Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100.000 kr. Tilovers om måneden jeg ikke hvad jeg skal bruge til

Side 1 ud af 11 (107 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 19:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Hej. Beklager mit mærkelige indlæg, men har 100.000 kr. Til overs hver måned, og aktier gideeår jeg ikke længere investere i, da jeg har en del i forvejen og banken har kun foreslag til investeringer jeg betragter som russisk roulette. Er der nogen som jeg evt. Kan hjælpe med nogls forretnings ideer her inde. Ved godt mit indlæg måske virker suspekt, men jeg er nået til et punkt hvor jeg har nok penge og en del mere til, og gider bare ikke lade dem hope sig op på kontoen. Skriv endelig hvis der er noget jeg skal uddybe eller andet:)
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har lyst til at hjælpe en studerende med diverse økonomiske udfordringer, så er jeg her ;)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Hvad ønsker du dig at få ud af dine investeringer?

MVH Jørgen Olsen

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et projekt i opstartsfasen som jeg gerne vil fortælle mere om. Dog på forudsætning af at det foregår face-to-face (for at forsøge at forhindre misbrug).

Jeg kan dog kort fortælle at det drejer sig om en hjemmeside med tutorials. Projektet har absolut ingen konkurrence i Danmark, ligesom der kun findes én reel international konkurrent - og det er på trods af at efterspørgslen på produktet egentligt er til stede i høj grad.

Hvis du er interesseret, send mig blot en privat besked her på Amino - så kan vi aftale nærmere...

Med Venlig Hilsen

Morten Falk Nielsen

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 19:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej. At banken ikke får glæde af dem mere end højst nødvendigt
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

..og kan du bidrage med andet end penge? Altså netværk, forretningsviden?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 20:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Møller Kristensen:
Hej. At banken ikke får glæde af dem mere end højst nødvendigt

Hmm mystisk. Hvorfor er det vigtigt for dig at banken ikke får glæde af dem?

Hvad vil du selv?

Skal dine penge bare forretnings hurtigst muligt til lavest mulige risiko, uden anden indsats end at placere dem det rigtige sted, - eller er du interesseret i eje en virksomhed og drive den?

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var måske lidt af et useriøst indlæg jeg gav der, jeg vil gerne uddybe.

Hvis du har lyst til at sponsorere en ung aspirerende mediegrafiker elev, så har jeg brug for hjælp.
Jeg skal flytte til København fra Bornholm til Januar, og bliver nød til at flytte på et skolehjem, fordi at jeg ikke tjener nok penge i starten til at kunne flytte ind nogen steder, så skolehjemmet kost kun 2000 kroner om måneden.
Men jeg vil meget gerne flytte i en lejlighed, så jeg nemmere kan overskue københavnerlivet.

Det er helt basale ting jeg godt kunne tænke mig sponsoreret, som for et eksempel en cykel! Den er jo rar at have i storbyen. 

Kontakt mig gerne nærmere hvis du har lyst!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 20:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MagnusKristof:

Det var måske lidt af et useriøst indlæg jeg gav der, jeg vil gerne uddybe.

Hvis du har lyst til at sponsorere en ung aspirerende mediegrafiker elev, så har jeg brug for hjælp.
Jeg skal flytte til København fra Bornholm til Januar, og bliver nød til at flytte på et skolehjem, fordi at jeg ikke tjener nok penge i starten til at kunne flytte ind nogen steder, så skolehjemmet kost kun 2000 kroner om måneden.
Men jeg vil meget gerne flytte i en lejlighed, så jeg nemmere kan overskue københavnerlivet.

Det er helt basale ting jeg godt kunne tænke mig sponsoreret, som for et eksempel en cykel! Den er jo rar at have i storbyen. 

Kontakt mig gerne nærmere hvis du har lyst!

Hvilken storartet ide... nu er det også snart jul - og jeg ønsker mig en garage - nåja og en elbil ! :-)

Hvis der er flere penge tilbage bagefter kan du "investere dem" i christiania-folkeaktier.

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 20:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Nej nej, misforstå mig nu ikke. Er i forvejen private banking kunde i Danske Bank og synes jeg betaler mere end rigeligt for det. Min intention er at pengene skal genere afkast ud fra en over middel risiko. Skriv hvis jeg skal uddybe?
Side 1 ud af 11 (107 indlæg)