Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan vi gøre vores ekspertblogs endnu federe?

Side 3 ud af 10 (92 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg vil da gerne komme med et indput, som en af de såkaldte "ekspertbloggere"...

Det er nemt nok, at skrive de første 5-10 indlæg, men så begynder problemerne ofte. Og kigger man generelt på bloggerne, så gælder det faktisk mere eller mindre alle.
For jo mere der gives på disse blogs, jo mere forventer læserne at få i fremtiden, og der sætter nogle områder altså visse begrænsninger! For det kan ofte være svært, at skrive mere om et emne, selvom læserne måske gerne vil have det!

Casper Schneidereit:

Nå men, min mavefornemmelse siger mig, der er et lille indholdsmæssigt mismatch mellem indholdet i "debatterne" og indholdet i "ekspertbloggene". Det er lidt svært at forklare, men mit indtryk er at det som der bliver skrevet om i ekspertbloggene, ikke rigtig afspejler hvad der bliver debatteret og snakket om i debatten. Der er ikke sådan en hundredprocent føling debatten vs. bloggene i mellem. Det er i hvert fald et område man kunne arbejde på, samle data ind fra debatten, der kan danne grundlag for nogle indlæg. F.eks er der en del spørgsmål omkring injurier - her vil det være ideelt med et indlæg om netop "injurier via nettet". Må man hænge en samarbejdspartner ud? 

 
Jeg ser lidt det samme... Og derfor kunne det være mega fedt, hvis der var et debatområde på Amino, hvor brugerne kunne komme med forslag til emner - problemstillinger mm, som de gerne vil have behandlet på disse ekspertblogs. På den måde kan os bloggere også finde ny inspiration til, hva vi evt skal skrive om, eller nogle specifikke emneområder, som der skal behandles...
 
Desuden bliver nogle af ekspertbloggene herinde mere brugt til personlig branding end vidensdeling...
 
Til sidst vil jeg bare sige til alle dem, som læser bloggene, at der ofte ligger flere timer bag et indlæg. Et eksempel er mit eget sidste indlæg om leveringstiden, som tog ca 4 timer at skrive inkl databehandling mm...
 
Og kigger man på de mest læste indlæg, så er 8 ud af 10 online folk. Dvs alle os andre, som også behandler offline problemstillinger, vi har bare ik den samme læser volumen, som dem der skriver om SEO, landingpages, adwords mm...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Desuden bliver nogle af ekspertbloggene herinde mere brugt til personlig branding end vidensdeling...

Ja og det er dem der skal luges ud i. Det er fint nok at man brander sig selv, og at man tager konkrete eksempler i sin virksomhed. Men når man laver et indlæg hvor man henviser til sin venindes nye side, og bare skriver "der er massere af muligheder for os alle" fordi at hun har fundet en niche. Så kan jeg ikke bruge det til noget!

Fashion-Seller:
Og kigger man på de mest læste indlæg, så er 8 ud af 10 online folk. Dvs alle os andre, som også behandler offline problemstillinger, vi har bare ik den samme læser volumen, som dem der skriver om SEO, landingpages, adwords mm...

Jeg tror der er mange der også har med offline at gøre, som er på Amino. Om ikke andet så skal et eller andet jo trække dem til Amino førend de kommer. Jeg ville elske at læse indlæg der har noget at gøre med detail forretninger. Ligesom jeg synes at det er fedt at Rosenstand tit deler historier og viden som man OGSÅ kan bruge i detail.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Det er nemt nok, at skrive de første 5-10 indlæg, men så begynder problemerne ofte

Hej

Hvorfor så blive ved....eller ikke bare lade det gå et stykke tid. Der er vel ingen der siger at I skal skrive XXX antal blogs om måneden.

/Kenneth

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skal foreslå noget, så kunne en spacemanagement ekspert være super interesant, som blogger om tankerne og ideerene bag spacemanagement!
Altså primært offline, men det kan jo i mange tilfælde også overføres til online sider!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil støtte Kenneth på den her.. senest er der lige udkommet et ekspertindlæg som absolut intet bibringer og er fyldt med faktuelle fejl. Det er udelukkende et linkbuildings indlæg.

Det dybt pinligt, og spild af tid. Gider slet ikke læse de blogs mere. Læser kun Rosenstand og Rolf Høegh.

Simpelthen for ringe Amino... øv :(

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Hvorfor så blive ved....eller ikke bare lade det gå et stykke tid. Der er vel ingen der siger at I skal skrive XXX antal blogs om måneden.

Det gør der også, og det medføre bare at ens PB bliver rødglødende at beskeder fra folk, som glæder sig til nye indlæg, eller det går ud over ens mail...

Og så kommer næste problemstilling. For skriver man ik særlig ofte, så bliver man kritiseret i indlæg herinde, for ik at være aktiv nok som blogger... Så enten går man på krompromis med kvaliteten eller også bliver man kaldt doven... Lidt en loose - loose situation!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Det gør der også, og det medføre bare at ens PB bliver rødglødende at beskeder fra folk, som glæder sig til nye indlæg, eller det går ud over ens mail...

 

Hej

Tak for svaret, havde faktisk forventet det svar Big Smile

Men hvad er vigtigst, at tilfredstille en flok gribbe, eller dem der hunger efter kvalitet.

Jeg ved godt at det er en balance gang, men det er noget af det man må gøre op med sig selv, når man starter som blogger. Og ikke noget som man skal tage stilling til, når man er kommet op i hirakiet.

Det er lidt ligesom, at man er blevet overrasket over at man lever et ordentligt produkt, til den rigtige pris.....Jammen var det ikke meningen med firmaet???

/Kenneth

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Og så kommer næste problemstilling. For skriver man ik særlig ofte, så bliver man kritiseret i indlæg herinde, for ik at være aktiv nok som blogger... Så enten går man på krompromis med kvaliteten eller også bliver man kaldt doven... Lidt en loose - loose situation!

Hvis der nu var flere interessante bloggere, og de f.eks. skrev ét indlæg om måneden. Så ville man snildt kunne finde et indlæg om dagen som var noget værd. Problemet er nu at der er meget få som er noget værd, og endnu mindre som interessere én selv.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Tak for svaret, havde faktisk forventet det svar Big Smile

Men hvad er vigtigst, at tilfredstille en flok gribbe, eller dem der hunger efter kvalitet.

Jeg ved godt at det er en balance gang, men det er noget af det man må gøre op med sig selv, når man starter som blogger. Og ikke noget som man skal tage stilling til, når man er kommet op i hirakiet.

Du har ret, og sådan har jeg os haft det hele tiden... Hellere færre indlæg af brugbart kvalitet, end mange som måske løser en enkeltpersons problemstillinger.
Men for at være ærlig, så var det intet, som jeg havde overvejet fra starten af, da jeg aldrig havde forventet så voldsom en effekt af de blogs!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Fashion-Seller:
Og så kommer næste problemstilling. For skriver man ik særlig ofte, så bliver man kritiseret i indlæg herinde, for ik at være aktiv nok som blogger... Så enten går man på krompromis med kvaliteten eller også bliver man kaldt doven... Lidt en loose - loose situation!

Hvis der nu var flere interessante bloggere, og de f.eks. skrev ét indlæg om måneden. Så ville man snildt kunne finde et indlæg om dagen som var noget værd. Problemet er nu at der er meget få som er noget værd, og endnu mindre som interessere én selv.

 
Vi er ik uenige, men det er altså Amino, som sammensætter blogteamet, og ik den enkelte blogger...
Men nu ved Amino også, at det er det, som der efterlyses, og så må vi håbe, at der kommer nogle flere på banen...
 
Jeg ville blive glad for en spacemanagement ekspert! Det kunne blive mega fedt!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 10 (92 indlæg)