Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fattigdom findes i Danmark.

Side 10 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

grunden til flere hjemløse er fordi samfundet er blevet mere indlukket alt er om penge , dog findes masser der ikke kan styre dette her med penge grundene er mange som eksempel  alkohold misbrug , psykiske sygdom og narko misbrug

penge viser du har en værdi heri samfundet 

hvad  vis du også mis din din kærreste 

hvad sker  der vis mister fordi du ikke kan styre livet 

3 hovedting der går igen og igen ved de hjemløse

  • alkoholiker
  • narkonan 
  • psyskiske syg

Staten hjælper dem , men staten kan ikke kræve låse dem indespærre dem da simpelthen ikke kan holde egen hjem 

Derved kommer vi over der findes kun mentale fattigedom da det er skæbner i vores samfund der fattige .

Er de fattig det behøver de ikke være rent økomiske mange af dem kan sagtens have flere penge end dig og mig derved kan vi sige de er jo ikke fattige de har et større forbrug , de bruger bare pengene forkert på alkohold og narko er de meste almendelige ting .

Derved kan  man sige der findes ikke økomiske fattige  i Danmark, men der findes masser af  ullykkelige skæbner i sanfumdet .

Selvfølgelige er det folk der skal hjælpes med du giver bare ikke 10.000 kroner ekstra til narkoman om måneden for hvad går det meste til så , hvad ser hver gang lige efter udbetaling kontant hjælpe når du ser de hjemløse , en alholiker går ind køber for at 1000 kroner alkohold cigaretter og andre ting end mad , de sidste 14 dage om måneden samme igen og igen når man går der inden og ser dem de tigger mere og man ser de ikke de stor indkøb mere alkohol som de gør jo , i starten af måneden.

nu er jeg tit lige der og møder dem for tit og jeg ved ikke lige løsning på psyskiske men økomiske fattige er de ikke men de bruger pengene forkert 

I artiklen er om den økonomiske  fattigdom ikke om den mentale .

Der findes de mentale fattigdom med de er ikke fattige , de bruger pengene forkert 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 10 ud af 10 (91 indlæg)