dem der skal luges ud i. Det er fint nok at man brander sig selv, og at man tager konkrete eksempler i sin virksomhed. Men når man laver et indlæg hvor man henviser til sin venindes nye side, og bare skriver "der er massere af muligheder for os alle" fordi at hun har fundet en niche. Så kan jeg ikke bruge det til noget!
Fashion-Seller:Og kigger man på de mest læste indlæg, så er 8 ud af 10 online folk. Dvs alle os andre, som også behandler offline problemstillinger, vi har bare ik den samme læser volumen, som dem der skriver om SEO, landingpages, adwords mm...
Jeg tror der er mange der også har med offline at gøre, som er på Amino. Om ikke andet så skal et eller andet jo trække dem til Amino førend de kommer. Jeg ville elske at læse indlæg der har noget at gøre med detail forretninger. Ligesom jeg synes at det er fedt at Rosenstand tit deler historier og viden som man OGSÅ kan bruge i detail.