Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg var mega tæt på døden!

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Michael.

Jeg ved godt det er lang tid siden du har skrevet dette, men blev så bevæget da jeg læset det, også fordi jeg selv har en rigtig god ven der har været meegt tæt på døden, godt nok med en helt anden slags sygdom, men det ændre jo ikke noget. Flot at du skriver om det , jeg tror faktisk også det hjælper mange at tale ud om det . Håber du har det godt også idag. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Det væreste er at jeg lider af en usædvanlig stor træng til at sove hele tiden - sover sgu nok 12-15 timer i døgnet.

De signaler skal du bare lytte til og tage dig nogle ordentlige "morfar" ture, du skal nok komme over den del med tiden Smile

Hånden er holdt over dig, og det er meget positivt - så jeg håber dig alt vel fremover.

Hvis der er noget du mangler på nogen måde, og som kan realiseres af almindelige mennesker, så sender du mig bare en PB - så skal jeg gøre hvad jeg kan for at hjælpe med at skaffe det!

Køb ren argan olie her

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Wonderboy

Velkommen tilbageYes Jeg kender dig ikke personligt, men du er faktisk en af dem jeg husker helt fra starten da jeg startede herinde. Du har, modsat de fleste andre, virkelig "kant", hvilket er en stor kvalitet i vores ensrettede mainstream samfund.

Jeg håber du kommer godt tilrette, selvom du skal til at vende dig til ret så store ændringer, og jeg håber også at du bevarer den kant der gør det så interessant at læse hvad du har på hjerte.

Alt det bedste herfra.

Mvh Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Pænt af dig at skrive om det, Wonderboy, for du minder os andre om, at vi er sårbare og dødelige.

Pøj-pøj med dit fortsatte liv, og husk at spise godt med hvidløg - eller også noget andet naturligt, som er godt for blodtryksbalancen...

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Hej René - dejligt at læse om din succes historie, det gør mig helt glad indvendigt, glæder mig også selv til at blive transplanteret. Man kan faktisk godt få nyrer fra afdøde mennesker nutildags - men i mit tilfælde bliver det nok ikke nødvendigt at vente i så lang tid - for min storesøster har besluttet sig at give mig hendes ene nyre, vi venter bare på at komme til diverse undersøgelser for at se om vi matcher.

Ja, det med at være indlagt på hospitalet i længere tid er drøn hammerende kedeligt - jeg må indrømme at jeg nød de første fem dage med fuld opvartning fra søde og smilende sygeplejsker - meeeen det blev lidt for meget af det gode til sidst.

 

Hej igen Michael

Hold da helt op for en dejlig søster du har, og sikken en fantastissk gave hun vil give dig, du kan roligt glæde dig til at komme ud på den anden side SXS, vil du vide noget mere omkring selv forløbet, så smid gerne en PM, da folk herinde nok ikke har den store interesse i hvordan sådan et transplantations forløb er SS

Du har helt ret med de søde servicemindet sygeplejersker fnis

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

En utrolig historie må jeg sige, det får lige en til at tænke en ekstra gang.

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
1) Tag stilling til at blive organdonor: I dag er jeg blevet organdonor, for jeg er glad for at nogle kan få brug for mine kropsdele når jeg ikke længere trækker vejret.
Har selv været organdoner i mange år, og jeg mener nu også at alle bør blive det. 
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
2) Gå til lægetjek: Før i tiden anså jeg mig selv for usårlig, det ved jeg nu at jeg ikke er, desværre. Går du også med en tro på at du er usårlighed selv - det er du ikke kan jeg så fortælle dig. Synes at folk skal lytte godt til dette råd, og det er få lavet et grundigt lægetjek mindst en gang om året - for du kan sagtens gå rundt med et højt blodtryk uden du aner noget om det.
Denne er jeg knapt så god til, går typisk ikke til lægen før det er rigtig slemt. Ting for mig har altid været sådan at det går over, men det kunne da være man skulle tage til lægen lidt hurtigere for eftertiden, da en simpel hovedpine jo kan vise sig at være en noget slemmere ting end en hovedpine.

Takker for et skub i rumpen :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at have dig tilbage, Michael. Har helt klart mærket, at du var væk :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak for historien, den giver stof til eftertanke. Dog har jeg allerede tænkt, skal til eftersyn hos lægen på mandag. 

God weekend :-)

funkywall.dk - Salg af wallstickers og vægdekoration.

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for påmindelsen om jeg skal passe på mig selv. Ikke altid helt let..

Jeg ønsker dig rigtig god bedring! :)

De bedste tanker Mai

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for historien - og fedt at du er tilbage til livet (og Amino selvfølgelig :))

Kan kun støtte op om det med at blive donor Yes

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)