Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Serverleje/Dedikeret server

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan klare at de står i Tyskland frem for Danmark så vil jeg forslå hetzner.com.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Arendtsen:

Hvis du kan klare at de står i Tyskland frem for Danmark så vil jeg forslå hetzner.com.

Tak Martin, det ser sgu også lovende ud :-)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Tue Ishøy:

Tak Martin, det ser sgu også lovende ud :-)

Vi har god erfaring med Hetzner, bruger dem som udviklingsservere.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Niklas:

Bare lov mig du ikke glemmer udgifter som teknikerbesøg kl lort om natten når en disk dør, nedetid fordi raid controlleren står af osv osv osv.


Vi køre selv 12 dedikeret servere, så taler af erfaring.



I skal da vel forhåbentlig ikke betale jeres udbyder for at skifte diske/controllere når det er hardware i har lejet af dem? Normal praksis ved dedikerede servere er at udbyderen tager fuldt ansvar for hardware fejl - det kan selvfølgelig afhænge af jeres SLA om de vil gøre det gratis når det er om natten eller om de vil vente til næste morgen f.eks., men alternativt burde det være muligt at opgradere til en højere SLA der sikrer jer døgnet rundt.
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Christesen:

I skal da vel forhåbentlig ikke betale jeres udbyder for at skifte diske/controllere når det er hardware i har lejet af dem? Normal praksis ved dedikerede servere er at udbyderen tager fuldt ansvar for hardware fejl - det kan selvfølgelig afhænge af jeres SLA om de vil gøre det gratis når det er om natten eller om de vil vente til næste morgen f.eks., men alternativt burde det være muligt at opgradere til en højere SLA der sikrer jer døgnet rundt.

Vi køre selv vores hardware, lejer blot rackskab - vores er løsning er lidt speciel.

Det var blot et eksempel på udgifter man kan have.

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har kvalitetshardware kan det sagtens holde til flere år uden nedetider. Jeg har selv flere servere som har kørt uafbrudt i over 3 år. Kvalitet koster mere men du vinder også mere i længden på det.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en maskine stående hos dem og jeg er rigtig glad for den.
Og jeg har ikke oplevet problemer med dem i den tid jeg har haft dem. (knap et år)

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

I begynder og tale om udenlandske server men er der ikke noget om at det skader ens placering på google fordi en server måske er i tyskland eller er det pace.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

I begynder og tale om udenlandske server men er der ikke noget om at det skader ens placering på google fordi en server måske er i tyskland eller er det pace.

Man kan godt få udenlandske server med IP adresser der ser "dansk" ud. IP rangen skal bare være registreret til et dansk firma hos RIPE.  feks. http://www.maxmind.com/app/locate_demo_ip?ips=188.138.30.70 

Hilsen
Markus

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)