Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikler søges til at gøre Php og MySQL arbejde færdigt (WordPress plugin)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i et stykke tid forsøgt at få et website færdigt til en kunde sammen med en udvikler. I slutningen af projektet vælger udvikleren dog, at forlade projektet tiltrods for at han sagde at han ville blive færdig med projektet.

Hvad han har lavet

Udvikleren har næsten færdiggjort en plugin til WordPress, hvor at kunden selv kan gå ind og opdatere indholdet i et katalog, hvor at deres kunder kan se hvad de sælger.


- Dette er færdigt, og virker på deres website.

Hvad der mangler at blive lavet.

- Derudover, har udvikleren udviklet en bestillingsform, og som han nævnte, så manglede denne kun at blive sat op mod MySQL databasen, hvorefter at vi så skulle gå live.Her forlod han så projektet og giver ikke lyd fra sig.

Jeg leder derfor efter en udvikler der kan gøre arbejdet færdigt, så sitet kan gå live.

Spørgsmålet er så, om hans kode er til at redigere i og følge op på af en anden udvikler, eller om projektet skal startes helt forfra.

Hvis du/I skulle have interesse i projektet, om det er den ene eller en anden løsning vi skal arbejde på, så er jeg til at træffe på casper@sayhi.dk eller på en PM her.

Pris for arbejdet er selvfølgelig afgørende om hvorvidt at der skal startes forfra på projektet, eller om den nuværende kode kan fortsættes på. Vurdering fra jeres side om hvad projektet kan koste, er op til dig. Loftet på projektet er dog 3000-4000,- Kr.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Du maa da gerne sende en mail med de oplysninger vi har brug for og saa vil jeg kigge paa det og vende tilbage til dig med pris paa opgaven.

Med venlig hilsen

Lars 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)