Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan vi gøre vores ekspertblogs endnu federe?

Side 1 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal i gang med at gøre en stor indsats for at Aminos Ekspertblogområde bliver endnu federe end det er i forvejen, og jeg vil gerne have jeres hjælp: Er der emneområder I savner? Bloggere I gerne så havde en ekspertblog? Kender I andre sites der har superfede blogs vi kan lade os inspirere af (både hvad angår indhold, design og funktionaliteter)? 

Kom frisk med ideer og forslag. Der er meget vi ved kan gøres bedre, men sikkert også meget jeg/vi endnu ikke har fået øje på, og nu skal der ske noget.

Forslag og kritik kan også sendes til mig på anja@amino.dk

Vores ekspertblogs kan findes her: http://www.amino.dk/blogs/ekspertblog.aspx 

Det kan også være I har forslag til hvordan vi kan gøre det endnu mere attraktivt  at være aktiv ekspertblogger på Amino, så vi sikrer at vi hele tiden har og kan få de bedste. :-)

Glæder mig til at læse hvad I har af input. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 8 person

Hej

Ved at fyre halvdelen af dem.

Ærligt, så er det meste der blogges om, spild af min tid. Og egentligt er det så lavt niveau, at det efterhånden nærmer sig det pinlige.

Jeg kan læse mig til det meste af det med fære ord andre steder på nettet.....Så være mere(Læs meget mere) opmærksomme på hvad eller hvem i udnævner til ekspert blogger.

/Kenneth

Ps. Jeg har nævnt det før, men blev ikke taget seriøs.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Bedre mulighed for at læse "gamle" indlæg
 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Larsen:

Bedre mulighed for at læse "gamle" indlæg

Har du et forslag til hvordan vi kan gøre det nemmere? Eller: Hvordan oplever du at de er svære at finde?

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Ps. Jeg har nævnt det før, men blev ikke taget seriøs.

Vi tager det seriøst. :-) Hvilke af vores bloggere synes du leverer rigtig god kvalitet? (For nu at fokusere på det positive - så kan jeg selv udlede hvem du måske ikke bryder dig om ;-))

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne godt tænke mig muligheden "sorter efter dato" så jeg kunne komme hurtigt tilbage til de aller ældste, hvis det var det jeg ville 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lidt svært at sige, da jeg ikke har læst der et stykke tid. Da jeg jo ikke synes at det er værd.

Og egentlig husker jeg sådan set kun det dårlige.....lidt en erhvervs skade, hvor man fokuserer på det dårlige for at gøre det bedre.

/Kenneth

 

Tilføjelse. Tit virker det somom, at når nogen først har fået prædikatet Ekspertblogger, så kan de gøre og lade som de vil. Og så ender det tit i blog af rimelig dårlig kvalitet.

Skal jeg fremhæve noget, og problemet er at alle ikke kan gøre det, da de jo er individiualister. Så bliver det rosenstad, med hans video blogs, og Norbøll med hans nedepå jorden blog, Annette Sand. Men det har intet, med at gøre at de snakker så meget fagligt, men mere måden de presentere det på.

Tager man fx en med nyhedsbreve, så blev man lidt træt af, at det var samme smøre, der skulle køres igen, uden at man egentlig fik noget ud af det. Og var man kritisk, så blev der ikke spurt ind. Og det er netop her de gode blogger, udvikler sig. Ligesom at alle ikke kan lave video blogs, og alle kan ikke lave blogs, og det uanset hvor succes fulde folk er.
Og så skal ekspert blogger jo heller ikke blogge konstant, for at blogge.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt der er rigtig mange gode... Vil jeg skal fremhæve en, ville det være Thomas Bigums "facebook A-Å" Det at det er lavet som en serie gør at jeg følger det ekstremt tæt!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Jeg synes egentlig der er mange gode indlæg i mellem. Selve "ekspert" titlen tager jeg ikke så højtidligt, og det kan derfor godt være mine forventninger til kvaliteten, er lavere en gennemsnittet af Amino brugerne. Personligt kan jeg godt lide at læse om konkrete historier sådan noget som ala. "jeg malede min butiksfacade gul, og fik 10% større omsætning".

Nå men, min mavefornemmelse siger mig, der er et lille indholdsmæssigt mismatch mellem indholdet i "debatterne" og indholdet i "ekspertbloggene". Det er lidt svært at forklare, men mit indtryk er at det som der bliver skrevet om i ekspertbloggene, ikke rigtig afspejler hvad der bliver debatteret og snakket om i debatten. Der er ikke sådan en hundredprocent føling debatten vs. bloggene i mellem. Det er i hvert fald et område man kunne arbejde på, samle data ind fra debatten, der kan danne grundlag for nogle indlæg. F.eks er der en del spørgsmål omkring injurier - her vil det være ideelt med et indlæg om netop "injurier via nettet". Må man hænge en samarbejdspartner ud? 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som Kenneth skriver, fjern de alle de "ligegyldige" 

Der mangler at blive blogget om, butikker der IKKE handler på nettet, der er vidst ingen der skriver om at have en fysisk forretning? Det kunne jeg godt savne!

Side 1 ud af 10 (92 indlæg)