Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidsbegrænset tilbud til de fem hurtigste: Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:

Aalborg Biludlejning:

Min er dog ikke en wordpress hjemmeside, men den er lavet helt fra bunden af allan og den konverterer ret godt må jeg sige. 

http://lejenspand.dk/

Ved nu ikke, har nok set noget lidt pænere, håber ikke du har givet 4000 kr for den, for så har han taget dig i rø.... :)

- Emil

jeg synes den ser okay ud og vis man kigger siden er opsat med design booking kalender og vis plus 5000 kroner er det en okay pris

2 problemer dog der kunne hjælpe der på konvertering var hurtigere gik til booking knap og der står kun kalender det kunne konventer sikkert bedre vis stod book knap http://booking.lejenspand.dk/ 

ved booking kalender kan man ikke komme tilbage , der forsvinder menuen  .

jeg ved selv jeg er en webmaster mareridt siger altid super godt og siger det kan forbedres , derved er jeg måske ikke den bedste til at videre formidle dirket sige der og der fejl og for det er svært at forstå for nogle, når man siger godkendte men der vil jeg ændre 

Husk det er kunden der ønsker designet sådan, jeg kender Allan vis man på peger en fejl retter han den han er flink og venlig.

Husk alle webmaster der er ærlige retter gerne også et par gange for problemet er kunder er ikke webmaster 

vis du tjekker google cach er booking siden ret nye http://booking.lejenspand.dk/bookable/lejenspanddk/personbiler/ den er slet ikke registeret i google, derved meget nye side især bookingsystemet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

AngryBird:

Aalborg Biludlejning:

Min er dog ikke en wordpress hjemmeside, men den er lavet helt fra bunden af allan og den konverterer ret godt må jeg sige. 

http://lejenspand.dk/

Ved nu ikke, har nok set noget lidt pænere, håber ikke du har givet 4000 kr for den, for så har han taget dig i rø.... :)

- Emil

Emil, vær nu rar ikke at føle trang til at kommentere negativt på ethvert indlæg, du falder over på Amino.

Her hjælper vi hinanden. Et indlæg som dit seneste spreder en uønsket og negativ stemning. Dine lignende indlæg er anmeldt flere gange den seneste tid af andre aminoer.

Er du i tvivl om, hvordan tonen bør være på Amino, kan du med fordel læse Kom godt i gang på Amino.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

John jeg er som regl også en flink gut, og har hjulpet et kilo af Amino bruger med deres sider, men når jeg ser noget som jeg ikke synes er fair så vil jeg også skråle det højt :)

Det er vel ok?

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

AngryBird:

John jeg er som regl også en flink gut, og har hjulpet et kilo af Amino bruger med deres sider, men når jeg ser noget som jeg ikke synes er fair så vil jeg også skråle det højt :)

Det er vel ok?

- Emil

Nej, det er ikke ok.

Specielt ikke, når du angriber en af dine konkurrenters tilbud og drister dig til at smide dit eget tilbud i samme tråd. Det er faktisk ikke ok.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:

John jeg er som regl også en flink gut, og har hjulpet et kilo af Amino bruger med deres sider, men når jeg ser noget som jeg ikke synes er fair så vil jeg også skråle det højt :)

Det er vel ok?

- Emil

stop lige ½ der jeg kan se booking systemet er meget nyt disse undersider de er slet registret med tekst i google når man bruger hele url http://booking.lejenspand.dk/bookable/lejenspanddk/personbiler/  giv nu kunden og webmaster ro til at arbejde færdig med hjemmesiden, nu har jeg hjulpet dem på vej.

vis tjekker har den været forbi dog har den på det tidpunkt kun registret url, der var altså ikke der bookingkalender

jeg tvivler ikke Allan nok skal få lavet det perfekt han er sød og ærlige webmaster 

Ingen kan vide om han har lavet den side og det hele og vis kan du ikke vide om den er færdig endnu.

En ting mere, det kan være kunden ønsker siden sådan, det kan du ikke vide

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:
Specielt ikke, når du angriber en af dine konkurrenters tilbud og drister dig til at smide dit eget tilbud i samme tråd. Det er faktisk ikke ok.

Undskyld hvad? Konkurrent? Jeg sælger ikke websites mere.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Tak for opmærksomheden.

Der er en del fejlinformation i tråden her, som jeg godt lige vil have ryddet af vejen.

1) Jeg har ikke leveret booking systemet til lejenspand.dk - det er en venlig kollega, der har stået for det.

2) Ang. lejenspand, se udbuddet her: http://www.amino.dk/forums/t/64046.aspx?PageIndex=1

- Det er et kanon tilbud, hvis man gerne vil have en god hjemmeside uden at skulle sætte sig ind i det tekniske selv.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hehe han ønsker et gratis udkast :) Funny..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

AngryBird:
Ved nu ikke, har nok set noget lidt pænere, håber ikke du har givet 4000 kr for den, for så har han taget dig i rø.... :)

WinkHvornår kommer der en posetiv kommentar fra dig.

Skulle du ikke tænke lidt på personlig branding ? Nu du også vil lave blogs.

Hvad med et weekend kursus, som du råder andre til ? Men du kan måske ikke nå det på den "korte tid" ? Husk det også bør indeholde noget med gensidigt respekt. Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

De fire første pladser er taget nu. Skulle du sidde med et projekt, der passer til tilbuddet, så er det ved at være sidste udkald :-)

Tak for den positive respons i øvrigt.

Venlig Hilsen

Allan

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)