Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fattigdom findes i Danmark.

Side 9 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Mikael christiansen:

Neeeeej-da:

AngryBird:

Det er bare et spørgsmål om placering og uddannelse. Sidder du uden job lige for tiden da ?

I hvilket fag, står de og mangler en hulens masse job?...

Jeg har kone og 3 børn... Så jeg har ikke tid til at være arbejdsløs...

hvem har råd til være arbejdesløs der skal jo være råd til fjernsyn og eget værelse til alle børne og de skal gerne have det rigtige modetøj på i skolen ellers bliver de mobbet i skolen verden er ikke sådan lige til tænk vis andre mennesker lod være tænke så meget hvad andre gå i tøj og ikke lige har råd til den perfekte fødselsdag.

Den fattigdom kan man ikke sig er fattig du kan få mad og egen lejlighed ved a-kassen hjælpe , rigtigt der kommer selvfølgelige nogle ting i dagligdagen ikke råd til men har intet med fattig at gøre du får alle grundbehov dækket 

her står du er bange for at miste dit job

 

Stop nu Mikael, læs hvad der står

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

Mikael christiansen:

Neeeeej-da:

AngryBird:

Det er bare et spørgsmål om placering og uddannelse. Sidder du uden job lige for tiden da ?

I hvilket fag, står de og mangler en hulens masse job?...

Jeg har kone og 3 børn... Så jeg har ikke tid til at være arbejdsløs...

hvem har råd til være arbejdesløs der skal jo være råd til fjernsyn og eget værelse til alle børne og de skal gerne have det rigtige modetøj på i skolen ellers bliver de mobbet i skolen verden er ikke sådan lige til tænk vis andre mennesker lod være tænke så meget hvad andre gå i tøj og ikke lige har råd til den perfekte fødselsdag.

Den fattigdom kan man ikke sig er fattig du kan få mad og egen lejlighed ved a-kassen hjælpe , rigtigt der kommer selvfølgelige nogle ting i dagligdagen ikke råd til men har intet med fattig at gøre du får alle grundbehov dækket 

her står du er bange for at miste dit job

 

Stop nu Mikael, læs hvad der står

Giv endelige din mening videre hvorfor er du uenig med mig , det er jo som vaskeægte iværksættere du viser dig ved at skrive hvorfor du er uenig i det jeg skriver, som iværksættere vil man gerne lære andres meninger at kende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Giv endelige din mening videre hvorfor er du uenig med mig , det er jo som vaskeægte iværksættere du viser dig ved skrive hvorfor er uenig i det jeg skriver

 

Det var nu mere ironisk ment det med " jeg har ikke tid til at være arbejdsløs".... Jeg ska lidt væk hjemme fra med hjemmegående kone og 3 børn... Du kommer til at kende følelsen engang du får børn ;)...

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er brug for stærkstrøms ingenør, Politi, vognmænd, etc.

Har du prøvet de forskellige job centre? Jobindex top1000, jobzonen, ofir, joboversigt.

Alt er relativt.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

AngryBird:

Der er brug for stærkstrøms ingenør, Politi, vognmænd, etc.

Har du prøvet de forskellige job centre? Jobindex top1000, jobzonen, ofir, joboversigt.

Alt er relativt.

 

Så indenfor de fag er der kæmpe efterspørgelse?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Indenfor Stærkstrøms ingenør ja har jeg fået mig fortalt.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

Giv endelige din mening videre hvorfor er du uenig med mig , det er jo som vaskeægte iværksættere du viser dig ved skrive hvorfor er uenig i det jeg skriver

 

Det var nu mere ironisk ment det med " jeg har ikke tid til at være arbejdsløs".... Jeg ska lidt væk hjemme fra med hjemmegående kone og 3 børn... Du kommer til at kende følelsen engang du får børn ;)...

jeg tror ikke jeg skal have børn , de kræver meget  i hvert fald de næste par år eller mere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:

Mikael christiansen:

Det kongelig Theater mangler også mandlige ballet danser til visse forstillinger http://kglteater.dk/Alle_forestillinger/Ballet_10_11/Svanesoeen.aspx

Confused

Er det ikke super der mangler arbejdskraft i visse brancher Smile som iværksættere må vi hjælpe hinanden Big Smile

jo de manglet gode danser men når man søgte google alt hvad kvinder dominere meget er det lettere at komme ind som mand da man gerne ser en lige vægt af begge køn 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 9 ud af 10 (91 indlæg)