Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen ekstra penge ved siden af det du laver i forvejen! (ACN)

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:

Det kan jeg godt ACN er baseret på MLM, som er et spil mellem forhandler og køber i dette tilfælde dig. Du lokker andre folk ind i det, og når de ikke kan finde ud af at sælge produktet har de lige spildt en masse penge på noget ubrugligt.

Ikke alle er gode til MLM, og faktisk de færreste, men de bliver lokket ind til at tro at det er såååå nemt..

Igen laver du en latterlig kommentar, det er jo direkte negativt det du omtaler mig som, hvad har jeg gjort siden jeg skal have en negativ omtale, er det fordi jeg laver Network marketing ? - Hvis det er tilfældet, går jeg ud fra det er fordi du har været bidt på det uden at gå helhjertet ind til det og været fejlet og derfor fraråder du nu alt og alle det, ser du jeg lokker ikke folk ind i det, jeg fortæller dem at opgaven er nem, men at klare den er hårdt.

For det er ikke svært det vi laver i network marketing, det er hårdt og kræver tålmodighed, og det er ikke der har det, derfor støder man ind i folk som dig der har en negativ tilgang til det.

Og nej det er ikke et spil, det er forretning.

Men for at spille med på idéen, så lad os antage du har et firma der sælger noget, og du har en kunde i butikken, så leger du vel ikke med din kunde, eller spiller spil med kunden, du giver den service kunden har fortjent og opfører dig professionelt under hele scenariet for netop at vise kunden du er seriøs omkring det du laver.

Men ja, hvis det er sådan du ser på tingene, så har du nu desværre givet mig et indblik af du er en af de mennesker her i verden der desværre ikke kommer særlig langt da du ikke kan gennemføre noget og giver alt for hurtigt op.

 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg angriber ikke dig, jeg angriber MLM, jeg synes bestemt at MLM er et genialt koncept, men der er så mange folk som bliver snydt.

Og nej det er ikke sådan jeg ser på tingene, det er sådan virkligheden er!!!

Og sådan er det bare med mange mennesker, de giver for hurtigt op. Og aligevel lokker du dem ind i noget som de ikke lige overskuer at klare. Du skal starte med at sige:

Du går nu ind i MLM du skal betale XXXX for at være med, og du kommer til at arbejde røven ud af bukserne, ellers kan du lige så godt skride igen, og have tabt en masse penge.

I stedet for siger i:

Tjen flere penge, bare se pengene strømme ind, ved siden af det du laver...

Jeg har selv været med i noget MLM så nej helt dum er jeg nu heller ikke.. Så at sidde og høre dig kæfte op om hvor godt det er, det er en direkte løgn til folket..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det siger "vi" ikke, det siger du at vi siger.

Hvis du læser gennem tråden så er dette blot en introduktion til hele konceptet, og jeg vil tage en dybere samtale med hver person, for hvad det nytter for mig at jeg får en i konceptet som ikke laver en indsats?

1. De taber tid og penge

2. Jeg taber tid og penge

3. Vi ender med at være uvenner

Så derfor vælger jeg med måde dem jeg ønsker at bruge min tid på så de kan få den succes jeg har fået med det, men det er ikke alle jeg giver denne mulighed.

Og ja Network Marketing er skide genialt, men det er hårdt arbejde!

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

nicolairh:
Vi har i Danmark pt. samarbejde med Skyline og CallMe, der åbner et nyt partnerskab med Natur-Energi i November måned, så nu stiger omsætningen altså enormt for alle os i konceptet, da vi fremover vil tjene procenter på at folk betaler noget så normalt som deres el regning!

Jeg hørte om Call me afregningen for et lille års tid siden, og den var ikke interessant i forhold til hvad jeg har i forvejen. Men hvordan fungerer Skyline og el afregning? Er det et fast beløb, eller et månedligt beløb?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

AngryBird:
Jeg angriber ikke dig, jeg angriber MLM, jeg synes bestemt at MLM er et genialt koncept, men der er så mange folk som bliver snydt.

Der er ret stor forskel på, om folk bliver snydt, eller om de ikke får succes med konceptet!

Hvis du mener folk reelt er blevet snydt - så må du smide den dokumentation ind i debatten.

Hvis du mener, at nogle personer ikke burde være startet i MLM, eller at man skal tænke sig om, inden man investerer penge, så skriv det i stedet!

Der er ret stor forskel.

AngryBird:

Og sådan er det bare med mange mennesker, de giver for hurtigt op. Og aligevel lokker du dem ind i noget som de ikke lige overskuer at klare. Du skal starte med at sige:

Du går nu ind i MLM du skal betale XXXX for at være med, og du kommer til at arbejde røven ud af bukserne, ellers kan du lige så godt skride igen, og have tabt en masse penge.

Forventer du dermed også, at andre grossister skal reklamere på følgende måde?:

Du er nu i gang med at købe et lager af mobiltelefoner. Hvis du ikke knokler røven ud af bukserne, så får du dem ikke afsat - og så har du tabt en masse penge.

Du kan forhåbentlig høre, hvor komplet latterligt det lyder???

AngryBird:
Tjen flere penge, bare se pengene strømme ind, ved siden af det du laver...

Og der står jo så netop IKKE i trådstarters overskrift, at pengene bare strømmer ind.

Hvis du absolut gerne vil debattere på børnehaveniveau, hvorfor så ikke gå ind på Arto - eller Nationen for den sags skyld!? Stick out tongue

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:
Hvis du absolut gerne vil debattere på børnehaveniveau, hvorfor så ikke gå ind på Arto - eller Nationen for den sags skyld!? Stick out tongue

Det var sådan jeg blev åbnet for det engang.. Så Nej der er intet børnehaveniveau. Det er rent fact..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
AngryBird:

Allan I:
Hvis du absolut gerne vil debattere på børnehaveniveau, hvorfor så ikke gå ind på Arto - eller Nationen for den sags skyld!? Stick out tongue


Det var sådan jeg blev åbnet for det engang.. Så Nej der er intet børnehaveniveau. Det er rent fact..



Fordi du har haft sådan en introduktion, så mener du at du kan udtale dig om alverdens mlm ...jeg er enig med Allan, det er ren børnehavesnak.

Faktum er at mine kunder handler direkte hos producenten, nogle bliver tilfredse kunder, og nogle vælger blot at være kunde i kort tid.

Der er ingen der skal overtales eller lokkes, hvis man er seriøs med sin forretning. Det handler reelt om at give en information, og så er det op til modtager at vurdere om koncept lyder interessant og matcher hvor man er i livet. Det er ikke noget jeg hverken kan eller vil vurdere for folk.

MLM har intet med spil at gøre...det handler om tilfredse kunder og omsætning. Det handler om at hjælpe folk til at tjene penge og nå deres mål.

Men det er umuligt at forklare herinde, og samtidigt så når MLM folk snakker om "kvalificering" så er det reelt fordi man ikke hjælper nogen igang uden at der er fandes meget team work, og alle MLM'ere har mulighed for selv at vælge dem man vil arbejde med, for mig går jeg efter folk jeg har god kemi med, og det er stort set umuligt at finde blot ved at læse amino svar.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:

Allan I:
Hvis du absolut gerne vil debattere på børnehaveniveau, hvorfor så ikke gå ind på Arto - eller Nationen for den sags skyld!? Stick out tongue

Det var sådan jeg blev åbnet for det engang.. Så Nej der er intet børnehaveniveau. Det er rent fact..

Hej Alllan og Martin

jeg tror han mener tråd starter ikke dig ,ikke alle MLM har misforstået hvordan MLM drives , jeg ved godt det er få tallige der ikke gør det korrekt men lige som alle andre brancher findes nogle der misforstår og der må alle de gode MLM og amino.dk bruger stå samme og støtte at vi er gode iværksætter og her er også MLM den gode branche

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Jeg hørte om Call me afregningen for et lille års tid siden, og den var ikke interessant i forhold til hvad jeg har i forvejen. Men hvordan fungerer Skyline og el afregning? Er det et fast beløb, eller et månedligt beløb?

Det er selvfølgeligt et månedligt beløb på op til 10% af deres regning HVER måned!

Så hvis du spørger mig er det jo skide genialt!

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

nicolairh:
Det er selvfølgeligt et månedligt beløb på op til 10% af deres regning HVER måned!

Arh.. Den udmelding er nok lige frisk nok :o) Ca 75% af elregningen er afgifter til staten, og dem ved jeg at man ikke får afregning for. Og selv med de rigtige systemer der sørger for at elselskabet køber præcis det antal Kw timer de bruger, vil det ikke kunne lade sig gøre at give afregning på 10%. Og slet ikke hvis man tager med i regnestykket at både elselskabet, ACN, du, dem der har skaffet dig osv. også skal have en bid af kagen.

Men fred nu med det, der skal ikke gå uhensigtsmæssig omgang med fluer i den :o)

Jeg er meget interesseret i at høre om afregningsplanerne for både Skyline og el. Har du mulighed for at sende en PB med mere info?

Du skal dog vide at jeg kigger på det med kritiske øjne, men til gengæld kan jeg brage rigtigt meget af dette afsted, og skaffe flere der kan det samme, hvis det viser sig at der er fornuftig økonomi i det.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)