Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100.000 kr. Tilovers om måneden jeg ikke hvad jeg skal bruge til

Side 11 ud af 11 (107 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Forslag:
Du ønsker at lave Innovation i Afrika, du ønsker at tjene på et af de fattigste lande

Du aner ikke hvad du snakker om, så hold du dig til Rumænien og din tiggergang - så skal jeg nok sættte 100-200 afrikanere i arbejde de næste 2 år istedet..til deres fordel i øvrigt Smile

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Går ud fra at selv moderator finder at det nu er nok !

Lasse Petersen:

Hold nu op mand hvor har denne trold fået utroligt meget opmærksomhed for meget kort tids arbejde.

Det er da en gang forkvaklet sludder at han har en masse penge og gerne putter dem ned i JERES lommer fordi han ikke forstår hvad han skal bruge dem til, sikke noget vås. Folk med penge ved altid hvad de skal bruge dem til ellers havde de ikke de beløb. 

Sleep

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er et mærkeligt indlæg, men hvis du har penge som godt vil ud at arbejde, Så har jeg en ide. Jeg så småt i gang, men lidt ekstra kapital vil kunne sætte fut i tingene. Jeg ved ikke helt hvordan dette amino fungere og hvem der kan se hvad jeg skriver, men du er meget velkommen til at kontakte mig på pedersendk@ofir.dk - så håber at høre fra dig snarest 

Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Petersen:

Det er da en gang forkvaklet sludder at han har en masse penge og gerne putter dem ned i JERES lommer fordi han ikke forstår hvad han skal bruge dem til, sikke noget vås. Folk med penge ved altid hvad de skal bruge dem til ellers havde de ikke de beløb. 

At Martin Thorborg og Crew. Blander sig og siger at folk burde tage at være lidt mere åbensindet er mig en enorm overraskelse, da han på absolut ingen måde virker hverken seriøs eller reel eller mere end 14 år gammel. 

Det virker i følge de få poster han skrev, som om at det var vigtigere for ham at "prale" med hans bopæl, bil, tøj mærke, post adresse ect. ect.

Situationen kan udmærket være den du beskriver, men ikke nødvendigvis.

Hvorfor skulle det være forbudt at skrive Hummer, Armani & Hellerup ? Personligt havde jeg ikke gjort det, men det betyder jo ikke nødvendigvis, at manden ikke har penge eller at han er 14 år. Jeg kan fuldt ud dele Martin Thorborgs holdning, for hvorfor er det lige vi skal modtage "tilbuddet" negativt ?

Det nemmeste er da at "teste" manden, som jeg har beskrevet andetsteds. Send ham et seriøst forslag (ikke alt det der Rumænien-vås m.v.) og beskriv det så godt du kan, så investor kan vurdere om han vil videre. Hvis han vil videre skal han nok melde sig og hvis ikke sender han vel et "nej tak". (Så indtil andet er bevist går jeg ud far han er seriøs, men lader mig gerne belære om andet).

Så jer der har kontaktet ham kan jo passende fortælle, om i har fået et feed back. Se, det kan vi bruge til noget.

Så får vi da en idikation på, at investeringstilbuddet er seriøst ment, for enhver seriøs person vil melde sig med navn (ikke gemt bag AMINYMITET). Skule vi om nogle få dage finde ud af, at ingen har modtaget en reaktion (med navn) er jeg rede til at skifte synspunkt - men indtil da vælger jeg at tænke positivt og tro på tilbuddet.

Nå ja - og så lige følgende. Når du kære investor melder dig til dem der har sendt investeringsforslag, så kan du være sikker på at de (også hvis du siger nej tak til deres tilbud) ikke offentliggør dit navn på AMIGO, for naturligvis har du krav på fuld anonymitet. Hele landet skal jo ikke vide hvor du investerer m.v.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders C

Jeg kan oplyse dig om at en dansk direktør faktisk har lavet et dejligt ferieparadis i en anden by i Rumænien og derefter har han lavet et plejehjem og købt en kirke, så vil du venligst holde op med at kalde det sludder, det er så nedværdigende med alle de modbydelige kommentarer

 

Fra Smørum
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver Lasse helt ret - tror ikke meget på trådstarter. Har skrevet et par pm'er til ham, hvor jeg kort beskriver de muligheder vi har i databasen og selvom der faktisk er et par rigtig interessante emner imellem, så har jeg ikke hørt noget

Det er naturligivis fair nok og der er jo ikke nogen der siger at emnerne kræver svar, men for mig underbygger det bare lidt, at det nok ikke er denne tråd i skal bruge alt for meget krudt på

God aften alle sammen

www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en date med min kone og har ikke tid til at kigge på debatten før i morgen.
Men der er kommet en milliard klager, så nu lukker jeg den.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 11 ud af 11 (107 indlæg)