Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmarks priser på pakker er en joke efterhånden.

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop i dag betalt 210 kroner for at sende en lille pakke til tyskland. Under 1 kg. Og så informerede de mig oven i købet om at forsikringen var mindre, og jeg selv skulle betale hvis den skulle sendes tilbage. 

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis jeg ikke ta'r helt fejl, så er det faktisk pålagt private konkurrenter, at de skal indbetale til en pulje, som skal dække Post Danmarks udgifter ved at levere til udkants Danmark.

Man kan vist roligt sige, at politikerne har gjort alt for at bibeholde monopollignende tilstande.

Muligt det bare var generelle udgifter de private aktører skulle indbetale til, og ikke relateret til udkants Danmark, men det ændrer ikke ved den opstillede ekstra barriere..

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Folmand:
Jeg har netop i dag betalt 210 kroner for at sende en lille pakke til tyskland. Under 1 kg

Hvis du havde brugt en anden distributør kunne du have sendt det til ca. ½ delen af prisen. F.eks. er GLS's listepris på tyskland for en lille pakke 107,- (og med en fast aftale med en distributør er det muligt at gøre det endnu billigere.)

Så det kan sagtens svare sig at tjekke med andre end post DK - specielt i udlandet!

Mvh Rune Krogh 

 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Skyggebjerg:

Post DK er generelt bare nogle svin. Hvis man modtager en pakke/et brev, der er underfrankeret med bare 25 øre, er man tvunget til at betale noget i retning af 25 kroner i gebyr for en fejl, der ligger hos afsenderen, eller endnu værre: hos Post DK selv.

Hvis du ikke ønsker at betale sender du jo bare brevet tilbage til modtager - det koster dig ikke noget. Og hvordan kan fejlen ligge hos Post Norden? (ja, posten hedder ikke post danmark mere)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter..

Jeg vil gerne byde ind med vores koncept til webshops butikker.

Vi kan tilbyde:

 

  • Vores vægtgrænse går fra  0 – 35kg
  • Afhentning af pakkeforsendelser direkte hos jer til levering hos jeres kundes dør.
  • En gratis ekstra levering  (Hvis jeres kunde ikke er hjemme ved første levering)
  • Alle priser er ens – og gælder for erhverv og privat kunder.
  • Medtagning af dagens brevpost.
  • Priser fra Kr. 25,-

Jeg vil meget gerne sende dig vores koncept, så frem du ønsker dette, du er naturligvis også velkommen til at kontakte os på Tlf. 70 200 277 el. E-Mail. info@ak-transport.dk

Med Venlig Hilsen

AK-Transport & Logistik

Kunde Service.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Send en pm med hvor mange pakker du sender ca pr år. Vægt og ca fordeling mellem erhverv og private, herunder om du ønsker omdeling til private eller afhentning på posthus.. Så skal du få en god pris..

Mvh Rene

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil også gerne lige deltage i denne debat

Har lige fået mine priser for 2012, og synes det er underligt at 60% af vores pakker fra 5-15 kg der får vi en god rabat i forhold til fru jensen der går ned og sender en pakke - men vi har 40% på højst 5kg, og her skal vi betale præcis det samme som fru jensen - forstår ikke denne prisstruktur??

Bendtsen

Fra Hvidovre
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et nystartet lagerhotel der står for pakning og forsendelse af knudevarer.

Vi har en storkunde aftale med Postdanmark ved forsendelse gennem os.

Send mig lidt data omkring hvor mange pakker i sender og vægten af disse..

Så vil jeg sende jer en god pris ved at benytte os

 

Mvh

Rene

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har præcis de samme overvejelser om Post DK's priser.

Jeg køber en del varer fra hele verden, herunder fx fra Kina.

Ofte køber jeg for fx 12 kr. perler (til smykker) og alligevel betaler jeg INTET for forsendelse! Næsten alle Kinesiske forhandlere tilbyder gratis forsendelse, uanset hvor meget man køber for.

DET kunne Post DK lære en hel del af!

Dertil er det helt håbløst, at bestiller man varer fra Kina - eller alle andre lande udenfor EU, til en højere værdi en 80 kr., så skal man betale 160 kr. pr. brev/pakke i gebyr til Post Danmark! Det hænger jo slet ikke sammen!

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg står i dag og skal sende en pakke på godt 10kg. til Sverige og det vil posten have 445kr. come on post.dk det kan jo ikke passe, det må kunne gøres langt billigere.

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)