Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Project ''Modbevise 'Tjen penge på nettet' sider''.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Project ''Modbevise 'Tjen penge på nettet' sider''.

Jeg har set rigtig mange af de såkaldte blogs hvor folk giver deres råd til hvordan man kan tjene penge på nettet. De fleste siger at hvis man opretter en blogger profil (googles blogging system), så vil man ikke tjene penge på adsense/affiliate programmer, da der ikke kommer trafik til siden.

Jeg har derfor lavet en side der hedder casperstricks.blogspot.com, hvor jeg vil skrive et par blog indlæg dagligt. Emnerne bliver om alt, men der vil nok blive en del om at tjene penge på internettet-artikler, da jeg har en meget stor erfaring indenfor dette emne.

Mit formål med denne side er at vise folk at man godt kan tjene penge på en hjemmeside, uden at købe et domæne og selv lave siden.

Min indtjening vil blive offentliggjort om en måned præcis. På den måde kan i, og andre folk se at man sagtens kan tjene penge på at blogge - ved en gratis hjemmeside.

MVH
Casper.

(Kritik, ris, ros er velkommen!). 

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spændende projekt, men hvorfor ikke ofre 45 kroner på et domæne og tjene 3 gange så meget? :P

Held og lykke alligevel. :)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

På en måned med en helt ny blog? Jeg er da ikke i tvivl om at du kan lave et par håndøre, men så heller ikke mere hvis projektet udføres reelt. 

Men fedt hvis du får det til at lade sig gøreYes Jeg følger da I hvert fald med og ser hvad du kan gøre. 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da ikke meget du kan nå på en måned :O

Vil du bruge penge på at markedsføre siden? :-)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke.

Glæder mig til at se resultatet :-)

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

S.H:
Jeg er da ikke i tvivl om at du kan lave et par håndøre, men så heller ikke mere hvis projektet udføres reelt. 

Jo hvis venneskaren er stor nok Wink

Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

David@
Jeg kunne godt ofre en halvtredser på et domæne, men det er ikke det som mit project går ud på.
Jeg vil modbevise alle dem som siger at man ikke kan tjene penge på adsense/affiliate på en hjemmeside, uden at betale for et domæne.
 

Alexander@
Nej, jeg vil overhovedet ikke bruge en øre på siden. Projektet er at tjene penge, uden at betale noget for det.
 

Selvfølgelig vil jeg ikke komme til at tjene flere tusinde kroner, eller 500 kroner på det. Jeg kunne bare godt tænke mig at se hvor mange penge man kan tjene på at blogge flere gange dagligt i en hel måned, samt at se hvor mange penge man i gennemsnit tjener pr. blog-indlæg. 

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

spændende projekt, med det virker svært.. at få en rimelige indtjening, selvfølgelig kan du tjene 5-15 kr om ugen, hvis dine venner trykker på dem en gang imellem....

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem siger man ikke kan tjene adsense uden et domæne?

Jeg tror du forveksler det med, at enhver ville anbefale dig det :-)

Håber selvfølgelig det går godt, men hvis projektet kun er tiltænkt en måned, og du vil bevise at du kan tjene nogle håndøre, så synes jeg næsten du skal spare alt besværet - for jeg tror ærlig talt at alle er klar over det er muligt at tjene en 30-100 kroner på en god opstartsmåned, men hvis man skal kigge på alt den tid og energi du skal lægge i det, så vil jeg mene, at du spilder din tid.

Men god vind, og held og lykke med projektet, man kan mærke gejsten er der.

Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg mener at rigtig mange at de sider jeg har nævnt, siger eksempelvis følgende ''Du kan ikke tjene penge på din blogspot/blogger hjemmeside, da der ikke kommer besøgende''. - Det vil jeg modbevise..

En måned, er nok meget lidt tid. Men jeg har skam heller ikke tænkt mig at stoppe efter den måned. Jeg vil blot udgive min indtjening efter den første måned.
Men hvis du/en anden gerne ville komme med et bud på hvad jeg kan tjene om måneden, om 3 måneder? 6 måneder? Altså lave en lille ''graf'' over indtjeningens stigning, de næste 6 mdr.
Det kunne være sjovt at kigge tilbage, og se hvad i havde budt på. 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)