Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en bitte virksomhed herfra har kopieret mit virksomhed

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

2000 er alt alt for lidt..

Du skal tænke på at du har brugt meget tid på teksten, opsætningen med mere, så kommer en person og kopiere det hele.. Sæt en regning på 10000-20000kr og hvis ikke han betaler og fjerner indholdet, jamen så skal du sagsøge ham, idet du har alle biviserne på hånden.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Regn ud hvor meget tid du har brugt på det (med din timeløn. her kunne jeg anbefale dig at tage det samme som en klovn :) ), hvor meget det har kostet dig i lønninger at få lavet, lav et skøn over hvor meget du taber pga hans kopiering. og så træk lidt fra.. godt nok er han et svin, men han skal jo helder ikke betale din del :)

Tror du ikke det bliver omkring de 15.000 kr? Det ville jeg i hvertfald fakturere ham for, samtidig med at gøre ham opmærksom på at regningen stiger x antal kr for hver måned hvis ikke han fjerner det hele med det samme. :)

Held og lykke..! :)

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Du bør ikke sende en faktura før efter nogle henvendelser.

Det er god markedsføringsskik at give ham/hende chancen for at sjæle fra et andet stedBig Smile..... Spøg til side. Jeg ville naturligvis give ham/hende chancen for at få det af vejen uden omkostninger i første omgang. Måske er det en tilfældighed.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

drop nu den med at du skal have noget ud af besværet... lad juristen tage sig af det, og vær glad hvis du får dækket dine omkostninger.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
drop nu den med at du skal have noget ud af besværet... lad juristen tage sig af det, og vær glad hvis du får dækket dine omkostninger.

Være glad hvis hun får dækket sine omkostninger? Er du seriøs? Så kan hun lige så godt skrive en ny tekst til sin hjemmeside jo. Iøvrigt behøver hun ikke bruge en jurist.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde sende dem en regning tilsvarende det som du har betalt din jurist + din webmaster + dine egne timer.

Det løber ret hurtigt op til 25-45.000 hvis du, din jurist og din webmaster tager 650-1000kr i timen plus moms.

Men naturligvis, skal du jo da advare ham om at det bliver enden af det hvis ikke han fjerner dine tekster overalt han har dem.

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,2 stjerner givet af 5 person
Slår nu koldt vand i blodet. Det kunne jo være vedkommende ikke kendt til ophavsretten.

Bid ham om fjerne teksten, hvis han stitter imod kan du overveje sende regningen!!
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja snak lige først med ham.. Det kan være det er en ung gut som ikke ved hvad han laver. Hvis du fortæller ham om konsekvenserne får han sikkert travlt med at slette det :) Men hvis han nægter og mener det er hans er det en anden sag og du bør sende faktura osv.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Husk også at det måske lyder ligetil at sagsøge for xx kroner, og at du har en oplagt sag.

Desværre ender man ofte op med at have brugt en masse tid og penge - og så erklærer fjolset sig insolvent, og du får intet.

Så overvej nøje om du ønsker at bruge tiden på dette, eller om målet primært er at få ham til at slette siden igen.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

jeg kunne sagsøge ham og jeg kunne få penge ud af det, men af principielle årsager kan jeg ikke gøre det.

Jeg synes at nu har han sagt undskyld, han har fjernet alt fra sin side, og han er jo ny startet på 18 år........ og vi alle laver fejl....og jeg kan tjene de 45.000 på en ordentlig måde , og ikke på andres ulykke eller  fejl.

Men selfølgeligt er det ubehagelig at alt både design og regler og prser alt bliver copy pasted ind....

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)