Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helle Thorning trykt på Toiletpapir

Side 2 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Hvis det en dag bliver opfundet ville det være praktisk om man kunne købe det i alle dagligvarebutikkerne sammen med de øvrige dagligvarer.

Jeg tror aldrig at du får dagligvarebutikkerne til at tage en politisk holdning. Ikke med et sådan produkt.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus:

Lige præcis! Derfor skrev jeg ikke, at jeg hellere ville købe noget med Lars Lykke. Trådstarter holder sig jo ikke objektiv ved kun at nævne Helle Thorning. Trådstarter giver klart udtryk for sin politiske holdning og jeg kan ikke forestille mig, at han ville sætte en produktion af Lars Løkke igang.

Ideen kunne være god, hvis ikke det var en fotografisk gengivelse af Helle Thorning, men en karikeret udgave med en lang række af fremtrædende personer - ikke kun indenfor politik men også film, musik, reality mm.



Men du skrev også "latterligt". Og skød idéen ned. Men idéen er jo god. At trådstarter bekender kulør, gør jo ikke idéen dårligere?

Måske NETOP fordi han bekender kulør, understreger det hvorfor idéen er god, hvis man tænker tanken lidt videre. Skal sådan noget sælge, så skal det også provokere. Og den bedste måde at provokere på, er jo ved at lege med folks følelser - i dette tilfælde, "parti-følelser"

Uanset hvad, så hra du dog ret i det med karikerede udgaver. Fotografiske udgaver, vil blot give problemer i forhold til copyright, hvis det skal sælges videre. Så der har du 100% fat i noget. Man skal jo nødig ende med en sag, hvor man ender med at bruge andres ophavsretsbeskyttede billeder, i sin egen agenda (den værende politisk eller økonomisk)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Jeg skrev latterlig fordi det var min reaktion på at tørre røv i en politikers hoved. Det er nedværdigende af helvede til!!!!!!!!!!!!! Hvis det stod alene med Helle Thoning, men ved at udvikle ideen til det karikerede og antallet af kendisser - ja, så er ideen slet ikke dum. Jeg er ikke bange for at trække i land, hvis der bliver udviklet og tænkt igennem, hvilket der er gjort i tråden, men som skrevet var det min første reaktion på det første indlæg.

Michael

Fra Mesinge
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Bare de ikke smitter af det ville være surt at gå rundt med thorning og villy på røven :-)

 

Lars

 

Salg Af Ingeniørtimer til Mindre og mellemstore Produktionsvirksomheder

www.schantz-engineering.com

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus:
Jeg skrev latterlig fordi det var min reaktion på at tørre røv i en politikers hoved. Det er nedværdigende af helvede til!!!!!!!!!!!!! Hvis det stod alene med Helle Thoning, men ved at udvikle ideen til det karikerede og antallet af kendisser - ja, så er ideen slet ikke dum. Jeg er ikke bange for at trække i land, hvis der bliver udviklet og tænkt igennem, hvilket der er gjort i tråden, men som skrevet var det min første reaktion på det første indlæg.


Men understreger din egen reaktion, ikke blot hele fidusen med idéen? At der spilles på følelser? Og at følelser sælger?

Om det er nedværdigende eller ej, ved jeg ikke. Jeg synes ikke at det er værre at tørre røv i et fotografisk billede, end i et karikaturisk. Budskabet er jo det samme, uanset hvad. Det er et statement.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Plindstrup:
Men understreger din egen reaktion, ikke blot hele fidusen med idéen? At der spilles på følelser? Og at følelser sælger?

Jep!

Michael

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Hvis det en dag bliver opfundet ville det være praktisk om man kunne købe det i alle dagligvarebutikkerne sammen med de øvrige dagligvarer.

Lykkebjerg:
Jeg tror aldrig at du får dagligvarebutikkerne til at tage en politisk holdning. Ikke med et sådan produkt.

Jørgen mener det ironisk - og taler iøvrigt om almindeligt hvidt toiletpapir ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Plindstrup:
Men understreger din egen reaktion, ikke blot hele fidusen med idéen? At der spilles på følelser? Og at følelser sælger?

Det er lige præcis sådan noget der sælger - måske ikke lige til dem der bliver vildt forargede, men de kan oftest ikke lade være med at dele deres forargelse med alle andre, og sådan bliver budskabet spredt ganske effektivt :-)

MVH

Thomas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus:

...iøvrigt sjovt som stjernerne flyver rundt, hver gang der er politik på bordet - og endda uden at tage Rød fløjs parti men bare "forsøge at være objektiv" og bede folk om at tænke sig om og opføre sig ordentligt.

Michael

Det går galt med det stjerne cirkus men mange laver bare ekstra indlæg vis ikke hurtigt ser ekstra plus stjerner igen for man vil gerne blande sig i gang imellem uden at kunne gå for meget i minus ,det der sker vis kigger rundt de poster bare ekstra indlæg da alle ikke ønsker gå ned i point grundet deres politiske holdning eller nogle gange andet

jeg holder i hvert fald med det ikke er god ide med dette toilet papir jeg forstår ikke helt ide ud over der godt nok nogle folk du må hade , ellers har jeg helt misforstået den toilet papir ide ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ideen skal såmænd nok sælge, og jeg kan ikke se, at der er noget galt i den. Jeg synes bare, at den er uendelig forudsigelig. Det er altid nemmere at hakke på andre, fremfor selv at tage ansvar.

Hvorfor ikke trykke toilet-papir, hvor Helle og Lars Løkke giver hinanden hånd på, at de vil samarbejde til landets bedste? Det ville minde Helle om samarbejde, hver gang hun sætter sig ned i fred, og det samme med Løkke.

Hvorfor ikke trykke toilet-papir med ansigter af de danske vælgere, som er dem, der har stemt på Helle og Lars Løkke? Hvorfor ikke tørre røv af i vælgerne og spørge, hvad det er for et lortevalg, de har gjort? Hverken rød eller blå blok har en chance for at føre en helhjertet politik, fordi stemmerne er så spredt - Løkke havde næppe kunnet gøre det bedre end Helle trods hans mange personlige stemmer.

Side 2 ud af 9 (85 indlæg)