Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen ekstra penge ved siden af det du laver i forvejen! (ACN)

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mrKayne:

Det er skam et pyramidespil :)

Nu har vi heldigvis i DK helt klare retningslinjer for, hvornår noget er et pyramidespil, og hvornår det ikke er.

Hvis indskuddet fra nye forhandlere udgør mere end 50% af omsætningen, så er der iflg. danske regler tale om et pyramidespil.

Hvis mere end 50% af omsætningen kommer fra salg af reelle produkter eller serviceydelser, så er der ikke tale om et pyramidespil.

Så vidt jeg ved, er ACN ikke faldet for den grænse endnu - og er i hvert fald endnu ikke dømt som pyramidespil - de har opereret i DK i over 10 år, de indsender regnskab hvert år, de er medlem af DiSaFo i Danmark etc. så bare at slynge ud, at det skam er et pyramidespil, grænser til det injurierende - eller i bedste fald bare til det stupide.  

Man kan så mene at det MINDER om et pyramidespil - hvilket man selvfølgelig er i sin gode ret til.

 - men jeg kan ikke rigtig se, hvad man skal bruge den oplysning til, da de fleste forhandler-setup's kan kategoriseres som pyramidelignende, ligesom de fleste franchise-setups kan kategoriseres som pyramidelignende og de fleste salgsorganisationer ligeså.

Hvis man har noget imod deres forretningsmodel - så fortæl om det, i stedet for bare at slynge ud, at det er pyramide. Det er så intetsigende.

Jeg fravalgte selv ACN pga. det forholdsvis høje indskud der skal betales, som udelukkende går til administration iflg. ACN-repræsentanterne. Min egen holdning er, at hvis det koster dem kr. 3.000 i administration at jeg starter op som forhandler - så er der noget galt med deres interne arbejdsgange.

Havde man derimod fået produkter eller ydelser for en stor del af beløbet, havde jeg i princippet ikke haft noget problem med det, men ulempen for ACN, som jeg ser det, er også, at firmaets produkter ikke er unikke - i hvert fald på telefonidelen. Alle kan gå ned og få samme vilkår hos CallMe.

I traditionel MLM plejer det at være sådan, at det samme produkt ikke kan købes i butikkerne, hvilket normalt er en af grundstenene i MLM - altså: direkte fra producent til forbruger.

Så hvis man overvejer at starte op i ACN, så bør man have disse ting med i sine overvejelser, for det er en lidt anden måde at sælge på end traditionel MLM - eller i hvert fald i forhold til det, som jeg selv betragter som traditionel MLM.

 

 

 

 

 

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er så nemt hver gang en reklamere for sin mlm forretning så er der en eller to der slynger sætningen ud '' Det er pyramidespil'' ud. Helt uden forpligtelser og helt uden begrundelse. Hvis man kommer med sådanne anklager skal man virkelig have hold i sandhederne. Det svare til jeg skriver i en tilfældig tråd '' TYV'' snak ikke med ham. 

Jeg arbejder ikke med ACN men har fået en præsentation og kan godt anbefale opbygning i store træk. Dog vil jeg give Alland ret plus der så vidt jeg husker er et årligt gebyr på omkring en tusse. Men det kan trådstarter måske bekræfte.?

good luck

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi har i Danmark pt. samarbejde med Skyline og CallMe, der åbner et nyt partnerskab med Natur-Energi i November måned, så nu stiger omsætningen altså enormt for alle os i konceptet, da vi fremover vil tjene procenter på at folk betaler noget så normalt som deres el regning!

Der er et årligt gebyr på 1300kr for vedligeholdelse af det adminsitrative arbejde.

Angående det med opstartsgebyr på 3000kr, så er pengene faktisk givet rigtig godt ud.

For dine penge får du nemlig en webshop ligesom min www.nrh.acnshop.eu - Der har alle produkterne vi tilbyder på, og ikke nok med det er shoppen oversat til 23 sprog i 23 lande, så hvis man kender en i et af de andre lande vi agerer i. Så er der rig mulighed for at denne person kan gå ind igennem min hjemmeside og bestille denne service.

Hvis folk har lyst til at høre mere omkring ACN og min arbejdstilgang til konceptet så hold jer endelig ikke tilbage, tag telefonen og kontakt mig, eller smid mig en mail! :)

Med Venlig Hilsen
Nicolai Hansen

 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så køre debatten om MLM igen.

> Bliver i aldrig klogere.. Det er det samme i debattere om igen og igen...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kan man ikke se, hvad bredbånd koster hos ACN, når man går ind på din hjemmeside?

Det er ulovligt jævnfør Markedsføringslovens §3 at skrive noget er det 'billigste', medmindre du har dokumentation for det (læs). Så det vil jeg naturligvis gerne se.  

Jeg bliver bare sendt videre til Skyline med et referral-id, når jeg forsøger at gennemføre en bestilling.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Dogan World I/S Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allle

Jeg synes det er rette sted, at reklamere for det man laver, hvis man er bruger hos AMINO.

Jeg har selv en netværksforretning og har ligeledes reklameret inde på MLM siden.

For de af Jer der kalder ACN eller andre mulige firmaer for PYRAMIDE osv, ja så synes jeg I skal researche mere omkring hvad PYRAMIDE reelt ER og derefter sammenligne det med Netværksforretning.

Hvad er der galt i, at man tjener ved at arbejde med netværk, så længe man kan koncentrere om, at bygge sin egen forretning op?.

Forsat god søndag:-).

Mvh

Seref

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Hvorfor kan man ikke se, hvad bredbånd koster hos ACN, når man går ind på din hjemmeside?

Det er ulovligt jævnfør Markedsføringslovens §3 at skrive noget er det 'billigste', medmindre du har dokumentation for det (læs). Så det vil jeg naturligvis gerne se.  

Jeg bliver bare sendt videre til Skyline med et referral-id, når jeg forsøger at gennemføre en bestilling.

Priserne står jo inde på skyline, jeg er blot mellemledet, men hvis det har din interesse kan jeg tilbyde

6/1mbit til 10kr pr måned de første 3 måneder, ingen oprettelse, ingen binding, kun 75kr som engangsudgift i form af levering af udstyret!

Ellers kan jeg lave en

10/1 til 89,- pr måned de første 3 måneder, ingen oprettelse, ingen binding, 75kr i levering af udstyret.

 

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:

Så køre debatten om MLM igen.

> Bliver i aldrig klogere.. Det er det samme i debattere om igen og igen...

Bliver du aldrig klogere?

Du blander dig i min tråd med noget så meningsløst et post, du er jo ikke en skid bedre selv.

Hvis du intet fornuftigt har at byde ind med, så hold dig væk.

 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

nicolairh:

AngryBird:

Så køre debatten om MLM igen.

> Bliver i aldrig klogere.. Det er det samme i debattere om igen og igen...

Bliver du aldrig klogere?

Du blander dig i min tråd med noget så meningsløst et post, du er jo ikke en skid bedre selv.

Hvis du intet fornuftigt har at byde ind med, så hold dig væk.

Det kan jeg godt ACN er baseret på MLM, som er et spil mellem forhandler og køber i dette tilfælde dig. Du lokker andre folk ind i det, og når de ikke kan finde ud af at sælge produktet har de lige spildt en masse penge på noget ubrugligt.

Ikke alle er gode til MLM, og faktisk de færreste, men de bliver lokket ind til at tro at det er såååå nemt..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle forstår det MLM dem som videre formidler det andre gør ikke , sådan er det jo mange starter lige hurtigt , men dem som sætter sig godt ind i det får det til at fungere på den rigtige mådeBig Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)